#76 Skrevet Januar 1, 2007 E he et dobbeltrom på Hotell Funäsdalen som e ikkje treng.. Fann ut at e he bedre ting å bruke pengane på akkurat no...bilen f.eks Noken som treng ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 1, 2007 E he et dobbeltrom på Hotell Funäsdalen som e ikkje treng.. Fann ut at e he bedre ting å bruke pengane på akkurat no...bilen f.eks Noken som treng ?? Trekke du deg?????????????????????????????????? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 1, 2007 Jepp gjer nok det... Får satse på å kome sterkare tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 1, 2007 E e iallefall påmeldt Men må vel ha me noke sintere enn piggfritt før den tid kanskje... Og så håpe e får hjelp og støtte fra folket her så delane mine går fra hylljå og over på bilen Trodde du skulle til Sverige med nytrimma bil e Peder ? Jaja får være hjemme den helga sammen med meg du da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 2, 2007 Trodde du skulle til Sverige med nytrimma bil e Peder ? Jaja får være hjemme den helga sammen med meg du da hehe Ja det va liksom planen å ver ferdig med trimmen no da... Men så he det vist se å ver fleire ting på "ta opp igjen etter Pål"-lista enn e trudde Så no blir det å få en bil som fungera skikkelig først, og så mest sannsynlig ei overhaling av motoren og rådebytte samtidig med trimmen.. Så da blir ikkje prioriteringa vanskelig når pengane ikkje flomma inn akkurat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 2, 2007 Får satse på å kome sterkare tilbake... Da er vi to som satser på vintertreff 2008: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 3, 2007 Tar rommet jeg:) Send meg en PM du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 11, 2007 har også et ledig tomannsrom.. noen interresert? viss ikke blir d avbestillt rett over helga.. trekke me ikke!! men blir gjest på et annet rom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 24, 2007 No nærmer det seg med stormskritt folkens Bare synd jeg ikkke har bil Men skal no få det artig uten bil med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 25, 2007 Vi kan vel slå fast at på dinne tid om ei uke er det oppmøte på shell:D Jeg gleder meg som en liten unge før julaften!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 27, 2007 Funesdalen here i coomes Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 27, 2007 aiaiai klaaaaaaaaar! kun mangel på noen mindre bremse skive no så er jeg stein klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 30, 2007 Er det felles avreise torsdag kl 10 fra shell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 30, 2007 Er det felles avreise torsdag kl 10 fra shell ? Jeg stemmer for den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 30, 2007 jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 30, 2007 Klar Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 30, 2007 klar!! men kor i helsinki har snøen tatt veien? heldigvis e der snø dit vi skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 30, 2007 jeg syns det er litt sent å reise kl 10.. Så jeg reiser kl 8... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 30, 2007 8 ? samma for meg egentlig men vi kan no si 8 på shell da så kanskje vi har komt oss på veien før 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 30, 2007 Vi trenger tia:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 30, 2007 Ja regner med det.. ska vi forandre til 8 på shell da?? jeg kan gå go for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 30, 2007 Tror vi reiser kl. 05.00 jeg så er vi sikker på vi rekker det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 30, 2007 Tror vi reiser kl. 05.00 jeg så er vi sikker på vi rekker det... Hehe så dukker folk opp klokka 0800 når dokke sir klokka 5 i god stil som alltid..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 31, 2007 8? Å jeg som trodde jeg kanskje skulle få sovet meg LITT frampå da..hehe Men uansett klar samma ka tidspunkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 31, 2007 HALLO da? Kaae, har du dårlig tia da Børge? Trur ikje Funesdalen stikker av Må på Møller å hente en liten del også imorra tidli så jeg må få på før vi stikker. (Gjort på 5min) Å der åpna ikje før 08,00!!!! Vi sei ca 10 fra Shell.... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...