Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

ALLE har skjønt det og flere har allerede svart deg på det. Som ved ALLE andre anledninger her i livet er folk selv ansvarlig for å ta sine forholdsregler for å passe på egne ting.

 

Campen på Wålengen er et TILBUD til de som vil benytte den. Det finnes massevis av alternativer som har fungert ypperlig for hundrevis av medlemmer hvert eneste år om ikke denne gesten er god nok.

 

Camping på Støa og Elverum, Hoteller i Elverum sentrum og Haslemoen er svært gode og prisgunstige alternativer. Jeg har selv benyttet alle disse alternativene i tillegg til banen og har klart meg ypperlig med både 2 biler, bilhenger og lassevis av verktøy, som så mange andre...

 

Nå får det faen meg være slutt på denne sytingen, NTS har tatt sin beslutning og det er synd å miste banealternativet, men det eneste man oppnår ved å grine som en fjortis her inne nå er å forsure hele stemningen på forumet og i klubben generellt.

 

Så en spesiell takk til deg igjen Håkon for atter en gang å spre negative vibber i hele klubben. Håper du er stolt.

 

Jasså, så det er bare jeg som er kritisk til dette? Jeg er ikke ute etter å skepe "negative vibber" hverken i klubben eller på forumet...

 

Det er greit at NTS har tatt sin besluttning... HVA I HELVETE er problemet med å få vaktene til å stikke oppom å se etter campen når ingen er der, kan du forklare meg det når det allerede brukes penger på dette...

 

Hvis DU ikke tålerer en debatt på dette forumet der noen er uenige i hvordan ting er gjort så er det ditt problem...

 

Og kalle meg for det ene og andre bare fordi jeg vil at alle skal ha et topp treff, viser jo at kanskje at du har havnet i styret er en feiltagelse...

 

Men vi får se, jeg håper at alt går som det skal og at det ikke blir noen problemer. Jeg kommer på hovedtreffet uansett og kommer ikke til å gå og "sutre" om noe der.

 

God bedring... : rolleyes

 

Edit: og dette var mitt siste innlegg i denne tråden... (tror jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, så det er bare jeg som er kritisk til dette?

 

Du bruker 15 poster, de andre som er kritiske bruker 1 eller 2.

 

Jeg er ikke ute etter å skepe "negative vibber" hverken i klubben eller på forumet...

Vel, det tror jeg ikke noe på, hverken nå eller de 30 andre gangene du har satt i gang lignende "hat-kampanjer" mot styrets- eller moderatorgruppens beslutninger opp gjennom årene.

 

Det er greit at NTS har tatt sin besluttning... HVA I HELVETE er problemet med å få vaktene til å stikke oppom å se etter campen når ingen er der, kan du forklare meg det når det allerede brukes penger på dette...

 

Du lager det til et problem når du forlanger at klubbens medlemskasse skal ta ansvar for dine eiendeler og gjentar deg selv til det kjedsommelige.

 

Hvis DU ikke tålerer en debatt på dette forumet der noen er uenige i hvordan ting er gjort så er det ditt problem...

 

Uenighet og debatt er ikke noe problem, men din "post-bombing" og kontinuerlige mytteriholdning til enhver som tar ansvar for det kollektive samholdet i denne klubben har ødelagt mye positivt opp igjennom årene og det gidder jeg ikke sitte her å se på lenger.

Og kalle meg for det ene og andre bare fordi jeg vil at alle skal ha et topp treff, viser jo at kanskje at du har havnet i styret er en feiltagelse...

 

Hehe, at du mener det tar jeg som et kompliment :)

 

Men vi får se, jeg håper at alt går som det skal og at det ikke blir noen problemer. Jeg kommer på hovedtreffet uansett og kommer ikke til å gå og "sutre" om noe der.

 

Det vet jeg også, som vi har snakket om før, for du er en trivelig kar face to face og derfor irriterer det meg grenseløst at du har lagt så stor innsats i skape uhygge for alle andre i denne tråden.

 

Edit: og dette var mitt siste innlegg i denne tråden... (tror jeg)

 

Vedder en 100-lapp i mot ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Vedder en 100-lapp i mot ;)

 

Faen... :P

 

Jeg skjønner innspillet ditt, men sånn er det nå engang...

 

Du får hundrelappen på hovedtreffet.. :rolleye:

 

Edit: Jeg bare måtte lage film... KLIKK HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ansvaret for eget utstyr? Det er jo ikke det som egentlig er problemet.

 

Man har 3 alternativ:

 

1. La utstyret stå på campen og håpe at man ikke blir rundstjelt.

2. Pakke full bilen før utstilling/banekjøring

3. Pakke inn i bilen om morgenen på campingen, kjøre bort på banen, pakke ut av bilen, nyte en hel treffdag, for så å pakke inn i bilen, kjøre bort på campingen og pakke ut igjen av bilen.

 

Setter det litt på spissen her da, men når man skal ha med aggregat, stereoanlegg osv...så blir det jo litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen... :P

 

Jeg skjønner innspillet ditt, men sånn er det nå engang...

 

Du får hundrelappen på hovedtreffet.. :rolleye:

 

Edit: Jeg bare måtte lage film... KLIKK HER

 

 

Hehehehehehe, dritbra. Sjefen: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen var tøff.

 

Et lite innspill til utstillingsdelen av treffet.

