Bergen: Bergen Oldschool Society!

Anbefalte innlegg

Jau?? Poloer er i hus, ats classic 7/8*13 er i hus, snart originale gti felgs også.... hvor skal dette ende??

 

 

Hei sann nytt Polo prosjekt igjen. blir den lik den gamle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med Bergens folka er det noe oppdatreinger eller små ting som skjer rundt om? Ombygging av noe slag. kom med det, vi må prøve å hold liv i denne siden. ENIGE???

 

Ps ingenting er for små.............

 

 

Har kjøpt meg nye (brukte) felger til GT en. 15" Rial Viper E.

Tror jeg skal lakke dem hvite.

Hva synes dere??

Rial_Viper_E.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg nye (brukte) felger til GT en. 15" Rial Viper E.

Tror jeg skal lakke dem hvite.

Hva synes dere??

 

 

Hvite felger på mørk bil er jo helt nydelig. Har hvite felger på sommer felgene til Rallyen min.

Gå for det!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det slik ORDRETT på innpakningen?

Jeg synes det lukter piratprodukt:D

 

Angående ting som skjer, kan en jo titte her:)

 

Ordrett står det "Disc Brakes Pads for race use only", og det er ikke piratprodukt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann nytt Polo prosjekt igjen. blir den lik den gamle?

Polo må en ha! har 2 nå, og kanskje en 3dje på vei : smil :

Vet ikke helt hva som skjer, muligens det blir en sommerbruksbil av en av de, også får dama den ene, og siste blir muligens hardcore prosjekt :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo må en ha! har 2 nå, og kanskje en 3dje på vei : smil :

Vet ikke helt hva som skjer, muligens det blir en sommerbruksbil av en av de, også får dama den ene, og siste blir muligens hardcore prosjekt :evil:

 

 

Høres bra ut. Fått med deg dama på galskapen å. bare vent så skal nok hun ha alt du skal ha. så står du der med to hardcore prosjektet. (snakker av erfaring).

 

 

=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er problemet med syncroen løst! Feilen var selvfølgelig latterlig idiotisk, det viste seg å være slangen fra luftfilterboksen til innsuget som var løsnet.. ikke veldig synlig, men da vi fikk bilen inn i garasjen og åpnet panserert tok det ca 6min, så var bilen ute igjen og fungerte perfekt!!

Så jeg fikk med meg litt av morroføret som var i går! syncroen funker som bare rakkern!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det var enkelt, og ikke kostet flesk. iallfall digg på denne tiden av året, med enkel feil allså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingenting er for små.............

Jeg tar deg på ordet, og kommer med dette innlegget:

 

Skifte av eksos på min 80

 

Bilen plassert i en kjekk liten garasje med grav:

DSC00221.jpg

 

Villien styrer på med mine fire meter med streng (strengen må vekk uten tilgang på tang) som var med og holdt systemet sammen:

DSC00223.jpg

 

Den "nye" delen:

DSC00222.jpg

 

De gamle delene:

DSC00224.jpg

 

Jeg har kjørt med eksosen av en god stund, men bilen ble faktisk godkjent i EU-kontroll med hememekken min: fire meter med streng, fire rørklemmer, to pakker med eksosbandasje, og noen aluminiumslister som spjelking.

Delen vi satt på kommer fra delebilen jeg og Villi ofret tidligere her i tråden.

 

Må bare ta med denne:

Jeg står oppe i garasjen og tar en slurk med cola, når Villi, nede under bilen, plutselig sier høyt: "Dette er en quattro!"

Jeg sier, ganske paff: "Hæ?"

Villi svarer: "Eeehh...bare glem det.":D

Bakgrunnen, eller unnskyldningen hans: han skulle ut av graven, og gikk bakover i denne...og da ble det som om han gikk bakover under bilen. Og der så han jaggu noen drivakslinger og greier: eek : Altså FREMME under bilen;)

Derfor kom han ikke med et spørsmål om det var quattro, men et bestemt utrop om at dette var en quattro. Men han angret seg så snart han hadde sagt det, siden jeg ikke hadde hatt noen grunn til å skjule det for ham:p

 

Til slutt vil jeg takke Villien for hjelpen, og takke besteforeldrene hans for lån av prima garasje med grav. En sånn må jeg ha meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt med grav. gjør jobben my letter, slipper den jæ@@..!a jeken.

