Anbefalte innlegg

nå skjer det vel ikke så mye annet enn at jeg skal kose litt med BMW'en til snøen forsvinner så kommer vel bobla opp når den tid kommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vafan, trudde det var aprilspøk at Tom skulle vrake dieseln. Hva skjer nå??

Aprilspøk den 26.03 e vel litt drøyt? ;) Æ prøve å se positivt på det hele, så når Tom blir ferdig med BMW'en så kan han jobbe med bilen min hele tia..24 tima i døgnet 7 daga i uka :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen - kor du fikk glassblåst fælgan? Æ må få gjort det med vinterfelgan mine. Pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen - kor du fikk glassblåst fælgan? Æ må få gjort det med vinterfelgan mine. Pris?

Fikk gjort det på Sentrum Diesel av en kamerat, på kveldstid ;) Derfor blir pris en helt annen.. Men dersom du planlegger å lakkere opp igjen felgene er det helt klart å anbefale! Overflaten blir ikke porete (slik den ville blitt med sand), men bare helt matt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fikk en kompis til å glassblåse en masse dela tel motoren på Golfen...det ble ei kjempefin overflate. Tanken va å lakkere 18" i samme farge som bilen...en gang i løpet av sommern.

Mulig æ må kjøpe mæ blåseutstyr sjøl og glassblåse dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fikk en kompis til å glassblåse en masse dela tel motoren på Golfen...det ble ei kjempefin overflate. Tanken va å lakkere 18" i samme farge som bilen...en gang i løpet av sommern.

Mulig æ må kjøpe mæ blåseutstyr sjøl og glassblåse dem.

kan ikke gjøre annet enn å si lykke til !

jeg kan gi deg ei lita liste for hva du trenger:

-kabinett for å blåse. dette får du kjøpt hos biltema men det holder ikke mye mål, så du må nok ut med noen lakser for noe som funker.

-så trenger du kompressor med litt futt i, dette er heller ikke særlig billig.

-så trenger du plass å stå, dette støver mye og tar litt plass, kan heller ikke være for fuktig da klarer du ikke å blåse.

når det gjelder lakk av felger så kan du levere dem inn til noen lakk firma her i byen å få det gjort, men det holder ikke så mange år. jeg ville heller fått dem pulverlakkert, og da er det Narvik som er lengst nord...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja gjøre det selv kontra prisen så er det bare tull...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 dager fest ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

And the secret is out.. HAHAHA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da det ikke har vært liv i denne tråden siden Mai, vil det ikke bety at det ikke har skjedd noe der oppe siden sist. Det er nemlig kommet inn en bil der, man slettes ikke ser mange av på veien. Nemlig en Volvo p1800... Men hva i all verden gjør en Volvo der inne? Dog, må jeg innrømme at bilen har vanvittig pene former!

Picture097.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det ingenting hos dere på bilfronten om dagen brødrene Samuelsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njæh, skjer vel lite egentlig.. Det er jo sommer, så jeg bare koser meg med Golfen min! :) Har drevet å restaurert et sett med Porsche hjul, og Tom har kjøpt seg Opel Stasjonsvogn som bruksbil. Ellers skal Golfen min inn nå til vinteren (den kommer snart her i Tromsø) for å gjennomgå rustsveising+++ Er faktisk ikke sikker på om Tom har ordna seg noe prosjekt for vinteren : klø : Vi får tro vi kommer sterkere tilbake så snart damene har begynt å kle på seg og gradestokken kryper under 0 igjen!

Som nevnt over her har vi fått inn en Volvo P1800, men eier av den har hatt den som prosjekt siden 1992, så tror ikke han stresser akkurat.. :P

NÅ SKAL DET JO NEVNES AT DET IKKE GÅR HURTIG MED FORMEL E PROSJEKTET DITT HELLER! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har jo kjøpt meg familie bil så jeg må jo styre på med kjærringa for å se om vi får noe å fylle den med :P

men bobla skal snart på EU-kontroll så jeg må vel skru litt på den, og når det kommer til prosjekt så kan det hende jeg presser inn en golf :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort på en ettermiddag det der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer/kondolerer Tom! Får komme innom å ta en titt i løpet av de nærmeste dagan. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen har 4x108 felger liggende så hyl ut !!!!

JEG MÅ HA DET, BARE MÅÅÅÅ HA DET !!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen har 4x108 felger liggende så hyl ut !!!!

JEG MÅ HA DET, BARE MÅÅÅÅ HA DET !!!!!!

det var med 8 stk felger når jeg solgte denne bilen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen har audi 80 B3 eller audi 90 deler som ligger å slenger så hyl ut, alt av interesse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen har audi 80 B3 eller audi 90 deler som ligger å slenger så hyl ut, alt av interesse :)

kompis har en stk 80 hvit til salgs i deler. men mulig der er du som har spurt han om alle 4 dører ? kan d stemme ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja tror det er han jeg har snakket med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.