Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

var ikke partycampen sidna våler banen i fjord??

minnes nå og huske det.

 

Uansett er det fult med folk liv inne på bane området:o

Tviler på det går roligere der enn når "lille" vacn griller en pølse og prater bil!!

 

Med dette er det mange medlemmer som ikke kommer, noe jeg syntes er leit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her var jo kjempepositivt.... NOT. : bh :

Og som flere her vil jeg gjerne vite hva slags grunner og årsaker NTS har fra ifjor som gjør at Vw Audi klubben ikke kan overnatte og hvorfor det kommer så kort tid i forveien. (Regner med de fra styret som har kontakt med NTS kan legge ut brevet/mailen de har fått så alle kan lese det og vi slipper noen fler diskusjoner.... For kom veldig tett etter valget...)

Og om det bare er oss og ikke alle andre klubber.

At det skjer litt ting må de bare regne med på store arrangementer og vi skulle jo ha vakthold som ble leid inn eksternt. Hvorfor er ikke det bra nok for de?

 

Og "styret i klubben" har hatt Haslemoen som favorittsted i noen sesonger nå, så vi andre som har foretrukket banen som overnattingssted har jo måttet "kjempe med nebb og klør" for å få lov til å være der.

OG biltreff handler som andre nevner like mye å være sosial som å drive med bil, bedre å snakke med folk der enn å sitte her på internett som man gjør resten av året. Om man bare vil drive med å vaske bil så kan man ta en dagstur.

 

Hvordan er det jordet der for biler som er senka egentlig, tror ikke det blir noe bra etter Gatebiltreffet som er i forveien. Er det noen fra Hovedstyret som skal ligge der egentlig? : rolleyes

 

 

Blir nok mye mindre folk som kommer nå.

Kanskje på tide å få reist på Bug Run ja.

Og kan anbefale Schafflund som et veldig sosialt treff.

Rart ting går så mye bedre der og på Bug Run har jo alle masse positive erfaringer fra....

Nei, utlandet er kanskje alternativet i år.... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter dagstur av dette..

Det hadde funnets et så enkelt alternativ som å forby alkohol på baneområdet f.eks.

Når ingen i tillegg kommer med spesifik informasjon om hva som skjedde ifjord og alt basereres på nærmest rykter så blir dette bare teit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk sjokkert over hvor alvorlig dere tar dette. Jeg hadde ikke forestilt meg det skulle bli en så stor sak. Samtidig er det viktig å merke seg at området man KAN bo på ikke er "langt på skogen", men rett i kanten med banen på "andre siden".

 

At noen i det hele tatt velger å ikke reise til treffet pga. dette synes jeg er utrolig synd, og også noe rart. Drar vi på treff for å sove på banen, eller drar vi på treff for å kjøre på bane og ha de moro på dagene? Om man da må sove 100 meter lengre ned i gata spiller vel ingen rolle?

 

Spekulasjoner om at styret står bak dette, at det akkurat har vært årsmøte og i det hele tatt vil jeg rett og slett ta sterk avstand fra. Jeg synes også det er utrolig urettferdig og lite snilt gjort av medlemmer å uttrykke slik. Vi i styret gjør det vi kan for våre medlemmer til en hver tid, og da å få noe slikt slengt tilbake er rett og slett ikke snilt.

 

Vi har fått et skriv fra Norsk Trafikksenter som meg selv og Jan Andre Tærud har tatt tak i. Vi har jobbet og jobber for å finne en løsning på dette med NTS og benytter de meste av våre arbeidsdager på å få til løsninger, kun fordi vi gjør vårt beste for medlemmene til en hver tid.

 

De av dere som ser negativt på dette må rett og slett prøve å gjøre det beste utav dette og ikke klandre noen for hva som har skjedd. Slik er nå reglene hos NTS i år og da må vi føye oss etter det, med et smil.

 

Igjen ber jeg om forståelse for den avgjørelsen NTS har tatt.

 

Samtidig informerer jeg også igjen om at det er jeg som har saken i styret og det er da meg som skal henges ut hvis noen i styret skal henges ut. John Kopperud som leder synes dette er like synd som dere medlemmer og har ingenting med denne avgjørelsen å gjøre. Min kontaktinformasjon har dere over hvis det er noe som brenner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i helv*** får vi ikke høre hva som skjedde i fjor??

