#1 Skrevet Oktober 18, 2006 Skal til å bestille hotellrom på Hotelt Funësdalen no.. Blir det overnatting fra Tor-Søn eller Fre-Søn?? Og hvem er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg er klar allerede Er igrun samma f*** når vi reiser... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2006 Ka for et hotell skal folk bo? Gler meg som en unge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2006 Ka for et hotell skal folk bo?Gler meg som en unge!! Blir nok Hotell Fûnesdalen.. Er mye bedre der pga "støy" fra festen på andre hotellet vist noen skal vær edru eller blir "tvungen" til det, å da har vi god utsikt utover bana + der er spa mm Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2006 Tror nok jeg er klar.. satser på jeg kommer hjem den 30 ett eller anna.. Men så var det vinter dekk som funka på isbane da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2006 Bør vel reise torsdagen siden det er kjøring på fredagen også? Har meldt meg på allerede: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2006 Bør vel reise torsdagen siden det er kjøring på fredagen også? Har meldt meg på allerede: rock : Klar for den! Men spørsmålet er om jeg skal ha bilen på henger ned (Noe som jeg IKKE har lyst til pga føret) eller om jeg skal ta kjangsen på att alt funker hele helga så jeg kan kjøre den hjem også ELLER om jeg skal prøve å få med en "følgebil" med henger i TILFELLE! hehe.. Ekke lett dette Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2006 Ta den på henger du alek:p Men blir vel samme hotell på meg også Men jeg er klar for avreise på torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har bestillt på hotell funåsdalen. samme som sist. Men jeg fikk en litt underlig pris på 1590 fra tors til søndag: klø : Dette var pr pers på dobbeltrom.. Men det var jo billigere da så jeg klager ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har bestillt på hotell funåsdalen. samme som sist. Men jeg fikk en litt underlig pris på 1590 fra tors til søndag: klø : Dette var pr pers på dobbeltrom.. Men det var jo billigere da så jeg klager ikke Trur ikke desse svenskene er så flinke i mattematik: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 18, 2006 Trur ikke desse svenskene er så flinke i mattematik: smil : Svensker generelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 18, 2006 klaar..men jeg ringte ditta nr på hjemmesiden til funâsdalen da kom jeg til at nummeret er ikkje i bruk..Noen som kan legge ut et nr som funker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2006 klaar..men jeg ringte ditta nr på hjemmesiden til funâsdalen da kom jeg til at nummeret er ikkje i bruk..Noen som kan legge ut et nr som funker?? Når du ringer til Sverige fra Norge skal du fjerne nullen (0) før nr! Prøv ditte du: +47 684-214 30 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 18, 2006 prøv +46 du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 19, 2006 ej ee veldi klar for furnesdaLEN hehe..... håpe lappen kommer i hende i år da:d få med meg også olsvik. jeg er klar: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 19, 2006 E har bestilt et dobbeltrom på Eriksgården Fjellhotell (bodde der ifjor) så e har ei ledig eller to hvis nokke skulle trenge det. Skal ikke kjøre sjøl fordi e skal være med å organisere dinne driten der borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 19, 2006 E har bestilt et dobbeltrom på Eriksgården Fjellhotell (bodde der ifjor) så e har ei ledig eller to hvis nokke skulle trenge det. Skal ikke kjøre sjøl fordi e skal være med å organisere dinne driten der borte Bestilt der jeg også, via nettet. Men har ikke fått noen tilbakemelding?? Har 1 plass ledig jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 19, 2006 E e iallefall påmeldt Men må vel ha me noke sintere enn piggfritt før den tid kanskje... Og så håpe e får hjelp og støtte fra folket her så delane mine går fra hylljå og over på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 19, 2006 hylljå? hekje dem grodd fast der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 20, 2006 Da er rom på hotell funàsdalen bestilt;p Gler som en liten unge!! Men kor lenge før må vi melde oss på banekjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 20, 2006 Hotel Fünesdalen it is! Forresten ho snekksy resepsjonsdama som tok tlf i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 20, 2006 Köra svin, dricka bärs och ragga svenska flickor!(för dem som kan) Dette blir dritartig:) Skulle önske jeg kunne bli me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 21, 2006 hylljå? hekje dem grodd fast der da? Ditta va hverken hjelp eller støtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 21, 2006 Skulle du ha HJELP?? åhh beklager Men det kan no hende det lar seg ordne Pål fikser alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 22, 2006 Skulle du ha HJELP?? åhh beklager Men det kan no hende det lar seg ordne Pål fikser alt Kan vel gi Peder ei hjelpende hånd du som har så mye fritid ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...