Ålesund: Funäsdalen 2007

Anbefalte innlegg

..men du... Nå skal vi til å begynne på november, treffet er i februar....

Klarer vel å flytte på 3mnd??: rolleyes

Har du hørt om oppsigelsestid ?? Vi har 3 mnd oppsigelsestid der vi leie no skjønna du mister Lynnes.........;) Skal vi se.......november,desember,januar......:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt om oppsigelsestid ?? Vi har 3 mnd oppsigelsestid der vi leie no skjønna du mister Lynnes.........;) Skal vi se.......november,desember,januar......:rolleye:

 

Kan vel lage til "nye" kåken/huset FØR du flytter ut vel? :confused:

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt om oppsigelsestid ?? Vi har 3 mnd oppsigelsestid der vi leie no skjønna du mister Lynnes.........;) Skal vi se.......november,desember,januar......:rolleye:

 

 

Svært så grinete du er da:p

Vil bare si at treffet varer kun 3 dager.... om 3 mnd....

Tror ikke dette er noe problem å bli med på jeg, pål;)

 

Men det er jo likt deg, alltid en unnskylding:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ekje nokke unnskyldning.........prioritera tross alt huset foran et vintertreff som e ikke engang skal kjøre på. Ikke så vanskelig valg det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klippet fra Pål`a hustråd:

 

Huset er meget godt holdt også......eneste jeg hadde å sette fingern på var EN sprukket flis på badegulvet rett foran hjørnebadekaret. Men den var meget vanskelig å se hvis du ikke visste om den.

 

..vist det ikke er værre Pål, så kan jeg heller fikse den flisa på 3 mnd`er : haha :

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe svært så bekymra dokke e for at e ikke skal bli med på treffet da........e nok litt mer enn bare ei flis. Må løfte opp et svært hjørnebadekar også for å fikse den flisa pluss det skal fikses nokke oppunder det badet. Ikke bare bare å skifte ei sprukke flis heller.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe svært så bekymra dokke e for at e ikke skal bli med på treffet da........e nok litt mer enn bare ei flis. Må løfte opp et svært hjørnebadekar også for å fikse den flisa pluss det skal fikses nokke oppunder det badet. Ikke bare bare å skifte ei sprukke flis heller.....

 

Løfta du opp det svære hjørnebadekaret da du inspiserte leiligheta også :confused:: haha :

 

..nei, nok om Pål nå :)

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra spøk til ramme alvor.. Katid vi reise? Blir det etter jobb på Torsdag? For jeg har nemmelig dragebil vist det blir etter jobb på Torsdag...

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag er vel bra, men lang tid det tar å kjøre da? Mangler bare ispigg så er jeg klar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi brukte vel en 5-6 timer sist kanskje ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag er vel bra, men lang tid det tar å kjøre da? Mangler bare ispigg så er jeg klar ;)

 

Ja, men spørsmålet er FØR eller ETTER jobb :confused:

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag etter jobb høres jo greit ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å reise om morningen. Er ikke så veldig morsomme veier i mørke:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, ja akkurat...: rolleyes

Igrunn samme for meg når jeg reiser,blir vel litt greiere når vi kommer på dagen og får pakka ut å trykt noe mat i tryne..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel vær greit å kjøre litt tidlig ja så vi har godt med lys å vet jo aldri om noe skjer på veien..

Så du må nok finne på noe lurt Alek ;):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor lang tid tar de å kjøre opp?..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor lang tid tar de å kjøre opp?..:D

såå lang tid..

Vi brukte vel en 5-6 timer sist kanskje ?

 

Leser du litt er det mye du kan få med deg skal jeg si deg..

 

Bare jeg får kommet meg hjem jeg no før jul så kanskje jeg får lage til bilå med:)

Det er ivertfall revnende likgylig for meg om vi reiser på morran eller ettermiddag.Men er litt bedre å kjøre i dagslys ja..

 

En hilsen fra barentshavet... :)

 

Btw..DET SLINGRER: bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steik så klar jeg er : smil :

Har dere tenkt noe mere på katid dere vil reise noda? Jeg kommer nok til å kjøre sjøl, driter i henger! (Tror jeg) :rolleye:

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for torsdags morran/formiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igrunn samme for meg, men jeg vil tro det er en fordel å kjøre når det fortsatt er lyst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag kl 10.00 ?

 

i`m ready when you are ready :)

Satser på at s2`en er klar da, vist ikkje så må ej finne nokken å sitte på med.,,

Andy???: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.