Detta her er ihvertfall en utmerket måte å ødelegge et ellers veldig trivelig treff på norges nest beste bane.

 

Og det å flytte hovedtreffet til Rudskogen: utvist :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk sjokkert over hvor alvorlig dere tar dette. Jeg hadde ikke forestilt meg det skulle bli en så stor sak. Samtidig er det viktig å merke seg at området man KAN bo på ikke er "langt på skogen", men rett i kanten med banen på "andre siden".

 

At noen i det hele tatt velger å ikke reise til treffet pga. dette synes jeg er utrolig synd, og også noe rart. Drar vi på treff for å sove på banen, eller drar vi på treff for å kjøre på bane og ha de moro på dagene? Om man da må sove 100 meter lengre ned i gata spiller vel ingen rolle?

 

Spekulasjoner om at styret står bak dette, at det akkurat har vært årsmøte og i det hele tatt vil jeg rett og slett ta sterk avstand fra. Jeg synes også det er utrolig urettferdig og lite snilt gjort av medlemmer å uttrykke slik. Vi i styret gjør det vi kan for våre medlemmer til en hver tid, og da å få noe slikt slengt tilbake er rett og slett ikke snilt.

 

Vi har fått et skriv fra Norsk Trafikksenter som meg selv og Jan Andre Tærud har tatt tak i. Vi har jobbet og jobber for å finne en løsning på dette med NTS og benytter de meste av våre arbeidsdager på å få til løsninger, kun fordi vi gjør vårt beste for medlemmene til en hver tid.

 

De av dere som ser negativt på dette må rett og slett prøve å gjøre det beste utav dette og ikke klandre noen for hva som har skjedd. Slik er nå reglene hos NTS i år og da må vi føye oss etter det, med et smil.

 

Igjen ber jeg om forståelse for den avgjørelsen NTS har tatt.

 

Samtidig informerer jeg også igjen om at det er jeg som har saken i styret og det er da meg som skal henges ut hvis noen i styret skal henges ut. John Kopperud som leder synes dette er like synd som dere medlemmer og har ingenting med denne avgjørelsen å gjøre. Min kontaktinformasjon har dere over hvis det er noe som brenner.

 

Men da er det vel bare å legge ut den mailen? Dere sier jo tidligere i tråden at dere allerede hadde ordnet med vakter. Kom trafikksenteret PLUTSELIG på at det ikke skulle være overnatting på banen?

 

Styret har jo tidligere år gått ut å sagt at de helst ikke så at det var overnatting på banen pga muligheten for skadeverk. Og nå skriver du faktisk at styret v/John Kopperud synes det er SYND?

 

Dette er jo dette dere har prøvd å presse igjennom i flere år?

 

For mange, meg inkludert er hovedgrunnen til at jeg er medlem treffene med det sosiale som er på kveldene. DA BØR STYRET TA DETTE ALVORLIG OM DET ER SLIK AT DET FAKTISK ER TRAFIKKSENTERET SOM KREVER DETTE.

 

Og da hadde det vært på sin plass med en redegjørelse fra trafikksenteret hvorfor de tillater Gatebil, som står for mye mer støy og bråk enn VACN får lov til å disponere dette området...

 

Jeg var selv vakt og edru hele treffet i fjor, bortsett fra det dusjkabinettet så skjedde det ikke en dritt på banen mens vi var der. Om noen sier noe annet så er det eventyr...

 

Dette skrev vår leder om overnatting i fjor...

 

Hallo folkens!

Jeg skulle absolutt ønske det samme som dere, at vi kunne være på banen hele tida, men det er faktisk medlemmer og medbrakte "kamerater" som er hovedårsaken til at styret velger andre alternativer med eller uten tvang.

 

Hvis dere ser på budsjettet som er satt opp (tilsendt i f m årsmøtet), ser dere at klubben i utgangspunktet "spanderer" kr 100.000,- (Inntekt 60.000,- og utgift 160.000,-) på dette arrangementet, nesten like mye som går til lokallagsstøtte i 2006 (130.000,-). Skal vi i tillegg betale vakter og/eller reparasjonskostnader grunnet idiotisk oppførsel og hærverk, vel så er det få alternativ egentlig.

