#326 Skrevet Februar 4, 2007 Vi lager egen bildetråd tror jeg. Det var litt av en fest i natt hehe, vi ble kollektivt straffet av funesdalen hotell, alle måtte betale 200kr pr. pers for penger hotellet hadde tapt på folk som hadde klaget og fått penger igjen.. Ellers morsom helg med morsom gjeng og masse gromme biler. Gleder meg til 2008 treffet allerede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Februar 4, 2007 Jag lägger ut lite bilder nu.... blir det träff 2008 i Funäsdalen??? /Lars-O. Vi lager egen bildetråd tror jeg. Det var litt av en fest i natt hehe, vi ble kollektivt straffet av funesdalen hotell, alle måtte betale 200kr pr. pers for penger hotellet hadde tapt på folk som hadde klaget og fått penger igjen.. Ellers morsom helg med morsom gjeng og masse gromme biler. Gleder meg til 2008 treffet allerede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Februar 4, 2007 Vi lager egen bildetråd tror jeg. Det var litt av en fest i natt hehe, vi ble kollektivt straffet av funesdalen hotell, alle måtte betale 200kr pr. pers for penger hotellet hadde tapt på folk som hadde klaget og fått penger igjen.. Ellers morsom helg med morsom gjeng og masse gromme biler. Gleder meg til 2008 treffet allerede.. Kan ikke få sagt hvor talentløst jeg syns det er at folk ikke kan oppføre seg normalt når de er ute blant folk. Det var ett sinnsykt bråk i natt, og jeg forstår godt at hotellet iverksetter slike tiltak, for det var nok ikke mulig for de andre gjestene å sove. Kan ikke si jeg er noe særlig fornøyd med å måtte betale 200 kr fordi noen ikke klarer å oppføre seg, ikke det at det er den store summen, men prinsippet. Uansett syns jeg det var ett kjempebra treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Februar 4, 2007 Vi lager egen bildetråd tror jeg. Det var litt av en fest i natt hehe, vi ble kollektivt straffet av funesdalen hotell, alle måtte betale 200kr pr. pers for penger hotellet hadde tapt på folk som hadde klaget og fått penger igjen.. Ellers morsom helg med morsom gjeng og masse gromme biler. Gleder meg til 2008 treffet allerede.. Dette vil få konsekvenser for de det gjelder! Vi jobber med hvordan vi skal håndtere denne saken, og styret kommer tilbake med mer info når vi har fått diskutert problemet og evt reaksjon. Dessverre er det tydeligvis slik at det ALLTID er noen så må ødelegge for alle andre. En MULIG konsekvens som vi alle vil merke er at det kanskje ikke vil la seg gjøre å arrangere treff i Funäsdalen til neste år! Når det er sagt så vil jeg takke alle som tok turen og var med på å legge ting til rette for et svært hyggelig treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Februar 4, 2007 Det var ikke så heldig at det skulle skje da.... Man snakker hele tiden og profilere klubben på den gode siden, så dette var ikke helt heldig at skulle skje... Hotellet er kanskje ikke så imøtekommende lengre heller med tanke på nesteårs isbanetreff.... Ikke vet jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Februar 4, 2007 Den ener golfen hadde ispigg foran og vinterdekk bak så det var ikke rart den dro av banen noen ganger .. Men treffet er ikke over enda... snart kjøring no igjen golfen var noe "tungrodd" med det oppsettet gitt... men vi gikk inn for å ha det gøy, og det klarte vi De fleste gangene vi ble taua var på grunn av registerras. Hadde ikke deksel på reima, noe som førte til at turer i snøfonna ga seg til kjenne ved at kam og veiv ikke ble helt enige om hvilken possisjon de skulle velge å innta. Dette gikk faktisk bra 2(!) ganger.. bare justerte inn igjen registeret, og utpå igjen. 3. og siste gang fikk den en skikkelig smell gitt, ble litt ivrig av å ha hr. Jacobsen i S6`en bak meg.. noe som endte med en flyvetur, motorhavari og en knukket tannstang! (Var skikkelig lett å taue inn uten styring) Takk for en fantastisk helg. