Hovedtreff, vinter 2007 - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

He he. Stemmer. Kunne få is skrapen ved betaling men vestene var ett par timer forsinket. Kunne hente de senere på dagen ellers ble det informert om at folk kunne hente dagen etter ved fører møte. Det lå jo en stabbel på 50cm med isskraper på bordet du betalte på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg isåfall bare beklage. Trodde jeg var flink til å se i speilet jeg. Og jeg slapp forbi de bilene som kjørte fortere enn meg. Det som event kan ha skjedd var at du lå så langt bak meg at jeg ikke registrerte det som at du ville forbi. Men hvis du lå bak meg i flere runder som du sier så må jeg bare beklage. Var på ingen måte med vilje.

 

Ikke noe problem. Hadde det ikke travelt jeg. Problemet var nok at du ikke så noe i snøføyka bak deg. Måtte slippe meg bakover for å få sikt så jeg så banen. Lå bak ei stund og så på kjøringa di. Hard satsing det skal du ha, selv om tauebilen måtte rykke ut et par ganger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Stemmer. Kunne få is skrapen ved betaling men vestene var ett par timer forsinket. Kunne hente de senere på dagen ellers ble det informert om at folk kunne hente dagen etter ved fører møte. Det lå jo en stabbel på 50cm med isskraper på bordet du betalte på.

 

Isskrape fikk jeg men hørte ikke noe om vester:) Men men det er jo ikke noen krise da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott helg! Alt funket veldig bra. Synes banen var veldig fin, tiltross for litt hjulspor (men sånn skjer når nesten halvparten av bilene som kjørte hadde ishjul).

 

S4en funket veldig bra. Deilig med standard bil:

245 km på banen i løpet av helgen

måtte tanke fire ganger (maks 400 kr)

En slange som hoppet av (28 kr for ny klemme)

Bilen var like hel når jeg kom hjem igjen (litt flaks må man jo ha...)

 

Kjempe bra tiltak av klubben, samt Vidar Gustavsen i Audisentrum som har fått til dette!!!

 

Vi sees til sommern!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil henge meg på å takke for en fin helg. Jeg skulle ønske jeg kunne bare skrive positivt, men jeg må bare får gi en liten ettertanke til festøvene...

 

Vidar har benyttet seg av sine venner og kontakter i Funäsdalen for å tilrettelegge for treffet.

Banemannskap, brøytere, hoteller, spisesteder, og offentlige myndigheter for å nevne noen.

 

På grunn av bråk og hærverk har hotellet måttet betale tilbake til andre gjester som bodde der, og hotellet's renomme som et rolig familehotell har fått en knekk.

Av den grunn hadde de liten lyst til å ha noen noen fra vår klubb boende der i fremtiden.

 

Skader og bråk dreier seg ikke om penger, men om tillit og velvilje til å gjøre noe for den samme klubben en gang til.

Dette gjelder både de berørte parter og de som arrangerer.

 

Noe å tenke over?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart noe å tenke over. Helgen var helt topp og derfor synd det skal få sånne konsekvenser når noen få ødelegger for alle.

Jeg hadde ikke med meg bil denne gangen, men hadde det alikevel helt topp. Det jeg synes er litt synd er også at festingen på lørdagskvelden blir så voldsom at det nesten ikke er biler på banen på søndag. Vet jeg var rimelig sent oppe på søndag selv( men jeg hadde ikke med meg bil ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart noe å tenke over. Helgen var helt topp og derfor synd det skal få sånne konsekvenser når noen få ødelegger for alle.

Jeg hadde ikke med meg bil denne gangen, men hadde det alikevel helt topp. Det jeg synes er litt synd er også at festingen på lørdagskvelden blir så voldsom at det nesten ikke er biler på banen på søndag. Vet jeg var rimelig sent oppe på søndag selv( men jeg hadde ikke med meg bil ;))

 

En annen grunn til lite biler søndag er vel kansje steinharde brøytekanter og at en del folk leide scooter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt klart noe å tenke over. Men var alt bråket på hotell funesdalen? Var jo på eriksgården det "skjedde"..!?

