Hovedtreff, vinter 2007 - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Nå er det tid igjen for litt lek og morro. VACN inviterer til vintertreff. Meld dere på her

 

Det første vintertreffet vil i år bli avholdt uke 5 i Funäsdalen.

 

Vi vil i år ha kjøring Fredag, Lørdag og litt på Søndag.

 

Vi har holdt av 130 sengeplasser men har mulighet for å utvide dette til 200 hvis dette trengs.

 

Prisene er som følger:

 

Banekjøring.

1 dag = 200,-

2 dager = 300,-

3 dager = 400,-

 

Eriksgården Fjällhotell FULLBOOKET

Torsd-sønd SEK 2200 (pr person i dobbel eller tresengs rom inkl 3 middager og 3 frokost)

Fred-sønd SEK 1600 (pr person i dobbel eller tresengs rom inkl 2 middager og 2 frokost)

 

Fullbooket

 

http://www.eriksgarden.se/

 

Hotell Funäsdalen

Torsd-sønd SEK 2200 (pr person i dobbel eller tresengs rom inkl 3 middager og 3 frokost)

Fred-sønd SEK 1600 (pr person i dobbel eller tresengs rom inkl 2 middager og 2 frokost)

 

http://www.hotell-funasdalen.se/

 

Info om Funäsdalen finner du her

 

Det er fint om så mange som mulig går sammen 3 stk. pr. rom. Dette vil også gi en liten prisreduksjon

 

 

Litt viktig info følger

 

Førermøte vil bli avholdt på Eriksgården hotel torsdag kveld kl 0900 og fredag litt ut på dagen ute på banen ca 1300 evt. ett på banen på Lørdag for de som tar en dagstur

 

I fjor kjørte tauebilen flest runder på banen noe som skapte kø både på banen og utenfor. Hvis noen personer hele tiden driver å kjører av slik at de må ha hjelp vil disse personene få en karantene for å kjøle seg ned litt før de slipper utpå igjen.

 

Vi vil invitere den svenske Audiklubben med på treffet vårt samt noen non-vag som hjelper til med å få gjennomført treffet.

 

Vi som jobber med treffet kommer til å "snike" i køen om vi kjører selv eller sitter på med andre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men blir nok bare passasjer på banen. Genialt opplegg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men blir nok bare passasjer på banen. Genialt opplegg!!

 

... ja, da kommer visst jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy å få dette med seg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh, Dette har jag lust på! Aldrig vart på en vintertreff men har hört att det ska va sinnsykt artig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med, hvis dem lar mag gå fra militæret, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra for valg av Funäsdalen! :) Jeg gleder meg allerede. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gud i himmelen :P dette blir konge, IGJEN...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Funäsdalen sånn ca i det svenske land??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve å komme en tur denna gangen da.. Fikk ikke vært med å fjord!!?? År: klø :

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er 2 rom bestillt...

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Funäsdalen sånn ca i det svenske land??

 

1 times kjøring fra røros i sør trøndelag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokasjon:

attachment.php?attachmentid=26161&stc=1&

 

Hotellene inkl sjøen vi kjører på:

attachment.php?attachmentid=26164&stc=1&

 

 

Hotellene litt nærmere:

attachment.php?attachmentid=26165&stc=1&

 

 

Slik var banen i fjor:

attachment.php?attachmentid=32718&stc=1&

(Svingene var krappere i virkeligheten. Den blir sikkert annerledes på det nye treffet, muligens enda lenger for å få plass til flere biler).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi håper å få testkjørt DGS2 med ny motor og kanskje kommer vi med en bil til om den blir klar... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel frivillig tvang iår også det ;):D, men iår med noe å ratte rundt der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der kom det jeg har venta så lenge på!!

 

KLAR!! Og forhåpentligvis med egen bil denne gang: ja : : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor kjørte tauebilen flest runder på banen noe som skapte kø både på banen og utenfor. Hvis noen personer hele tiden driver å kjører av slik at de må ha hjelp vil disse personene få en karantene for å kjøle seg ned litt før de slipper utpå igjen.

 

Flott tiltak :)

En annen ting som vil hjelpe er å brøyte banen dobbelt så brei slik at det er litt å gå på for oss som ikke alltid klarer å kjøre med mm-presisjon . Skulle ikke gjøre mye feil i fjor og komme utenfor idealsporet før man var ute i brøytekanten. Mye bedre på Sigdal i så måte. For en nybegynner på rally-pigg er det greit å ha litt bredde når man kommer i 170+ ,det er en 90 grader i enden av strekka og man får ikke til / tør ikke å sette opp bilen riktig :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditte her gler jeg meg til..Funesdalen var det geniale valget her:)..Får håpe jeg har Fritur da når det er treff..vist ikkje så blir jeg arge...Gikk glipp av fjorårets treff pga sjøen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, skulle hatt en skikkelig vinterbil. Men uansett så tror jeg ikke det gjør noe om banen blir bredere enn den var i vinter. Blir nok mindre kø kjøring der, ikke alle som har eller vil kjøre med ispigg... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lysst til å være med på dette. Hvis alt klaffer nå så bli det med min første 4wd. Det blir lærerikt tenker jeg!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er man påmeldt og hotellrom bestillt, booket dobbeltrom, selv om jeg bare er 1, har muligens 1 som skal være med, men om det blir frafall er det iaf ledig plass hos meg ;)

 

Håper banen blir like fin som i fjor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jiiiiiiihoooooooooooooo :tilber:

 

Dette har jeg ventet sårt lenge på, heilt fantastisk at det blei fûnesdalen!

Takk for att det er noen som gidder å gjøre dette for oss "latsabber"!

 

Rom blir vel bestilt denne uka!

 

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fünåsdalen :D

Detta må man vel prøve å få hivd seg med på..

Bare oljeraffineriet går til vinteren så.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor kjørte tauebilen flest runder på banen noe som skapte kø både på banen og utenfor. Hvis noen personer hele tiden driver å kjører av slik at de må ha hjelp vil disse personene få en karantene for å kjøle seg ned litt før de slipper utpå igjen.

Ja ja. Da får dere ha det morro. Husk og filme da så jeg får sett litt når dere kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja. Da får dere ha det morro. Husk og filme da så jeg får sett litt når dere kommer hjem.

Hva? Skal du ikke utpå å satse med piggfria dine?? : haha : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.