 

Hvis det er mulig kan man jo parkere de bilene som skal stilles ut langs med gocart banen.

 

Da får man plass til mange biler og man får en plass hvor bilene kan beskues og bedømmes.

 

Håper dette forslaget blir tatt opp til vurdering. Hvis det ikke skal arangeres noe gocartløp da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra med engasjement omkring hovedtreffet. Klubben har undertegnet en kontrakt som vi må forholde oss til. Videre har vi forhandlet om bruk av go-kart'en som et ekstratilbud for den som måtte "kjede seg". Som det siste har vi fått et skriv fra Trafikksenteret om overnatting, der det er henstilles til besøkende å benytte Wålerengen. Vi tror at vi skal få til at samarbeids-partnere, med bl a dekkmaskin osv og masse utstyr skal kunne benytte depot-område for dette.

 

Når det gjelder utstillingsdelen foreslår jeg at dere som er særlig interessert i dette kommer sammen allerede lørdag kl 14.00 (utstillingskonkurransen er søndag), for å diskutere plassering og hvem som skaldelta i de ulike juryene vi MÅ ha for å kunne dele ut utstillingspremier. Det er lettere å planlegge dette når alle er på plass på stedet. Vi har vanligvis i de siste årene hatt representanter fra flere lokallag til å hjelpe til i juryene. Ettersom mange her på nettet er engasjerte, må det være interessant for de fleste her å kunne inngå i det teamet som bestemmer litt plassering og jury-sammensetninger. Altså et felles møte der dette diskuteres LØRDAG kl 14.00 rett utenfor kafèen hvis det er pent vær. Er det regn, går møtet inne.

 

Det vil bli en fra Hovedstyret sitt ansvar å dra sammen dette, men han klarer ikke dette alene, så det ville vært svært hyggelig om flere kan hjelpe til. Det skulle være unødvendig, men det er vel opplagt at en ikke stiller i en jury som bedømmer biler der en selv stiller ut (?)

 

En del føringer vil være lagt på fohånd, bl a antall klasser i VW og Audi. Dette fordi antall premier MÅ være bestilt på forhånd. Derfor er det styremedlemmet som egentlig er "primus motor" i dette. Sånn må det være. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen var tøff.

 

Et lite innspill til utstillingsdelen av treffet.

 

Hvis det er mulig kan man jo parkere de bilene som skal stilles ut langs med gocart banen.

 

Da får man plass til mange biler og man får en plass hvor bilene kan beskues og bedømmes.

 

Håper dette forslaget blir tatt opp til vurdering. Hvis det ikke skal arangeres noe gocartløp da.

 

Se posten fra john her så ser du at å parkere langs gocart banen ikke er noen mulighet

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=719995&postcount=128

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det påmelding til dette treffet, eller er det bare å ta med humøret å komme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper all den negative kritikken kan legges død nå;)

Syns styret har gjort en god jobb i mange år for at vi andre skal få ha det gøy med banekjøring og utstilling av fine biler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok men synes ideen var god jeg da.

 

Det er jeg helt enig med deg i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med klassene i Vw og Audi da? top 3 og people choice?

Ikke noe mer klasse inndeling? F.eks Gammel, Audi og gammel Vw.

Ny osv.. eller etter årstall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

behøver vel ikke å ta med alt bare ta med godt humør:) Det skal jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det påmelding til dette treffet, eller er det bare å ta med humøret å komme?

 

Det er kun påmelding til banekjøringen, ellers er det bare å dukke opp med akkurat det humøret du har den dagen. Det er jo bare et pluss hvis det skulle være veldig bra humør du kommer med. Men er du i dårlig humør når du kommer så skal det mye til at du ikke er i godt humør når du drar. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun påmelding til banekjøringen

 

Hvor??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer senere på hovedsidene men man må ikke forhåndspåmelde seg. Går fint å bare komme på Våler og melde seg på der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det noen som kan sjekke om de lar oss kjøre på "glatt" partiene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med klassene i Vw og Audi da? top 3 og people choice?

Ikke noe mer klasse inndeling? F.eks Gammel, Audi og gammel Vw.

Ny osv.. eller etter årstall?

 

Vi har styremøte mandag 7. mai hvor dette blir avgjort. Kan informere om dette etter styremøtet.

 

Men er det noen som kan sjekke om de lar oss kjøre på "glatt" partiene??

 

Dette er dessverre ikke mulig i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skulle man logge seg på til banekjøring sa du roger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skulle man logge seg på til banekjøring sa du roger??

 

Påmelding til hovedtreff på hovedsidene sleppes sammen med ny nettløsning... da i en -ekstremt- utbedret form.

 

Har stått et par ganger tidligere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har styremøte mandag 7. mai hvor dette blir avgjort. Kan informere om dette etter styremøtet.

 

 

 

 

takk det hadde vært fint..Tror det er flere som ønsker dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun påmelding til banekjøringen, ellers er det bare å dukke opp med akkurat det humøret du har den dagen. Det er jo bare et pluss hvis det skulle være veldig bra humør du kommer med. Men er du i dårlig humør når du kommer så skal det mye til at du ikke er i godt humør når du drar. ;)

 

Riktig! Regner med at humøret har bygd seg såpass mye opp at det er temmelig bra den dagen. Om jeg drar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig! Regner med at humøret har bygd seg såpass mye opp at det er temmelig bra den dagen. Om jeg drar..

 

Jepp: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.