Bergen: Bergen Oldschool Society!

Anbefalte innlegg

Ja, da var vi igang gutter og jenter! Oldschool society er født! Dette blir en stående tråd hvor vi som liker disse gamle bilene kan mase om løst og fast rundt dette temaet. Vi får prøve det vi kan for å holde dette på et serøst nivå, ikke nødvendigvis grav alvorlig, dere kjenner tonen vi pleier å operere med her: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det blir det arrangert cruising til sommeren :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cruising høres greit ut ja:D

Får vel starte morroa her med et spørsmål:

-er det noen som har gode råd for å få vekk sikaflex fra lakk??

Jeg tenker da på listene mine, på sidene på bilen. Vil ha disse vekk.

Har slitt av alle listene på høyre siden, men alt limet (sikaflex) henger igjen.

Prøvde meg med varmluftpistol og noe å skrape forsiktig i selve limet med...men da fulgte lakken med...: gråter :

 

Please help me: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cruising høres greit ut ja:D

Får vel starte morroa her med et spørsmål:

-er det noen som har gode råd for å få vekk sikaflex fra lakk??

Jeg tenker da på listene mine, på sidene på bilen. Vil ha disse vekk.

Har slitt av alle listene på høyre siden, men alt limet (sikaflex) henger igjen.

Prøvde meg med varmluftpistol og noe å skrape forsiktig i selve limet med...men da fulgte lakken med...: gråter :

 

Please help me: vinke :

 

Har lest om dette i Golf + bladet der brukte de bare polish med maskin det funket velde bra. kan jo prøve med rubbing dere det sitter som værst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bremsesprit skal funke tror eg... kan ta med en halvliter til deg fra jobben om du vil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en liten tanke: old school garasjetreff annethvert treff? Dette passer jo bra nå når vinteren snart har lagt seg! Gjerne hvert treff og, til solen titter fram igjen:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en liten tanke: old school garasjetreff annethvert treff? Dette passer jo bra nå når vinteren snart har lagt seg! Gjerne hvert treff og, til solen titter fram igjen:cool:

 

 

Jeg er med på det og stiller gjerne opp på å kikke på prosjekter. gøy å se hva som er fremtiden til klubben. ny prosjekt små prosjekt og livs prosjekt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gjerne inviere førstkommende tirsdag til samtlige i OSS, som har tid og lyst til å komme å se på prosjektet mitt. (kanskje litt kort frist?) Jeg lager plenty med kaffe og er i gang med rallye engineswap. Velkommen!

 

Edit: Når er en bra tid? Jeg har hele dagen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er location då? Stavanger eller Bergen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen. Er det ikke der OSS holder til da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dette kan bli en super tråd!! Håper vi får se noen bilder av glisa deres også her da?? Venter i spenning.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller til våren i min g60x-flow turbo hvertfall.. (om den går : klø : )

 

DSC00314.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller til våren eg og viss eg får start;)

IMGP1803.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si at her ligger lista høyt!! Drit fett! Og vi må bare få til ett garasje treff fremover folkens.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine to bruksbiler. En til sommer og sol og en til vinter.

 

1067186-bilde1-img_0018.jpg

 

DSC04183.jpg

 

Litt svak for bredding:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja!! Dette ser jo meget lovende ut! Ingen tvil om at Bergen sitter på en god del FETE oldschool biler og prosjekter!

 

Jeg kan gjerne inviere førstkommende tirsdag til samtlige i OSS, som har tid og lyst til å komme å se på prosjektet mitt. (kanskje litt kort frist?) Jeg lager plenty med kaffe og er i gang med rallye engineswap. Velkommen!

 

Edit: Når er en bra tid? Jeg har hele dagen

 

Dette er jo genialt! BRA tiltak! Men det spørs om det ikke bør taes som et ekstra møte slik at det ikke blir lavere oppslutning på tirsdags treffet pga OSS..

 

Når passer det for folket å ta en tur å beskue rally prosjektet til Bjørn-Tore Træen??

 

Jeg er med anytime!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte på det samme. Vi kan jo stille i Bergen alle sammen og cruise utover til meg etterpå, men da blir det gjerne litt for seint på kvelden for noen med tanke på kaffe i blodet... Eller vi kan ta det tidligere på dagen, og stikke opp til arenum sammen. Eller, så kan vi ta det seinere i uken. Jeg stiller på arenum med audien uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallye`n din BT er bare så sinnsykt nydelig! Og som jeg har skrevet tidligere ønsker jeg meg selv ett RALLYE prosjekt en gang.... så skal den selges er jeg iallefall int.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk TThomaz. Mange som er interessert i den gitt:) He he. Den får seg ett løft i vinter, så det blir morro å kjøre den til sommeren. Håper folk får se den på banen etter vært også. Har jo en rallye til som ALDRI skal selges. Kan jo kjøpe den hvis du har penger nok:) He he.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser bra ut folkens, her er tråden gått igang. jeg har fått på vinter felgenen på rallyen. og er en tur hos kommende svigers i helgen. kommer noen naturbilder med rallyen på vei fra bergen til volda. glemte selvfølgelig kabelen til kamera så bilder kommer ikke får i morgen når jeg kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallyen har fått på seg vinter skoa

Ferge rallye.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.