Vil ihvertfall takke alle som jeg/vi blei kjent med for en kjempehelg : rock :

Synd turbon løsna mellom kvart heat så vi måtte teite den opp for kvar gang, å på lørdagen knakk alle 4 pinnskruane som holdt turbon så da var det slutt kjørt : gråter : Men kom meg hjem "uten" turbo, så da er det bare å begynne å skru igjen ;)

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fornøyd med treffet i år. Mye morsommere med skikkelig ispigg dekk denne gangen, selv om jeg ikke lyktes i år kjøre så fort som jeg hadde tenkt hehe. For dem som la merke til meg på fredagen, så kan jeg bare si at snømåking er skikkelig dritt! Var vel derfor jeg slakka av og holdt meg på banen resten av helga, dog noen seriøse tilbud på søndagen da det ble litt sporete. Masse hyggelige medlemmer jeg nå har blitt bedre kjent med.

 

Skulle tro banen ville være bredere, men kan ikke forlange noe bedre. Sinnsyk stor takk til Vidar & Co som fikset et igjen uforglemmelig treff. Håper det kommer istand en ordning mellom klubben og Funesdalen slik at vi får arrangere treff der senere. Var vel no folk i 2 etg på hotel f. som bråkte vel?

Er vel bare fair at de skyldige refunderer de 200,- som alle andre medlemmene måte betale i kolletiv straff??? Trodde egentlig folk hadde lært av det som skjedde forrige treff... Var vel no krøll da og!?!

 

Noen som har noen bilder av bilen min fra helga? pm/mail please ;)

 

 

Mvh Magnus, Og igjen takk for et flott treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:: haha :

 

Var morro å jage gutta med rally pigg;) hi hi.

 

Ehm, var vel ikke at du kjørte raskest rundt banen, men når folk så deg og bilen din så turte de ikke annet enn å holde seg langt unna hehe. Tok satseprisen i år også du tror jeg hehe. Skulle ønske horna ikke falt av så fort på Fredagen, men skal sies at det gikk svært fort den første halve runden før det gikk ut i snøfonna: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dem som la merke til meg på fredagen, så kan jeg bare si at snømåking er skikkelig dritt!

 

: vinke : Helt enig. Jeg har prolaps i ryggen og etter å ha stått å spadd i 1,5 time så merker jeg fortsatt smerter i ryggen. Hadde store problemer i bilen på vei hjem søndag også pga at ryggen låste seg mens jeg kjørte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg er helt enig med alle som har sagt ting her ang. bråket og er helt enig i at det er ekstremt unødvendig å ødelegge inventar på rommet og bråke i en slik grad at andre ikke får sove, slikt er respektløst ovenfor hotellet, klubben og de andre gjestene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de som ikke fikk beskjed om at vi kunne hente vesten seinere ka med oss? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de som ikke fikk beskjed om at vi kunne hente vesten seinere ka med oss? :P

 

dere ble uten vest:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet ble like konge som det ifjor..med en bedre bane. Isbane som ingen har sett maken til..fy faen...

Ny vri i år med instruktører og en ekstra "drifte" bane, meget bra påfunn. Instruktørene var gode, måtte flire litt når den ene drakk seg så full på lørdan at den andre måtte støtte han oppå rommet...: smil : Vi spanderte noen "shot" på han: smil :

Skikkelig bra fest i år, vi passet på å gjennomføre den på Eriksgården og ikke på Hotell Funesdalen der vi bodde. Nå som det er klarhet i hvem som gjorde hva, så leges vel sårene på et år får man tro.

 

Så, stor takk til Vidar og Co for at de lager kongetreff for oss...:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet ble like konge som det ifjor..med en bedre bane. Isbane som ingen har sett maken til..fy faen...

Ny vri i år med instruktører og en ekstra "drifte" bane, meget bra påfunn. Instruktørene var gode, måtte flire litt når den ene drakk seg så full på lørdan at den andre måtte støtte han oppå rommet...: smil : Vi spanderte noen "shot" på han: smil :

Skikkelig bra fest i år, vi passet på å gjennomføre den på Eriksgården og ikke på Hotell Funesdalen der vi bodde. Nå som det er klarhet i hvem som gjorde hva, så leges vel sårene på et år får man tro.

