Oslo: Møteplan våren 2007

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å dukke opp jeg også, selv om jeg har besøk hele uken. Jeg kan jo spørre om hun har lyst til å bli med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dessverre ikke jeg :o Drar på hytte torsdag på dagen (men skal IKKE stå på ski altså!! :venner: ) og kommer hjem igjen søndag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fri jeg gitt , så da kommer jeg nok en tur igjen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok ikke så mange den 17/3 siden det er en lørdag;) Prøv heller 15/3 som er torsdag. Da blir det nok noen av oss som tar turen, Jeg kommer i hvertfall:)

 

Hehe, sorry. Skriveleif der gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som trenger skiltplater og merker som ikke har mulighet å komme torsdag 15, kan evt hente dette på dagtid (0700-1400) på jobben min. Send SMS på 90 61 29 18 for avtale. Det vil dessuten bli møter på mandager etter påske på Mc Donalds Lørenskog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som trenger skiltplater og merker som ikke har mulighet å komme torsdag 15, kan evt hente dette på dagtid (0700-1400) på jobben min. Send SMS på 90 61 29 18 for avtale. Det vil dessuten bli møter på mandager etter påske på Mc Donalds Lørenskog.

 

Bra, jeg jobber fast kveld på torsdager så et møte på mandager passer meg utmerket :D

 

Hvor er jobben din? Bare vet ikke om jeg rekker det når jeg slutter 13:15, kommer annpå hvor det er.

 

Noen med VAG-COM som klarer og kode om lysene? Skulle gjerne hatt autofunksjonen på lysene mine til og bruke grøftelys/parklys på dagen og nærlys på kvelden. Skal visst være mulig og kode det om, men jeg vet ikke hvordan :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om møtet i morgen kl 19 Mc Donalds Ring 3 (Gaustad, right Michael? :P )

Håper jeg rekker det selv

 

Hvor er jobben din? Bare vet ikke om jeg rekker det når jeg slutter 13:15, kommer annpå hvor det er.

"vegg i vegg" med Sognsvann st.

 

PS: Dette er det siste torsdagsmøtet for sesongen. Etter påske møtes vi atter igjen ved Mc Donalds Lørenskog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om møtet i morgen kl 19 Mc Donalds Ring 3 (Gaustad, right Michael? :P )

Håper jeg rekker det selv

 

Det heter Gaustad ja ;) Er vel uansett der de fleste av oss hører hjemme : haha :

 

Og så heter jeg MiKael... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ny klubbmedlem tenkte jeg å komme på møtet på Torsdag. I den sammenheng kunne jeg godt tenkt meg å ta en check med vag-com. Er det noen som har med dette? Jeg har en 1993 C4 2,8L (aah) og trenger vel en OBD I kontakt til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ny klubbmedlem tenkte jeg å komme på møtet på Torsdag. I den sammenheng kunne jeg godt tenkt meg å ta en check med vag-com. Er det noen som har med dette? Jeg har en 1993 C4 2,8L (aah) og trenger vel en OBD I kontakt til denne?

Jeg kan ta med, har adapter for gammel type kontakt også. Fint om du på forhånd finner ut hvor diag kontakten er på din bil (det varierer litt mellom modeller). Da slipper vi å bruke tid på å lete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vintersesongen og torsdagsmøtene over for denne gangen. Vi sees igjen over påske, da på mandager på Mc Donals Lørenskog. Vi tar sikte på å avholde første møte 2. påskedag, dvs. MANDAG 9. APRIL. Ny tråd for mandagsmøtene i 2007 åpnes og denne tråden stenges. Takk for oppmøtet. Vi sees og GOD PÅSKE :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.