 

Hadde vi vært LITT flinkere til å passe på hverandre, selv om det er noen promiller innabords, så ville ikke denne diskusjonen vært her. Så enkelt er det. Hittil har INGEN meldt seg som "politi/ordensvern", dels fordi alle skal oppføre seg etter eget hode og f... i konsekvensene, ja går dette ut over ALLE.

 

Klubbaktivitet er et kollektivt arbeid der vi som arbeider for fellesskapet er DRITA LEI å måtte rydde opp og godsnakke med folk som hjelper oss med arrangementet i etterkant. Vi får ekstra bøter for ødeleggelser og bråk ut over natta enten det er på baneområdet, på campingplasser eller andre steder. Det er rett og slett svært lite morsomt. Vi må også leie inn ekstrapersonale som skal rydde opp på plassen der vi ferdes, til tross for at det er satt ut søppelkasser for hver 30 m. Vi slipper ned søppel, akkurat der vi står og går, og dette medfører ekstrautgifter for alle.

 

Dersom vi var litt flinkere til å oppføre oss, plukke opp litt osv, ville vi hatt det langt hyggeligere på ALLE måter. Her er det ikke KUN snakk om 50 cent, men tusenvis av kroner, desverre.

 

Dersom èn person fra hvert lokallag kunne si at de tok ansvar for "sine", ville situasjonen straks bli langt lysere både trivselsmessig og økonomisk. En tilbakemelding til lokallagsansvarlig snarest bør kunne bedre situasjonen betraktelig. Takk for at du gadd å lese til slutte. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i helv*** får vi ikke høre hva som skjedde i fjor??

Detta her er ihvertfall en utmerket måte å ødelegge et ellers veldig trivelig treff på norges nest beste bane.

 

Og det å flytte hovedtreffet til Rudskogen: utvist :

 

Det skjedde ikke en dritt ifjor, bortsett fra en som skled i dusjen og ødela dusjkabinettet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i alle dager da folkens.

Om vi bor på bana eller om vi bor et stein kast unna, er vell det samme.

Det sosiale blir jo det samme det, når vi er samlet på et sted.

At Våler trafikksenter velger og ha folk på denne plassen kan jo være mange,

men har selv sett brevet fra dem og ikke noen mulighet til og fire på noe der.

Men er det bare vi som har fått denne mailen da tru??

Hva som skjedde i fjord husker jeg ikke men mener og huske at det var noen som vaktene måtte få der i fra og som senere blei kjørt til hamar Politikammer.

(om jeg husker rett)

Jeg synes nå at det viktigste er at vi fokuserer på og ha et koslig treff med kjøring og utsiling.

 

 

SÅ folkens sola kommer vi kommer og artig skal vi ha det.

 

: rock :

 

 

Sier meg helt enig Tor Olav.

Treffes vi ikke for å kjøre på bane og stille ut biler, man har jo hele dagen på seg og gå rundt på banen og kose seg. Om man drikker seg "drita" på banen eller et stein kast unna på kvelden kan da umulig har så mye og si, tviler på at noen merker så stor forskjell med promille :rolleye:

At noen ikke gidder å komme på treffet på grunn av dette er jo bare helt fjernt, virker jo som at noen kun kommer for å ha de moro på natta :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjedde ikke en dritt ifjor, bortsett fra en som skled i dusjen og ødela dusjkabinettet...

 

Ikke helt korrekt,det ble også knust en glassrute på den gamle bensinpumpa som står ved depoet.

Men de skadene har klubben jo gjort opp for seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt korrekt,det ble også knust en glassrute på den gamle bensinpumpa som står ved depoet.

Men de skadene har klubben jo gjort opp for seg.

 

Å det var ikke knust før vi kom dit? Har ikke fått med meg den akkurat, men vi snakker jo peanøtter siden klubben betaler støybøter som svir ende mer vil jeg tro... : rolleyes

 

Jeg synes det er rart at for 1. mnd siden var det innleid vakter av styret, og nå iløpet av denne måneden har plutselig Trafikksenteret snudd?

