Ålesund: Funäsdalen 2007

Anbefalte innlegg

Bestilt der jeg også, via nettet. Men har ikke fått noen tilbakemelding??

Har 1 plass ledig jeg og

Jippi....fikk et dobbeltrom på annekset : rolleyes Stefan har tinga på den ledige senga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har du tenkt å bo der sammen med ho trollet som bor der fast får du ha lykke til... Ho var jo blid og fornøyd i fjor... (Sitat: Jävla norrbaggar!) Stefan fikk vel en fot i ræva også: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har du tenkt å bo der sammen med ho trollet som bor der fast får du ha lykke til... Ho var jo blid og fornøyd i fjor... (Sitat: Jävla norrbaggar!) Stefan fikk vel en fot i ræva også: haha :
Hehe Stefan har vel "god" erfaring med ho gamla hehe : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel gi Peder ei hjelpende hånd du som har så mye fritid ? :P

Ja ser vel på innleggs-telleren hvem som har minst å gjøre:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser vel på innleggs-telleren hvem som har minst å gjøre:nana:
Tenkte vel ikke akkurat på antall innlegg med det svaret der da :P Men kan gjerne gi Peder ei hånd med montering e :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte vel ikke akkurat på antall innlegg med det svaret der da :P Men kan gjerne gi Peder ei hånd med montering e :)

Ja JA JJAAA Ka du har å bidra med da?????? Han kan vel like godt få med seg bestemora si da!!!!! Ho har sikkert like mykje å kansje meir peiling ho enn deg!!!!: smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja JA JJAAA Ka du har å bidra med da?????? Han kan vel like godt få med seg bestemora si da!!!!! Ho har sikkert like mykje å kansje meir peiling ho enn deg!!!!: smil : : smil : : smil :
Ja han får heller gjør det da.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper bare ikke det kræsjer med evt. flytting og huskjøp!! *krysse fingra* Men rom e iallfall i boks ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja JA JJAAA Ka du har å bidra med da?????? Han kan vel like godt få med seg bestemora si da!!!!! Ho har sikkert like mykje å kansje meir peiling ho enn deg!!!!: smil : : smil : : smil :
Ja han får heller gjør det da.......

 

Ja no he e dessverre ingen bestemødre igjen, så det kan bli litt vanskelig å få testa ut... Men en interessant teori, DET skal du ha Borgen : vinke ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja no he e dessverre ingen bestemødre igjen, så det kan bli litt vanskelig å få testa ut... Men en interessant teori, DET skal du ha Borgen : vinke ::P

R.I.P. Men da kan du får låne ein av mine. P.S. Ho lager vafler og altso!!!!:P

Men nok om det Tilbake til tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en ledig overnattingsplass i funesdalen.mvh Siggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en ledig overnattingsplass i funesdalen.mvh Siggen.

 

Er det fult da? Meg bekjent så er det ikke alle som har bestilt enda!

 

Men jeg, arnt å olsvik har bestilt og er STEINKLAR!!! ;) (Men har desverre ikke plass)

 

....

 

Blir det treff på deg da FK Jan? Veit du ikke får til bilen, men du har vel lyst å drage min :D

åååå duu, må du ta å ringe på igjen, har venta i 3 daga å 3 netter nå... : haha ::nana:

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en ledig overnattingsplass i funesdalen.mvh Siggen.
Kunne jo hørt om e kan få inn ei ekstra seng på rommet mitt og Stefan sitt i annekset. Eller kanskje du spør ho gamle-mor om å få dele seng med ho ?? : smil : Pero og Stefan fikk hilse på ho gamla ifjor : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig gammel dame d.. må ikke rakke ned på ho, soffan fra 1968 va jo gått sønder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig gammel dame d.. må ikke rakke ned på ho, soffan fra 1968 va jo gått sønder..

Haha! :P

 

Ken stiller som "provisorisk" dørmatte igjen da? : haha : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh:p

Dama bokstavlig talt skudde meg ned trappa når jeg å børge hadde vert på besøk på anekset:)

Glømmer ikke den dama, var så sint ho rista og stammet på gammel-svensk!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va et dobbeltrom i boks : ja :

 

Så gjenstår det berre å finne noken som vil ha ei seng :)

 

Men en ting e stussa på.. Eller dvs e kom på det etterpå. Ho dama (hørtes lekker ut...) sa en bekreftelse kjem i posten sammen med giroen.. Men det einaste ho fikk fra me va navnet og telefonnummer.. Greit det går an å finne adressa med å søke opp telefonnummeret, men mitt nummer e registrert på Zenith Elektro... : klø :

 

Må vel ringe tilbake en dag hvis e ikkje høyre noke meir..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det er noen som ikke har plass, så har jeg ledige plasser! Er ingen som skal sitte på sålangt jeg hvet enda...

Dette gjelder turen opp og ned... IKKE sengeplasser :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det er noen som ikke har plass, så har jeg ledige plasser! Er ingen som skal sitte på sålangt jeg hvet enda...

Dette gjelder turen opp og ned... IKKE sengeplasser :P

 

Mvh

 

Samme her for så vidt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en anelse om hvor mange biler som reiser?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde avbud pga huskjøp og flytting......skal fikse litt på badet og vaskerommet før vi flytta heilt inn.........: gråter : Stefan har tatt over rommet e har booka på Eriksgården Hotell........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde avbud pga huskjøp og flytting......skal fikse litt på badet og vaskerommet før vi flytta heilt inn.........: gråter : Stefan har tatt over rommet e har booka på Eriksgården Hotell........

 

 

Skulle ikke du være med å arrangere treffet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke du være med å arrangere treffet da?
Jo va meininga det.........men det går i vasken no. Blir vel treff allikevel da ;) Men e blir ikke med : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde avbud pga huskjøp og flytting......skal fikse litt på badet og vaskerommet før vi flytta heilt inn.........: gråter : Stefan har tatt over rommet e har booka på Eriksgården Hotell........

 

..men du... Nå skal vi til å begynne på november, treffet er i februar....

Klarer vel å flytte på 3mnd??: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har no vel ikke så mye dela på hylla at du trenger så lang tid på å flytte inn? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.