Anbefalte innlegg

ja har fått mange telefoner fra venner og kjente som har ring å spurt hvorfor jeg kjører som et svin :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye lokaler

 

Var å besøkte Tom og Jørgen i deres nye lokaler. Gjør kort prosess av det hele.

2 bilder.

 

IMG_6627.jpg

IMG_6622.jpg

 

Edit: Roar? Say what?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rått!! det må æ si....

bi tromsøtur på mæ sporenstraks, da må æ nu få sjå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert, mest over Martin som klarer å legge ut samme bilde to ganger.

Kommer innom i august :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye lokalet er konge! Og Jørgen og Roar er selvfølgelig velkommen innom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Jørgen var en tur innom VWærkste i dag(i går?), da for å fiske dørstopperne på Lupoen. Disse har knirket fra jeg kjøpte bilen, men først nå har jeg fått ut fingern for å få det fikset.

 

Jørgen tok seg av grovarbeidet,dvs borring. Hvem popnagler på plass høytalere?

 

IMG_7949.jpg

 

Jeg tar meg av pirk arbeidet, plassere dørstopperne riktig :)

 

IMG_7950.jpg

 

 

Vi testet felger på bilen, må si jeg likte Porsche felgene til Jørgen på Lupoen.

 

IMG_7962.jpg

 

IMG_7966.jpg

 

IMG_7969.jpg

 

Ellers har de fått inn en ny hærlighet på VWærkste, en Ausin Healey 1960 modell:)

Som forøvrig også er til salgs(Litt gratis reklame finnes HER

 

IMG_7973.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi oi oi det var litt av et smykke!

 

En vakker dag skal jeg hilse på i VWærste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelpe meg, de coockie cutter-felgene var som SKAPT for lupoen.

Generelt sett misliker jeg sorte felger, men her ble det helt rett. Regner med du får felgene hos snille jørgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bli lenge til Jørgen får bruk for dem, og han kan jo alltids falle tilbake på RS'ene...Martin, jeg synes du kan kjøpe deg inn i felgene, så kan dere bytte på å ha RS eller Cookie-cutterne (Skylder ikke Jørgen deg minst en tank bensin etter du lånte Sciroccoen på Møller? Hehe)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelpe meg, de coockie cutter-felgene var som SKAPT for lupoen.

Generelt sett misliker jeg sorte felger, men her ble det helt rett. Regner med du får felgene hos snille jørgen.

 

Snille Jørgen? : klø :

 

Kan jo bli lenge til Jørgen får bruk for dem, og han kan jo alltids falle tilbake på RS'ene...Martin, jeg synes du kan kjøpe deg inn i felgene, så kan dere bytte på å ha RS eller Cookie-cutterne (Skylder ikke Jørgen deg minst en tank bensin etter du lånte Sciroccoen på Møller? Hehe)...

 

Planen er å ha bilen klar til neste sommer. Da skal cookie-cuttersene på golfen! Kan ikke ha noe av at bror kjører rundt å herper den ekstremt billige og skjøre lakken på felgene ;) Og jeg skylder ikke Martin for den tanken, for den har han faktisk fått tilbake for :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere sveiseapparat (MIG) på VWærkste og lyst til å leie ut lokale, ei hjelpende hånd og sveiseapparatet ei helg iløpet av høsten/vinteren? Skulle fått sveist opp kanalen før februar er omme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det klarer vi sikkert å ordne Lasse :) Vi har MIG ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kanonbra ut!

Får shoppe meg kanal og litt sånt snacks snart jeg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen mot all formodning har lyst på en Audi 90 2.3 turbo så er det bare å hyle ut. vurderer å selge da jeg ikke har fått gjort noe særlig med den :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørr Jan Henrik så får æ kanskje min 90 tebake : slå :

 

Foresten, ka du tenke på av pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe mulighet til at jeg kan få lånt VWærkste en liten stund for å få på Senkesettet når jeg kjøper det ? og gjerne noen som kan hjelpe meg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørr Jan Henrik så får æ kanskje min 90 tebake : slå :

 

Foresten, ka du tenke på av pris?

 

tenkte på 25 store indianere, eventuellt 3 rein ;)

 

Er det noe mulighet til at jeg kan få lånt VWærkste en liten stund for å få på Senkesettet når jeg kjøper det ? og gjerne noen som kan hjelpe meg! :)

 

du bør sjekke om du har ALT, foringer, bolter, evt. andre deler. så bør du sjekke om du har alt, så kan du ringe meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger du 90`en som prosjekt eller er den"ferdigbygd"? er vel quattro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger du 90`en som prosjekt eller er den"ferdigbygd"? er vel quattro?

 

Selger den som den står, akkurat nå uten slavesylinder men det skal bestilles ny nå om ikke så lenge.

Jeg jobber litt nå og da med den, men det begynner å bli sjeldent.

Planen er å ha den oppe å gå til vintertreffet, har noen letta dører som skal på og kanskje jeg setter inn bøttestoler. Og når jeg ettervært har fått den EU godkjent så blir det vel hellakkering (om jeg har den så lenge da...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

du bør sjekke om du har ALT, foringer, bolter, evt. andre deler. så bør du sjekke om du har alt, så kan du ringe meg ;)

 

Da har jeg fått senkesettet i posten, så skal innom møller imårra å kjøpe fjærbeinslager, så kan hende jeg sender deg en mld imårra ettermiddag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyl på 97777532;)

 

har nr. ditt fra før, jeg som sender ut radavarsel :P

møller hadde bare fjærbeinslager inne ikke nye pakkninger så bestilte heller fra Frode Kristoffersen her på forumet, regner med jeg får de i neste uke, så hyler ut da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går audien billig om noen skulle være interessert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.