#501 Skrevet Januar 22, 2010 Tom, har fått fjærbeinslager og pakkninger til Senkesettet, har du mulighet til å hjelpe meg å skru det på en dag ? Sender deg en SMS imorgen! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Januar 23, 2010 Tom: send meg en PM ellerno om den audien.. jeg har jo nesten ingen sånne fra før så kansje jeg kunne vært intr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Januar 23, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158063 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet Mai 18, 2010 ja da har det faktisk vært svært med liv på VWærkste for tiden ! ikke nok med at jeg har kjøpt meg einser som jeg holder på med å "jåsse" sammen så har Morten skrudd litt på en av sine biler og i dag kom det ei ny boble til byen, en kompis av per halvar, og det første dem gjore var å svinge ned på vwærkste å bytte eksos. bråka jo så mye når når dem kom til vwærkste at jeg trodde det var en harley som sto utfor porten å bromma kommer sikkert til å bli litt mer liv i denne tråden nå som det endelig har blitt liv på vwærkste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet Mai 18, 2010 et lite glimt av hvordan det ser ut nå så med tider og stunder kommer vel denne også opp på vwærkste ;);) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet Mai 25, 2010 er mye aktivitet på vwærkste for tiden, og ja det går mye i vw Per Halvar holder på med bobla, jeg holder på med greenpeace og joakim har vært en del innom å sulla med drit bilen sin sånn ser det ut etter dagens innsats og et lite prosjekt jeg holder på med, lage et olje/kjøleveske/spesial avfall fat som gjør det mye enklere og tappe veske over i små 4 liter dunker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet Mai 26, 2010 er mye aktivitet på vwærkste for tiden, og ja det går mye i vw Per Halvar holder på med bobla, jeg holder på med greenpeace og joakim har vært en del innom å sulla med drit bilen sin Ey! skal gje dæ dritbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet Mai 27, 2010 da har undertegnede og Jørgen gått til anskaffelse av en blå liten Einser her har du sindre ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet Mai 27, 2010 Ey! skal gje dæ dritbil Skal du gi bort bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet Mai 27, 2010 Tom, e felgan bare skitten eller flasse dem/skada? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet Mai 27, 2010 tror dem flasser noen plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet Mai 27, 2010 så de må pusses å lakkeres opp igjen.. for så å poleres 1000,-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet Mai 27, 2010 må se ann dekkene, om dem er bra 1500,- om det er dritt 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet Mai 27, 2010 The GREENPEACE has been police approved !! -"den ser jo ganske sliten ut, men det var jo kul" fikk på prøveskilt for 1 time og 25 min siden ganske lik disse golfene VW parking only, all others will be fucked by Hitler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet Mai 31, 2010 ja om noen lurer så er da golfen til salgs, for 15000,- ! har allerede noen interesserte. den er da EU godkjent, årsavgift er ikke betalt da jeg ikke gidder å betale full når det ikke er så lenge til halv årsavgift, noe som da seff er opp til en eventuell kjøper om han vil vente eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet Mai 31, 2010 byr 1490,- ink felgan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet Mai 31, 2010 det er bare å glemme, må ha mer om den skal gå med di felgene. den selges med 15" ATS CUP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet Juni 6, 2010 LØP OG KJØP !!!! GREENPEACE http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22745393&subMarket=FINN TRANSFORMER http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22743939&subMarket=FINN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet Juni 7, 2010 Da har vi bytta bremseveske på Auduns S3, og som Sindre så pent sa det så var det jo økonomisk riktig å vente LENGE mellom vær gang her har jeg faktisk Led Lenser lykt bakom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet Juni 16, 2010 skjer faktisk mye på værkste for tien. har kjøpt meg ny bil, sølvgrå audi A3, som det holdes endel på med holder også på med noen harley deler, sindre sin golf og litt med greenpeace per halvar er også aktiv å styrer på med bobla, men i dag var det skift av olje på gear som sto for tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet Juni 16, 2010 og til uken er det min bil som står for tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet Juni 17, 2010 Bilutstilling hjemme i gata:p i dag var det sindre sin bil som fikk gjennomgå! Og trur du jaggu ikke sindre klarte alt selv:) et lite oversiktsbilde fra innbytterbenken:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet Juni 18, 2010 LIKER LIKER LIKER LIKER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet Juni 20, 2010 Da har jeg endelig fått orginal merket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet Juni 21, 2010 Økonomisk kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...