Anbefalte innlegg

Tom.

 

har dere lyst på en golf2 ? 84 mod 1500kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ikke som jeg kommer på :P

 

Men vist det er noen andre som vil ha så gi Alex et pling eller en PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han Alex F? han me rallyen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg mener vist det er noen som er interessert i en GOLF 2 så ta kontakt med Alexander Albrigtsen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den siste tiden har jeg og jørgen (og litt morten) skrudd på en god gammel godt brukt einser som skal tikke litt over 130 mil til helga ! vi setter seil for ACR og sommertreff :D

 

bilen, en vw golf 82 1,5 GLS som desverre har blitt hardt angrepet av rust i sin karriære :S

bilen er helt sinnsykt morsom å kjøre å i og med at det er 5trins kasse på den så bør vel turen til mo i rana gå unna i høy fart :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den siste tiden har jeg og jørgen (og litt morten) skrudd på en god gammel godt brukt einser som skal tikke litt over 130 mil til helga ! vi setter seil for ACR og sommertreff :D

 

bilen, en vw golf 82 1,5 GLS som desverre har blitt hardt angrepet av rust i sin karriære :S

bilen er helt sinnsykt morsom å kjøre å i og med at det er 5trins kasse på den så bør vel turen til mo i rana gå unna i høy fart :P

 

Nokka høy fart e æ ikke med på... Den handlinga (bilens oppførsel på veien altså) e litt rar iom. at det demper/fjær oppsettet vi har ikke e heeelt optimalt : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokka høy fart e æ ikke med på... Den handlinga (bilens oppførsel på veien altså) e litt rar iom. at det demper/fjær oppsettet vi har ikke e heeelt optimalt : haha :

 

Ikke e helt optimalt? finnes vel ikke den ting som nærme sæ optimalt på den, bortsett fra at det e senkafjære på den. Men dæm kappa dokker jo: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har nok ikke kappa dem, dem har nok vært sånn i mange år :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal rotta hugges så om noen vil ha noen deler eller hele bilen, som er eu godkjent 1 år til, så er det bare å hyle ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dåkker på vwerksted, tar dåkker nån svartjobba? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja svart og svart, skal lakke noen speil svart metallic, men lakker andre farger også :P

det kommer litt ann på hva som skal gjøres, lakker som sakt noen speil for søskenebarnet mitt nå ! men er ikke noen sånn svart jobb brakke der oppe ! vil heller påstå at vi prøver å hjelpe venner og kjente, og av og til er det penger vi får for det meste er det tjenester :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt å få hæva biln litt før vintern:) må jo ha 4.hjulskontroll etter d, men d tar æ samtidi som æ ska få byitta no foringe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt å få hæva biln litt før vintern:) må jo ha 4.hjulskontroll etter d, men d tar æ samtidi som æ ska få byitta no foringe:)

 

Æ har jo ligganes de justerings "jåan" te Spax Settet mitt, du kan jo låne dem..? For du kommer fysisk ikke inn på værste med den bilen din..den e rett å slett aaaaaltfor lav! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nå har ikke vi løftebukk eller firhjuls apparat så vi kan ikke gjøre noen av tingene for deg, men oppsøk Nilsen Bil dem har nyeste apparatet i byen + at vi i klubben får rabatter der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... nice :)

 

nilsen bil, kor? e d et autorisert verksted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også en firhjulskontroll...

tror det er noe tull med spissingen på hjulene, jeg får litt vibrasjoner når jeg kjører i 100km/t ++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... nice :)

 

nilsen bil, kor? e d et autorisert verksted?

 

Nilsen bil e Suzuki forhandler her i byen og ligger langs Stakkevollveien ved siden av Mercedes, Peugeot, Saab.. Og quite right så e dem et autorisert verksted.

 

Og som Tom sir så har vi ikke utstyr til å kunne utføre en firhjulskontroll, men det trudde æ nesten va underforstått :P

 

når er det vwerksted-fest? :P

 

VWærksted fest?! Vi drikk jo ikke engang! :confused:: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også en firhjulskontroll...

tror det er noe tull med spissingen på hjulene, jeg får litt vibrasjoner når jeg kjører i 100km/t ++

 

vist det er som du sier så tror jeg ikke det har noe med spissingen å gjøre men heller at det kan være kast i dekk, felg o.l. men det er bare å suse innom nilsen bil, mener å huske at det var 1400,- dem tok for firhjulskontroll ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk jørgen :) va da heilt klar over at du dåkker ikje hadde 4-hjulskontrollutstyr :P

 

ka me city bil? har vært innom der et par gånga, syns d e fint å fer dit :) go service,rask, å di e belli :)

et KONGE-alternativ før møller f.eks :)

 

MØLLER sug mæst her i byen på ALT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke kast i dekk siden jeg hadde det problemet med vinderfelger/dekk også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke kast i dekk siden jeg hadde det problemet med vinderfelger/dekk også

 

Kan jo være at du har kast i felgene på sommer OG vinterdekk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyrer ut no bilder fra forrige gang jeg var på VWærkste, absolutt ingenting skjedde.. eller jo, Tom fjernet bakruta fra ei bakluke, ellers var det mye prat;)

Picture00000055003.jpg

 

Vi hadde storfint besøk av to hunder;)

Picture00000055004-1.jpg

Picture00000055005.jpg

 

Golfene, som står på stedet hvil

Picture00000055006-1.jpg

Picture00000055007.jpg

Picture00000055008-1.jpg

Picture00000055009-1.jpg

 

Stolene jeg sikler på i Lupoen

Picture00000055010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.