 

Så, stor takk til Vidar og Co for at de lager kongetreff for oss...:tilber:

 

må bare si att bilen din var meget pen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare si att bilen din var meget pen :)

 

Takker:) hadde ikke hjerte til å kjøre mer enn 2 ganger på banen. Mishandla

S2`n til lillebror istedet.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma gjorde broren min, vi skulle ta en bil oppover og det ble jo selfølgelig min.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet ble like konge som det ifjor..med en bedre bane. Isbane som ingen har sett maken til..fy faen...

Ny vri i år med instruktører og en ekstra "drifte" bane, meget bra påfunn. Instruktørene var gode, måtte flire litt når den ene drakk seg så full på lørdan at den andre måtte støtte han oppå rommet...: smil : Vi spanderte noen "shot" på han: smil :

Skikkelig bra fest i år, vi passet på å gjennomføre den på Eriksgården og ikke på Hotell Funesdalen der vi bodde. Nå som det er klarhet i hvem som gjorde hva, så leges vel sårene på et år får man tro.

 

Så, stor takk til Vidar og Co for at de lager kongetreff for oss...:tilber:

 

Enig med Paul....

Ja treffet ble en sinnsykt bra opplevelse i år å selv om jeg ikke hadde bil å kjøre på banen med... : rolleyes menmen...

Vet ikke om det var alkoholen eller den ville kjøringa som jorde til at Lars (svenske intruktøren) måtte eskorteres opp til rommet før kl 00.00 natt til søndag.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Paul....

Ja treffet ble en sinnsykt bra opplevelse i år å selv om jeg ikke hadde bil å kjøre på banen med... : rolleyes menmen...

Vet ikke om det var alkoholen eller den ville kjøringa som jorde til at Lars (svenske intruktøren) måtte eskorteres opp til rommet før kl 00.00 natt til søndag.. : haha :

 

Han har ett dårlig kne og skled og slo opp det vondet kneet igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på en ting jeg tenkte jeg skulle dele med alle :P

 

Var inne på motor og fritid tidlig på lørdag for og kjøpe ledskort til scootern.

da var det en lokal funasdaling som drev og gjorde narr av oss nordbagger og hvor dårlig vi var til og kjøre bil. han sa han skulle vært hjem og skifta dekk på volvo`n så skulle han faen meg vise oss hvordan vi gjorde det der : smil :

 

når jeg gikk ut la jeg merke til en gammel bers 144 med enda bersere rust flekker, var sikkert hans :)

TØFFING det der...........: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare kommentere her.

Først og fremst, takk for et supert treff. Banen kunne vært litt bredere (som lovet?), men det er en bagatell. Kjørte FWD Golf 5 GTI, pga S6 ras, så jeg skal vel ikke rope høyest uansett.

Når det kommer til bråket på Hotell Funäsdalen, bodde jeg, sammen med 2 andre klubbmedlemmer i 2.etg. hele helgen.

Vi hadde med oss 3 kamerater fra Jacksonville, Florida. Brien hadde vært med på et Sigdaltreff tidligere, så han visste hva VACN kunne tilby på vintertreff. De 2 andre opplevde noe totalt nytt, og ble svært imponert over hva som foregikk på banen, og festingen i etterkant.

 

På den ene siden må jeg få kritisere hotell funäsdalen for håndteringen av "bråket" på hotellet.

-JA, de hadde vakter som trasket rundt under middagen, og discoen, men hvor var disse når "bråket" fant sted? Jeg vil tro det er normal håndtering å gi beskjed til rommene som lager støy om å dempe seg?

-JA, det er greit barnslig å måtte faktisk be voksne mennesker om å ta det med ro, men på den annen side så er jo dette en gjentager på VACN treff. Nettopp det at når folk får i seg litt for mye, så blir lydnivået noen dB over akseptabelt for barnefamilier. Det burde kanskje vært gitt beskjed om til hotellet i forkant?

 

Vi kom tilbake fra eriksgarden til hotell funäsdalen i 03-tiden lørdag kveld, og da hørte vi nada bråk. Sovnet greit etter en times tid med pils og potetgull.

Syns det er unødvendig å blåse dette ut av proposjoner, og trusler med om at VACN ikke er velkommen neste år er helt horrible.

Syns personlig det var flaut å måtte forklare våre amerikanske venner om 200kr i bot for støy på hotellet de allerede hadde lagt ned tusenvis av kroner i.