 

Sorry, men jeg tror ikke en døyt på de forklaringene som kommer frem her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må da være en enkel sak for styret å fremlegge brevet de har fått fra NTS for å legge alle spekulasjoner døde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar vi på treff for å sove på banen, eller drar vi på treff for å kjøre på bane og ha de moro på dagene? Om man da må sove 100 meter lengre ned i gata spiller vel ingen rolle?

 

Skjønner ikke problemet til folk her jeg. Vi er jo bare flyttet ut til plenen bak jord vollen ved brei sladd svingen. Som Andreas skriver 100 meter nedi gate. (nærmere 500 for å være korekt). Men der ligger vi like samlet som at det skulle vært på banen så vi kan da ha det like sosialt der. Savner bare en forklaring på hvordan vi skal løse vann, do og strøm problemet men bortsett fra det så ser jeg ikke noe her som tillsier at treffet er ødelagt.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke partycampen sidna våler banen i fjord??

minnes nå og huske det.

 

Gatebil har camp på området.. De har stor scene på grusen ved innkjøringen til baneområdet. Og har overnatting på samme sted som oss.. (gocart bane osv..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier meg helt enig Tor Olav.

Treffes vi ikke for å kjøre på bane og stille ut biler, man har jo hele dagen på seg og gå rundt på banen og kose seg. Om man drikker seg "drita" på banen eller et stein kast unna på kvelden kan da umulig har så mye og si, tviler på at noen merker så stor forskjell med promille :rolleye:

At noen ikke gidder å komme på treffet på grunn av dette er jo bare helt fjernt, virker jo som at noen kun kommer for å ha de moro på natta :confused:

 

 

Ikke for å være negativ men du har kanskje ikke vært på treffet på den måten noen av hos har før, å ligge på banen hele helga. Er en veldig ålreit opplevelse.:tilber:

Var sånn som deg før jeg de første årene men når jeg ble kjent med mange av de folkene så har det blitt en enda større del av opplevelse. Du får heller bli med til Schafflund, så ser du hva jeg mener. ;) Der drikker de seg drita(og det er ikke noe problem i det hele tatt), hos oss er det ikke sånn. Går ann å ta litt alkohol og oppføre seg samtidig. :)

 

Og fortsatt veldig skeptisk til hvordan det er med lave biler på det jordet ved siden av.... Og ved dårlig vær blir det gjørme osv der.... Så bedre med asfalt.

 

Er det noen fra styret som skal ligge der?? :rolleye:

 

Andreas: Mener ikke å henge ut deg. Vet hvor mye du står på for klubben og hvor viktig den jobber er. Men for å slippe mer diskusjoner så hadde det jo vært greit å lagt ut den mailen da. :)

 

Og har noen spørsmål det hadde vært greit å fått avklart. :)

 

"Og som flere her vil jeg gjerne vite hva slags grunner og årsaker NTS har fra ifjor som gjør at Vw Audi klubben ikke kan overnatte og hvorfor det kommer så kort tid i forveien. (Regner med de fra styret som har kontakt med NTS kan legge ut brevet/mailen de har fått så alle kan lese det og vi slipper noen fler diskusjoner.... For kom veldig tett etter valget...)

Og om det bare er oss og ikke alle andre klubber."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først:

Nå har jeg jobbet på spreng med denne saken i dag, i hele dag. Dette er ikke et rop om noe, men viktig å innse at vi i styret gjør vårt ytterste til en hver tid for å imøtekomme deres ønsker.

 

Nummer to:

Jeg har sittet på telefon med Norsk Trafikksenter store deler av dagen for å prøve å finne en løsning for dere, og har samtidig fått besvart en del spørsmål som er dukket opp i tråden her.

 

"De andre"

Flere her sier at Gatebil o.l bor på samme plass som vi har bodd, og dette er feil. Eneste leietakeren hos Norsk Trafikksenter som noen gang har fått bo på selve depot-siden er VW-Audi Club Norwegen. Det er ingen andre som bor på det området.

 

Gatebil og andre som leier banen bor på Wålerengen som også er på banen, men på andre siden av depotet.

