Vesterålen: Treff Sortland

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ventet bare på forslag til dato og tid. Men ingen kommer med forslag:) Men siden det er ytret ønske om en fredag - sier vi fredag 29/9-06 kl. 1800. Vi møtes ved NAF/Skeidar, så kan vi eventuelt kjøre en annen plass derfra å ta en kopp kaffe/glass brus!

 

Remember; 29/9-06 kl. 1800 v/ NAF/Skeidar... be there, folkens!

 

NB: ta gjerne med nye potensielle medlemmer... (nå må vi få aktiviteten opp å gå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho.. VOLDSOM respons!! :) Blir det no i kveld da eller? Brodern kan sikkert ikke, og sikkert ikke Per-Arne heller (med nyinnkjøpt doning med ringer) da dem skal på firmaparty :venner:

 

Og meg selv har møteplikt hjemme, da jeg ikke har sett de 3 andre jeg bor sammen med siden Søndag. Da jeg har jobbet for fullt med hustomta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan nok komme æ ,men uten bil desverre.. kjerringa e på raid med min.. såe blir vel heime æ åsså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg gjort mitt for å få til ett treff på Sortland! Prøver ikke mer. Om noen andre er "gira" på å treffes, engasjer dere!

 

Jeg kan sitte som leder, selv om aktiviteten er lav. Deltar aktivt her på forumet.

 

Regner med at dere er fornøyd med ting slik det er, siden dere er såpass tause?! :)

 

Har dere INGEN forslag, uansett hva?

 

Skal vi prøve å ta ei opptelling av medlemmer i Vesterålen Lokallag, her på forumet? Kom igjen folkens, engasjer dere LITT da !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lei nu Hans Jørgen :) ?

 

her e vel endel medlemmer å potensielle medlemmer på sortland, men e vell få som e på forumet "heile" tia.. uansett, æ e me!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli litt "lei" av å ordne til, oxo får man liksom ikke noe respons!

 

Men, jeg gir aldri opp :)

 

Skal prøve å få en oversikt over betalende medlemmer per dags dato i Vesterålen - så får vi se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.