 

bra at du legger ut sånn. er gøy å lese.

 

Stå på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk noe fint til jul i år eller? fikk litt fotoutstyr, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går fremover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallyen min fikk grillist:) Eg fikk minnekort og shot sjakk:) Audien fikk en solid vask igår, og meningen var at det skulle komme litt bilder i dag. Men til gjengjeld, så fikk eg en jævlig influensa når eg våknet klokken 5 idag:( Dette passer meg utrolig dårlig då damen kommer på besøk fra Drammen for første gang på lang tid. Men men. Det var faen meg straffen for dulle så lite med audien i første omgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk min egen bilbatteriladerklemse.gif

Og noen sager, og litt ymse andre ting.

Men jeg satte størst pris på denne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare ta med denne:

Jeg står oppe i garasjen og tar en slurk med cola, når Villi, nede under bilen, plutselig sier høyt: "Dette er en quattro!"

Jeg sier, ganske paff: "Hæ?"

Villi svarer: "Eeehh...bare glem det.":D

Bakgrunnen, eller unnskyldningen hans: han skulle ut av graven, og gikk bakover i denne...og da ble det som om han gikk bakover under bilen. Og der så han jaggu noen drivakslinger og greier: eek : Altså FREMME under bilen;)

Derfor kom han ikke med et spørsmål om det var quattro, men et bestemt utrop om at dette var en quattro. Men han angret seg så snart han hadde sagt det, siden jeg ikke hadde hatt noen grunn til å skjule det for ham:p

 

Til slutt vil jeg takke Villien for hjelpen, og takke besteforeldrene hans for lån av prima garasje med grav. En sånn må jeg ha meg:)

 

Når det gjelder dette her Quattro greiene så : flau :

Øyeblikkets SPONTANE SINNSFORVIRRING grep virkelig tak i meg kan man si :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk noe fint til jul i år eller? fikk litt fotoutstyr, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går fremover!

 

Gikk stort sett i det samme som alle andre år, klær, penger og sjokolade.. MEN, en liten forandring var der.. fikk STARTKABLER av min onkel : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Sammen er vi sterke;)

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR TIL ALLE.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår ja :D hvordan feiret folk det nye da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært på Østlandet. Drakk dårlig rom og sovnet i en sofa, med gode venner rundt meg. men fikk nå med meg rakettene denne gangen da.

 

Du da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag samlet noen kamerater med følge i kjellerstuen hjemme hos meg. Det var kjekt å samle noen av gamlegutta igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte visst å fortelle sjøl.. vi var en hel gjeng oppe hos en kamerat.. en del fra gjengen som gikk i klasse sammen på ungd. skolen og andre som har kommet inn i flokken i ettertid.. helt kurant feiring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er gåten ved disse klossene mine løst det var vist Ferodo 2500. Så da kan man vel trygt si at jeg har blitt lurt. De er jo enda mer racing en red stuff som jeg byttet fra. ja ja sånn går det når man ikke gjør nok grunnarbeide før man kjøper noe.......

 

Hvordan står det til med klubbens medlemer???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er gåten ved disse klossene mine løst det var vist Ferodo 2500. Så da kan man vel trygt si at jeg har blitt lurt. De er jo enda mer racing en red stuff som jeg byttet fra. ja ja sånn går det når man ikke gjør nok grunnarbeide før man kjøper noe.......

 

Hvordan står det til med klubbens medlemer???

 

Tja.. er uten bil for tiden.. men går seg vel til på ett vis.. lønning på tirsdag så da begynner det vel kanskje å skje ting :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hvordan står det til med klubbens medlemer???

 

Går sakte med GTen for tiden. Mye annet dill som opptar all fritid.

Skraper og sandblåser under når jeg får tid. Oppdager mer rust etterhvert som jeg sandblåser, så nå begynner dette å bli litt ille.: gråter :

Jeg hater rust. Men jeg er bestemt på å få det til. Det skal nok bli bra til slutt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.