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Februar 4, 2007 KNALL bra helg!! fikk meg til å med en flygetur på bana i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Februar 4, 2007 Dette gikk faktisk bra 2(!) ganger.. bare justerte inn igjen registeret, og utpå igjen.3. og siste gang fikk den en skikkelig smell gitt, ble litt ivrig av å ha hr. Jacobsen i S6`en bak meg.. noe som endte med en flyvetur, motorhavari og en knukket tannstang! (Var skikkelig lett å taue inn uten styring) Takk for en fantastisk helg. Jan Brede Edit: Var det Furnesdalen det hadde vært bråk? Hadde på følelsen av at alle var oppe på hotellet vårt jeg. Ble det bråk når folk dro ned igjen da eller? Edit 2: Takk for en fin helg hvertfall. Alt tatt i betraktning så hadde jeg det vanvittig morro. Var morro å jage gutta med rally pigg;) hi hi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Februar 4, 2007 Det var ikke så heldig at det skulle skje da.... Man snakker hele tiden og profilere klubben på den gode siden, så dette var ikke helt heldig at skulle skje... Hotellet er kanskje ikke så imøtekommende lengre heller med tanke på nesteårs isbanetreff.... Ikke vet jeg... Jeg synes også dette er dårlig oppførsel! Når det er sagt så håper jeg, som leder i Trondheim at det ikke var noen fra lokallaget her som var med å lagde bråk og spetakkel. Kommer til å ta opp dette, og høre hva folk sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Februar 4, 2007 Det var ikke så heldig at det skulle skje da.... Man snakker hele tiden og profilere klubben på den gode siden, så dette var ikke helt heldig at skulle skje... Hotellet er kanskje ikke så imøtekommende lengre heller med tanke på nesteårs isbanetreff.... Ikke vet jeg...Dette var jo ikke helt uventet.......nesten glad jeg holdt meg hjemme. Regner med de personene blir enda mere populær hvis vi ikke er velkommen dit neste år 200 kr pr snute i "bot" er 200 kr pr snute for mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Februar 4, 2007 Og den A8 eller A6 som skulle kjøre forbi meg når jeg blinka dem forbi og hekta i snøfonna! Faen jeg fikk dårlig samvitighet, han fikk jo hele bilen 5 meter inn og opp i snøhelvete. Sorry! Fan var det du det!! A8'en ble pokker meg høyere enn touaregen :) Ellers kjempemorro treff!! Eneste jeg stusset på er hvilke målebånd de som brøyta bane hadde? Var ikke 10-20 meter mange steder rundt der nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Februar 4, 2007 Edit: Var det Furnesdalen det hadde vært bråk? Hadde på følelsen av at alle var oppe på hotellet vårt jeg. Ble det bråk når folk dro ned igjen da eller? Edit 2: Takk for en fin helg hvertfall. Alt tatt i betraktning så hadde jeg det vanvittig morro. Var morro å jage gutta med rally pigg;) hi hi. Ble litt nervøs når du var i speilet mitt ja... Du kjører jo som du hadde stjelt bilen jo Men nå var det vel en spurv som visket noe om ambulansepigg på den bilen din... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Februar 4, 2007 golfen var noe "tungrodd" med det oppsettet gitt... men vi gikk inn for å ha det gøy, og det klarte vi De fleste gangene vi ble taua var på grunn av registerras. Hadde ikke deksel på reima, noe som førte til at turer i snøfonna ga seg til kjenne ved at kam og veiv ikke ble helt enige om hvilken possisjon de skulle velge å innta. Dette gikk faktisk bra 2(!) ganger.. bare justerte inn igjen registeret, og utpå igjen. 3. og siste gang fikk den en skikkelig smell gitt, ble litt ivrig av å ha hr. Jacobsen i S6`en bak meg.. noe som endte med en flyvetur, motorhavari og en knukket tannstang! (Var skikkelig lett å taue inn uten styring) Takk for en fantastisk helg. Jan Brede Så lenge man har det morro spiller det jo ingen rolle men så at du slet litt til tider. Og treffet var sinnsykt morro ja. Håper ikke all støyen får konsekvenser for neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Februar 4, 2007 Fan var det du det!! A8'en ble pokker meg høyere enn touaregen :) Ellers kjempemorro treff!! Eneste jeg stusset på er hvilke målebånd de som brøyta bane hadde? Var ikke 10-20 meter mange steder rundt der nei ble det noe ødelakt på bilen din ell?.. hehe jeg satt på akkurat da, eneste jeg hukser var att jeg ikke så en dritt, plutselig kom det masse snø over bilen også dro jeg på vindusviskeren å der så jeg en a8 2.5 tdi "over" meg på venstre side.