Ikke på grunn av summen, men av prinsipp.

Vi la igjen tett med penger i funäsdalen denne helgen, og om de ikke vil ha oss tilbake, finnes det nok plenty av alternative frosne vann i sverige og norge.

Just my alternative 200kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare kommentere her.

Først og fremst, takk for et supert treff. Banen kunne vært litt bredere (som lovet?), men det er en bagatell. Kjørte FWD Golf 5 GTI, pga S6 ras, så jeg skal vel ikke rope høyest uansett.

Når det kommer til bråket på Hotell Funäsdalen, bodde jeg, sammen med 2 andre klubbmedlemmer i 2.etg. hele helgen.

Vi hadde med oss 3 kamerater fra Jacksonville, Florida. Brien hadde vært med på et Sigdaltreff tidligere, så han visste hva VACN kunne tilby på vintertreff. De 2 andre opplevde noe totalt nytt, og ble svært imponert over hva som foregikk på banen, og festingen i etterkant.

 

På den ene siden må jeg få kritisere hotell funäsdalen for håndteringen av "bråket" på hotellet.

-JA, de hadde vakter som trasket rundt under middagen, og discoen, men hvor var disse når "bråket" fant sted? Jeg vil tro det er normal håndtering å gi beskjed til rommene som lager støy om å dempe seg?

-JA, det er greit barnslig å måtte faktisk be voksne mennesker om å ta det med ro, men på den annen side så er jo dette en gjentager på VACN treff. Nettopp det at når folk får i seg litt for mye, så blir lydnivået noen dB over akseptabelt for barnefamilier. Det burde kanskje vært gitt beskjed om til hotellet i forkant?

 

Vi kom tilbake fra eriksgarden til hotell funäsdalen i 03-tiden lørdag kveld, og da hørte vi nada bråk. Sovnet greit etter en times tid med pils og potetgull.

Syns det er unødvendig å blåse dette ut av proposjoner, og trusler med om at VACN ikke er velkommen neste år er helt horrible.

Syns personlig det var flaut å måtte forklare våre amerikanske venner om 200kr i bot for støy på hotellet de allerede hadde lagt ned tusenvis av kroner i.

Ikke på grunn av summen, men av prinsipp.

Vi la igjen tett med penger i funäsdalen denne helgen, og om de ikke vil ha oss tilbake, finnes det nok plenty av alternative frosne vann i sverige og norge.

Just my alternative 200kr.

 

Helt enig..

Det man også kunne gjort var å evt hatt en hel etg til vacn og booket barnefamilier til 1 eller 3 etg.

hun i resepsjonen hadde en liste over de rommene som fikk meste klager,men jeg tror det hadde vært lurt av dem og iallefall gi en advarsel om at folk måtte dempe se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man burde være ydmyke og ta til seg når man får klager. IKKE begynn og argumenter at barnefamiliene burde tåle mer bråk og at hotelle burde taklet bråket bedre...

 

Det er vanlig folkeskikk og oppføre seg, og hvis dere mener at resten av hotellet med gjester og besetning skal innrette seg etter noen få som ønsker å feste akkuratt der og da, kan dere dra andre steder.

 

Hotellet ønsker ikke VACS-medlemmer dit neste år. Dette er et faktum, IKKE en trussel. Så bare argumenter så mye du vil.

 

JEG BLIR SÅ PROVOSERT....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man burde være ydmyke og ta til seg når man får klager. IKKE begynn og argumenter at barnefamiliene burde tåle mer bråk og at hotelle burde taklet bråket bedre...

 

Det er vanlig folkeskikk og oppføre seg, og hvis dere mener at resten av hotellet med gjester og besetning skal innrette seg etter noen få som ønsker å feste akkuratt der og da, kan dere dra andre steder.

 

Hotellet ønsker ikke VACS-medlemmer dit neste år. Dette er et faktum, IKKE en trussel. Så bare argumenter så mye du vil.

 

JEG BLIR SÅ PROVOSERT....

Helt enig med deg Henrik....hvis folk ikke tåler å ta seg noen øl eller drinker uten å lage et himla bråk så la vær!! Dette ødelegger for HELE klubben. Burde være unødvendig med slike klager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.