 

Toaletter og vann

Da Wålerengen er laget som et campingområde av Norsk Trafikksenter nettopp for slike arrangement, og siden Gatebil med flere bor der så er det både vann og toaletter på campingområdet Wålerengen.

 

Legge ut skriv fra Norsk Trafikksenter

Dette er absolutt ikke noe poeng, og jeg personlig har valgt å ikke publisere dette. Igjen så har vi bodd på depotsiden av ren snillhet av Norsk Trafikksenter og den tilliten er blitt brutt. Hva som er gjort er ikke bare i fjor, men også sett tidligere år. Her er episoder som dusjen, fyllekjøring, grilling /båltenning på plen.

 

Vi kan absolutt ikke klandre Norsk Trafikksenter for denne avgjørelsen. IGJEN så har vi bodd på depotsiden av ren tillit fra Norsk Trafikksenter, noe ingen andre gjør. Da denne tilliten er brutt må vi finne oss i å gjøre som alle andre... bo på Wålerengen. Jeg legger derfor ikke ut noe skriv fra Norsk Trafikksenter.

 

Norsk Trafikksenter har vært ekstremt trivelige i denne saken og er veldig trivelig å arbeide med. Vi må derfor vise vår gjensidige respekt.

 

For tredje gang skal jeg igjen be medlemmene om å ha forståelse for dette.

 

Ikke overdramatisere!!

Dette er faktisk ikke verdens undergang. Vi bor på en dedikert campingplass som er på samme området, men på andre siden av banen.. det er maks 2 minutter gange fra depotet. Her bor alle andre som arrangerer treff der oppe. Ikke gjør dette til noe større sak enn hva det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være negativ men du har kanskje ikke vært på treffet på den måten noen av hos har før, å ligge på banen hele helga. Er en veldig ålreit opplevelse.:tilber:

Var sånn som deg før jeg de første årene men når jeg ble kjent med mange av de folkene så har det blitt en enda større del av opplevelse. Du får heller bli med til Schafflund, så ser du hva jeg mener. ;) Der drikker de seg drita(og det er ikke noe problem i det hele tatt), hos oss er det ikke sånn. Går ann å ta litt alkohol og oppføre seg samtidig. :)

 

@Svein-Erik

Er jo grenser for hva man greier å ødelegge i Schafflund. Er jo tross alt bare ei eng;). Det største problemet på tyske treff er tullinger som fyllekjører utover natta. Men som det disiplinerte folket de er så praktiseres kjøreforbud etter kl. 23. Har selv ankommet i Luckau etter dette tidspunktet etter en dusjtur ut av området på kvelden og du blir sikkert tilsnakket 10 ganger før du har kommet deg på plass der du bor på området.

 

@Andreas/andre ansvarlige:

Trist at vi ikke får overnatte i depotområdet. Men heldigvis er det ikke så altfor langt til enga på andre sida. Jeg regner med at det ikke er noe problem å la bilene stå inne på baneområdet om natta? Spesielt om vi skulle få et vått treff (tilsvarende vi hadde på Rudskogen i fjor) kan det fort bli lite banekjøring (og tilsvarende mye renn på døra hos bonden på andre sida av veien med høflig bønn om tauehjelp).

 

Dusjene på go-karten blir vel også åpne på dagtid, så vi får sjansen til litt korporlig vedlikehold etter oppstandelsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Svein-Erik

Er jo grenser for hva man greier å ødelegge i Schafflund. Er jo tross alt bare ei eng;). Det største problemet på tyske treff er tullinger som fyllekjører utover natta. Men som det disiplinerte folket de er så praktiseres kjøreforbud etter kl. 23. Har selv ankommet i Luckau etter dette tidspunktet etter en dusjtur ut av området på kvelden og du blir sikkert tilsnakket 10 ganger før du har kommet deg på plass der du bor på området.

Selvfølgelig blir det litt annerledes, men var mer tatt med som eksempel på at litt alkohol og sosialt samvær kan gå bra sammen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn går det jo når noen idioter ødelegger for alle.

Og om det i år blir sosialt like borti gata kan da umulig ha så mye og si, ingen som skal ut å leke seg på banen på natta allikevel …Forstår ikke at dere gidder å syte enn gang, er jo fult forstålig at det blir som det blir i år. Gå heller på de idiotene som lagde bråket i fjor, ikke på gutta som arrangerer treffet…….

