Vesterålen: Treff Sortland

Anbefalte innlegg

Vi skal ha et lite treff på Sortland i nærmeste fremtid. Vi bør treffes en plass hvor vi kan sitte å ta en kopp kaffe/glass brus, og prate om lokallagets fremtid. Jeg vil også snakke litt om styret (hvem/hva/hvor).

 

Kom med synspunkter på tid og sted - så tar jeg en avgjørelse på dette etter litt forslag fra dere.

 

PS; om det er andre ting dere har på hjertet - sleng det ut!

 

 

Vennlig hilsen

Hans Jørgen Jørgensen

Leder Vesterålen Lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ha et lite treff på Sortland i nærmeste fremtid. Vi bør treffes en plass hvor vi kan sitte å ta en kopp kaffe/glass brus, og prate om lokallagets fremtid. Jeg vil også snakke litt om styret (hvem/hva/hvor).

 

Kom med synspunkter på tid og sted - så tar jeg en avgjørelse på dette etter litt forslag fra dere.

 

PS; om det er andre ting dere har på hjertet - sleng det ut!

 

 

Vennlig hilsen

Hans Jørgen Jørgensen

Leder Vesterålen Lokallag

 

Er med på dette.... såfremt det passer med entreprenørvirksomheten mi for tida ;)

 

Ser også at det er kommet flere fra Vesterålen her på forumet, kanskje vi kan prøve å få litt flere med ? fra distriktene rundt her... å prøve å få til noe i lag.. trenger ikke være voldsomme greierne, men alltid morsom med litt bilprat, og få litt inspirasjon fra hverandre.

 

Har en drømm om å få til noe ala DieAllerVaerste her på forumet (http://www.dav.no). Altså et eget verksted/hall eller noe lignende hvor man er en 4-5 stk i lag, har noen prosjektbiler og slikt - og kombinerer litt sosialt, og litt skruing - å stjeler litt inspirasjon fra hverandre.. :) men det er kanskje utenkelig her på Sortland ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er med.. :)

 

-Roger J

Flott...

 

Flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 4 stk fra lødingen som stiller. helst fredags ettermiddag (?)

så det er bare å si i fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kows... :) detta ser jo ut tel å bli arti :) Brodern e heime denna uka fra anleggsarbeide sitt, så han e vel sekkert å med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troms Lokallag har treff på Vollan/Nordkjosbotn søndag 1 okt. Er jo ikke langt unna dere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troms Lokallag har treff på Vollan/Nordkjosbotn søndag 1 okt. Er jo ikke langt unna dere ;)

 

Neida.... er jo bare 306km :rolleye: For min del blir det litt langt for et lite treff på noen timer.... hmm.. må tenke litt på det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi tar d i neste uke. Fredag e foreslått, så det ser ut som det heller mot fredag! Hvis det ikke er for mange innvendinger mot denne dagen, er det banket. Klokkeslett er mere åpent enda :) Hva sier forsamlingen? 1800?

 

God helg, alle sammen...

 

(det blir fotografering, så klipp dere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ skal heim tell lødingen torsdag, kanskje man sku hiv sæ me. Muliheit førr å få chippa samtidi, kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ skal heim tell lødingen torsdag, kanskje man sku hiv sæ me. Muliheit førr å få chippa samtidi, kanskje?

 

Njaaa, skeptisk... utstyret e i bilen te Øystein.. å den e i finnmark :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du e vælkommen på treff! bære arti me folk utenom lokallaget vårres:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ e å me såfræmst d høv sæ.. ska fløtt næste hælg, så æ ska sjå ka æ får t =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

(det blir fotografering, så klipp dere)

 

Det va som f.... det vil sei at æ må vask bilen(an) ?? :ridder: å kanskje fjern stripsan i grillen?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser ut nå - tenker jeg på alt annet enn vasking og polering:) håper det blir bra vær til fredag da, så vi kan knipse en del gode bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut så han heillpå å skjiiiin han a... :) kommet fram tel nå tidspunkt på Freddan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, samme for meg egentlig:) kom med forslag, folkens. Våkn opp fra din dype søvn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ e me, bære æ får et tidspunkt :P ikkje så alt før seint, om nån ska ut å sjænk sæ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, samme for meg egentlig:) kom med forslag, folkens. Våkn opp fra din dype søvn!

 

Sett nu et fast tidspunkt, så får dem som kan kom - å dem som IKKJE kan utebli.. Trur det blir litt førr knapt å ta det i dag, om vi enda ikkje har fastsatt et tidspunkt.. e vel ikkje ALLE som e å sjekka forumet 24/7 sånn som æ gjør :P

 

Men bynn snart å bli kort tid tel vinterhjula kjæm over åss igjenn, å da e det jo ikkje fullt så arti å ta bilde lenger :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.