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Februar 4, 2007 ble det noe ødelakt på bilen din ell?.. hehe jeg satt på akkurat da, eneste jeg hukser var att jeg ikke så en dritt, plutselig kom det masse snø over bilen også dro jeg på vindusviskeren å der så jeg en a8 2.5 tdi "over" meg på venstre side.. hehe Ingenting som røyk da. Tok et plastdeksel tidligere på dagen. Hadde noen små brøyteoppdrag i helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Februar 4, 2007 Kjørte en rolig runde på slutten av dagen på lørdag og titter litt rundt på banen. Det lå plast deler i ca hver eneste sving rundt hele banen. Var sinnsvakt mye biler som må ha mistet deler iløpet av dette treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Februar 4, 2007 Kjørte en rolig runde på slutten av dagen på lørdag og titter litt rundt på banen. Det lå plast deler i ca hver eneste sving rundt hele banen. Var sinnsvakt mye biler som må ha mistet deler iløpet av dette treffet. hmm rart tror de fleste satset godt utpå der! å banen var jo heller ikke akkurat fri for høle heller i dag var kantene farlig harde.. la igjen litt plastik sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Februar 4, 2007 Kjørte en rolig runde på slutten av dagen på lørdag og titter litt rundt på banen. Det lå plast deler i ca hver eneste sving rundt hele banen. Var sinnsvakt mye biler som må ha mistet deler iløpet av dette treffet. Nekter å tro at du kjørte en rolig runde Var vanvittig mye plast spredd utover bana ja. Hadde flere kjørt i dag med de kantene som var i dag så hadde det vel ligget igjen biler rundt bana der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Februar 4, 2007 hvor mye sprang du budsjettet a knut erik? hehe..' går vel en del bensin på slik kjøring:) takk for hjelpen da vi lekte brøytebil å satt oss fast hehe, tauet ditt røyk vel en del ganger da vi prøvde å få deg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Februar 4, 2007 Vet ikke med hvor mye. Kommer ann på hvor mye det koster å sette sammen bilen igjen så den blir EU ok innen mars. Og det er penger jeg ikke har nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Februar 4, 2007 Var morro å jage gutta med rally pigg;) hi hi. ,men det var forbundet med "livsfare" å passere deg der ute. Du slapp meg forbi en gang, men neste gang var du tydeligvis i "racingmodus" og jeg ble liggende og daffe bak deg i flere runder i snøføyka du lagde Synd at banen var så smal. Håpløst å kjøre forbi på en sikker måte og siden det var så smalt kjørte alle i samme spor og det ble derfor "togskinner" i banen. Hadde det vært dobbelt så bredt hadde dette vært unngått. Banen i Sigdal som er så brei holdt seg mye bedre og det gikk fint å kjøre forbi på mange plasser på banen uten at man satt med hjertet i halsen slik som i helga.... Mvh en som måtte kjøre hjem uten clutch. Går det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Februar 4, 2007 Da må jeg isåfall bare beklage. Trodde jeg var flink til å se i speilet jeg. Og jeg slapp forbi de bilene som kjørte fortere enn meg. Det som event kan ha skjedd var at du lå så langt bak meg at jeg ikke registrerte det som at du ville forbi. Men hvis du lå bak meg i flere runder som du sier så må jeg bare beklage. Var på ingen måte med vilje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Februar 5, 2007 En liten gladmelding Vi som arrangerer vil gjerne få lov å gi en liten "gullerot" til alle som skal kjøre på banen. Derfor inkluderer vi en liten gavepakke i prisen til alle som skal kjøre på banen. Betaler du for banekjøring i Funäsdalen vil dette også nå inkludere 1 stk. refleksvest med klubb-logo og 1 stk. sort is-skrape med klubb-logo. Dette blir delt ut på banen. Bare et lite spm men hvor ble disse av? fikk ingen gulrot jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Februar 5, 2007 Ble utlevert både ved registrering torsdag kveld og under registrering ved førermøter. Når du betalte og fikk nr ditt kunne du også hente gulleroten(e). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Februar 5, 2007 Ble utlevert både ved registrering torsdag kveld og under registrering ved førermøter. Når du betalte og fikk nr ditt kunne du også hente gulleroten(e). Betalte på eriksgården torsdag og så ingen som fikk vest. Men kan jo være jeg gikk glipp av noe da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...