 

HVILKET BRÅK!?=?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være negativ men du har kanskje ikke vært på treffet på den måten noen av hos har før, å ligge på banen hele helga. Er en veldig ålreit opplevelse.:tilber:

Var sånn som deg før jeg de første årene men når jeg ble kjent med mange av de folkene så har det blitt en enda større del av opplevelse. Du får heller bli med til Schafflund, så ser du hva jeg mener. ;) Der drikker de seg drita(og det er ikke noe problem i det hele tatt), hos oss er det ikke sånn. Går ann å ta litt alkohol og oppføre seg samtidig. :)

 

 

: klø : Var du sånn som meg :confused: Og du vet hvordan jeg er eller hva slags treff jeg har hvert med på??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Var du sånn som meg :confused: Og du vet hvordan jeg er eller hva slags treff jeg har hvert med på??

 

"man har jo hele dagen på seg og gå rundt på banen og kose seg" skriver du. Sånn tenkte jeg før å, men etter jeg ble kjent med mange av de andre som var og overnattet har faktisk det sosiale blitt mest viktig....

 

Litt lettere å være sosial og snakke med folk når de ikke er ute å kjører på banen eller vasker bil synes jeg da..... :rolleye:

Bedre å sitte rundt et bord med god mat og kaldt drikke. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"man har jo hele dagen på seg og gå rundt på banen og kose seg" skriver du. Sånn tenkte jeg før å, men etter jeg ble kjent med mange av de andre som var og overnattet har faktisk det sosiale blitt mest viktig....

 

Litt lettere å være sosial og snakke med folk når de ikke er ute å kjører på banen eller vasker bil synes jeg da..... :rolleye:

Bedre å sitte rundt et bord med god mat og kaldt drikke. : vinke :

Regner med du blir med å tar deg av den sosiale biten på mandagskvelden Svein Erik ? i Valdres kan man campe der man vil ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å spe på med mer penger da?? Og har vi fått noe kontrakt på leien? Vist vi er heldige så står ikke det noe om overnatting der så da er det bare å sove der! :D Arbeider med å få til dette treffet men mistet troa på heile greia nå : mad :

Og hvordan blir det med parkering på dinna helsinkes campingen da?? : bh :

 

Og jeg som skulle vær edru hele helgen i år.. men camping uten å drikke : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å spe på med mer penger da?? Og har vi fått noe kontrakt på leien? Vist vi er heldige så står ikke det noe om overnatting der så da er det bare å sove der! :D Arbeider med å få til dette treffet men mistet troa på heile greia nå : mad :

Og hvordan blir det med parkering på dinna helsinkes campingen da?? : bh :

 

Og jeg som skulle vær edru hele helgen i år.. men camping uten å drikke : klø :

 

Mentaliteten med å at vi "bare kan overnatte der når det ikke står i kontrakten" er vel mye av grunnen til at vi ikke får lov å være der. Gjensidig respekt er det vi må utøve mot Norsk Trafikksenter, og når dem ikke ønsker overnatting i depotet så må vi godta dette. Igjen er det ikke meningen at noen skal bo i depotet, noe vi alene har fått lov til på godhet fra Norsk Trafikksenter.

 

Parkering på campingen hvor -alle- andre arrangører bor er bra, og bilene kan selvfølgelig stå i depotet om nettene. Så er det bare et par minutter å gå til camp-området.

 

Det er ikke forbudt å drikke på campingen, så det er i så fall opp til deg selv. Men her gjelder jo god folkeskikk som alt annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Ærlig talt. Når det er bra nok for Gatebil og alle de andre som har treff der er det godt nok for oss..

 

Greit nok, treffet har kanskje vært der i alle år før, men hvorfor det skal være så mye dårligere å ha en 'partycamp' 100 meter lenger unna enn forstår jeg ikke.. Det at Norsk Trafikksenter synes at vi er noen bråkmakere er en annen diskusjon, og jeg skjønner at noen reagerer hvis vi får mer pepper enn hva vi fortjener, men å komme med at det 'da blir det dagstur' blir for dumt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.