Hovedtreff, vinter 2007 - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

For å brøyte en hel bane breiere bruker man mer en 1 time

 

Jeg mente ikke hele banen, men de svingene som var værst!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ett dårlig kne og skled og slo opp det vondet kneet igjen

 

Ok, var ikke helt edru vi heller da, så bare at han ble støtta opp på rommet...kult at de var med på festen iallfall.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordmenn i Sverige er vel temmelig synonymt med fest vel..er ikke sånn at vag-klubben består av noen helligere eller bedre/verre en vanlige nordmenn...men å rasere rom er vel å dra det litt langt...

 

Som Bjørnvedt sier kan vel hotellets håndtering av denne saken diskuteres...en nattvakt hadde vel gjort ting mye bedre. Ikke for å unnskylde noe, bare et synspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si TUSEN TAKK for et suupert vintertreff!! Hadde det utrolig artig, og det var gøy å endelig få prøvd bilen på isbane :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare korrigere meg sjøl om jeg ikke var tydlig nok..

Bana var helt grei den. Bortsett fra den svingen i østre enda..

Den var for smal for oss med dårligere grep enn ispigg-gutta ;)

Uansett.. 4 sesongen på piggdekk er nok har jeg kjent opptil flere ganger :P

Vil ha no lengre pigger sjøl i de neste vinterdekka mine ;)

*lappi-link lagret*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble det masse spørsmål rundt mine dekk her. Føler at det ikke er HELT ot siden det faktisk handler om banekjøringen. Ja det var min bil som hadde LAPPI dekk. Dekket består av 260 limte herdete stål pigger. Dekkene har ekstremt med støy nivå men heller det en å kjøre i rævva på bilen foran. Dem er ikke godkjente for bruk på offentlig vei. (hysj har vi ikke sett). Er ikke 100% sikker men menet det er 134 eller 143 eller noe rundt der i vanlige pigg dekk. Dette er også noe som heter miljø pigg som sikkert de fleste vet enten slites ned etter 2 mil eller detter ut av dekket. Disse er da herdet så de ikke slites (like fort) og også limt inn i dekket så de ikke detter ut (like lett). Merker at det svømmer litt på bar asfalt men ikke noe urovekkende. Linken ble nevnt over her. Gundersen motorsport som selger dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble det masse spørsmål rundt mine dekk her. Føler at det ikke er HELT ot siden det faktisk handler om banekjøringen. Ja det var min bil som hadde LAPPI dekk. Dekket består av 260 limte herdete stål pigger. Dekkene har ekstremt med støy nivå men heller det en å kjøre i rævva på bilen foran. Dem er ikke godkjente for bruk på offentlig vei. (hysj har vi ikke sett). Er ikke 100% sikker men menet det er 134 eller 143 eller noe rundt der i vanlige pigg dekk. Dette er også noe som heter miljø pigg som sikkert de fleste vet enten slites ned etter 2 mil eller detter ut av dekket. Disse er da herdet så de ikke slites (like fort) og også limt inn i dekket så de ikke detter ut (like lett). Merker at det svømmer litt på bar asfalt men ikke noe urovekkende. Linken ble nevnt over her. Gundersen motorsport som selger dem.

 

Mye som ikke er lov;) ..... blir vel å prøve lappi neste vinter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående refeksvesten

 

Ingen fra Ålesund Lokallag som var på vinterteffet i funesdalen fikk med seg at vi skulle komme tilbake seinere å hente vesten. No nærmer det seg Mars, å da er jo dette påbudt.

 

Spørsmålet vårt er om dere som har med dette å gjøre kan sende den til en ansvarlig i lokallaget slik vi også får vesten?

 

Kan sikkert eventuelt betale frakta.

 

(Å nei, dette har ikke noe med at vi er gjerrige sunnmøring å gjøre) :P

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående refeksvesten

 

Ingen fra Ålesund Lokallag som var på vinterteffet i funesdalen fikk med seg at vi skulle komme tilbake seinere å hente vesten. No nærmer det seg Mars, å da er jo dette påbudt.

 

Spørsmålet vårt er om dere som har med dette å gjøre kan sende den til en ansvarlig i lokallaget slik vi også får vesten?

 

Kan sikkert eventuelt betale frakta.

 

(Å nei, dette har ikke noe med at vi er gjerrige sunnmøring å gjøre) :P

 

 

Mvh

 

Dette kunne jeg ha tenkt meg og, vi var iallefall 5 stk fra trondheim som kjørte på banen og som ikke så noe til vester.. : vinke : Kan dele de ut om jeg får de tilsendt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...da jeg etter førermøtet prøvde å finne noen som kunne gi meg en startlapp for kjøringa. Kjørte fredag uten å få fatt i noen lapp, men greide å få huka tak i en på lørdagen. Jeg var kanskje litt for opptatt av å brøyte banen bredere på fredagen da hehe: bh : : rock :

 

Forresten, mye suttring over oss med rallypigg da? Får nesten leie inn en Zamboni til å preppe isen mellom heatene til neste år da. Eller kjøpe dere ispigg! Koster ikke mye om mann leter litt på en del rallyforum+ så skåner dere vinterdekkene som brukes til vanlig kjøring..:rolleye:

 

Mvh Magnus

CIMG0182.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ikkeno bedre av at alle kjører ispigg?

Men det løste seg uansett om siden man får sladdet breiere med piggfritt enn understyringsgutta med ispigg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ikkeno bedre av at alle kjører ispigg?

Men det løste seg uansett om siden man får sladdet breiere med piggfritt enn understyringsgutta med ispigg :rolleye:

 

Men gikk jo jæ....fort den første halve runden da, hehe. Arti så lenge det varte, men tanken på å måke snø gjorde at kjøringen ble deretter resten av helga, 3 gir resten av helga, 2 gir var bare å be om tilbud på rimi. Kjørte selv piggfritt i fjor og var vel da jeg fant ut at om det skulle være noe vits i å ha det gøy i år måtte det pigger til på 2-tonns ferga mi.

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAnt ett bilde av deg Magnus, du ser godt fornøyd ut: smil :

CIMG2548 (Large).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAnt ett bilde av deg Magnus, du ser godt fornøyd ut: smil :

 

fy søren så jævelig stykt det ser ut med tynne dekk på en C4 ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder av en svart typ44 sedan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.