#151 Skrevet April 20, 2007 Fete bilder Thomas. Du er flink til det der:) Bilen ble rå med de hjulene. Persolig syns jeg den blir litt for høy, men det er smak og behag, og bilen blir litt mer brukende slik, så det er bra:) ja du må tenke på at min bedre halvdel skal bruke den å :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mai 2, 2007 Dette vet vel dere som kan Golf 2. Ble det levert orginalt midtarmlene til noen Golf 2 modeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 4, 2007 Det kan jeg sjekke opp i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 4, 2007 Ikke noe armlene på golf 2 orginal nei. fant ikke noe slikt på etka i all fall. men kan jo hende det ble levert på noen amrikanske golfer hvem vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mai 4, 2007 Takker Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juli 3, 2007 vel! drar fram denne igjen eg. har skaffet meg ein ny bruksbil. enda ein jetta II i samlingen (tuva). denne er ein 91-mod. 1,8 GL med 90 gretne gubber med trimkam. har senket litt og litt små mods. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juli 3, 2007 Pen bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juli 3, 2007 så fin ut den kim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juli 3, 2007 takk takk. den har litt små rust rundt skjermbreddere og kanaler, men er bare overflaterust. har to veker ferie neste veka og da blir dette fiksa. henger feste skal vekk men må få taki nytt støtfanger stål først. det gamla er veldig rusta... kommer til å bli orginal denne. kansje svak soting og ein liten lyktelist + sota sideblink. muligens seg skal og lakka felgane oppigjen og. da blir eikane sølv og mellom eikane blir det svart. noko ala dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juli 4, 2007 Ja begynner å bli en grei samling rallyer her ute nå, 5 stk? Edit, kan nok legges til enda ein Rallye i knarvik området...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juli 4, 2007 Ser jo bra ut den tommy vi må har en samling av rallyer ute hos dere snart for å se sortumanget av rallyer som er i klubben. Gøy håper det bare er en fillefeil på den og ikke hele kassa som er vraket.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juli 4, 2007 Dette er jo nesten så jeg og får lyst til å kjøpe meg en Rally:) Noen som har en å avse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juli 4, 2007 Dette er jo nesten så jeg og får lyst til å kjøpe meg en Rally:)Noen som har en å avse? He he:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juli 6, 2007 Dette er jo nesten så jeg og får lyst til å kjøpe meg en Rally:)Noen som har en å avse? Eller to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juli 6, 2007 Eller to? he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juli 7, 2007 he he Eller tre??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juli 7, 2007 Der må jeg desverre skuffe dere;) Må nesten ha en selv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juli 7, 2007 Ahaa, DERFOR du "hehe"et deg:D Send meg en PM da vel, med litt nyttig informasjon;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juli 7, 2007 Faen, høres ut som jeg må hive inn lottokupongen i dag jeg da... En rallye på tunet hadde ikke gjort noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juli 8, 2007 Faen, høres ut som jeg må hive inn lottokupongen i dag jeg da... En rallye på tunet hadde ikke gjort noe! En Rallye eller to på tunet betyr mye å gjøre og seine kvelder, men gøy er det ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juli 8, 2007 En Rallye eller to på tunet betyr mye å gjøre og seine kvelder, men gøy er det ja.... Fikk dere til den grønne rallyen dere hentet sist uke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juli 8, 2007 Fikk dere til den grønne rallyen dere hentet sist uke?? jepp, den er oppe å går som 2wd nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juli 8, 2007 En Rallye eller to på tunet betyr mye å gjøre og seine kvelder, men gøy er det ja.... Ja, en av grunnene til at jeg ikke er på forumet om natten lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet September 26, 2007 Får løfte denne litt igjen. Har kjøpt meg noen nye biler. Alle går vel inn i denne kategorien, så her kommer noen smakebiter. Urquattro prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet September 26, 2007 En bil til. Passat -74. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...