#476 Skrevet Juni 12, 2009 ja da har jeg solgt bobla og invistert i en Audi 90 2.3 20vt Q her er da godsakerne som har gjort at jeg har bytta beite Hilste på når jeg møtte bobla her om dagen, og så oppdaget jeg at det jo ikke var deg. Og føreren så veldig forundret ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juni 12, 2009 ja har fått mange telefoner fra venner og kjente som har ring å spurt hvorfor jeg kjører som et svin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Nye lokaler Var å besøkte Tom og Jørgen i deres nye lokaler. Gjør kort prosess av det hele. 2 bilder. Edit: Roar? Say what? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juli 13, 2009 rått!! det må æ si.... bi tromsøtur på mæ sporenstraks, da må æ nu få sjå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juli 13, 2009 Imponert, mest over Martin som klarer å legge ut samme bilde to ganger. Kommer innom i august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juli 13, 2009 Nye lokalet er konge! Og Jørgen og Roar er selvfølgelig velkommen innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juli 13, 2009 Fikset bildene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet August 14, 2009 Jeg og Jørgen var en tur innom VWærkste i dag(i går?), da for å fiske dørstopperne på Lupoen. Disse har knirket fra jeg kjøpte bilen, men først nå har jeg fått ut fingern for å få det fikset. Jørgen tok seg av grovarbeidet,dvs borring. Hvem popnagler på plass høytalere? Jeg tar meg av pirk arbeidet, plassere dørstopperne riktig Vi testet felger på bilen, må si jeg likte Porsche felgene til Jørgen på Lupoen. Ellers har de fått inn en ny hærlighet på VWærkste, en Ausin Healey 1960 modell:) Som forøvrig også er til salgs(Litt gratis reklame finnes HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet August 14, 2009 Oi oi oi det var litt av et smykke! En vakker dag skal jeg hilse på i VWærste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet August 14, 2009 Hjelpe meg, de coockie cutter-felgene var som SKAPT for lupoen. Generelt sett misliker jeg sorte felger, men her ble det helt rett. Regner med du får felgene hos snille jørgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet August 14, 2009 Kan jo bli lenge til Jørgen får bruk for dem, og han kan jo alltids falle tilbake på RS'ene...Martin, jeg synes du kan kjøpe deg inn i felgene, så kan dere bytte på å ha RS eller Cookie-cutterne (Skylder ikke Jørgen deg minst en tank bensin etter du lånte Sciroccoen på Møller? Hehe)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet August 15, 2009 Hjelpe meg, de coockie cutter-felgene var som SKAPT for lupoen.Generelt sett misliker jeg sorte felger, men her ble det helt rett. Regner med du får felgene hos snille jørgen. Snille Jørgen? Kan jo bli lenge til Jørgen får bruk for dem, og han kan jo alltids falle tilbake på RS'ene...Martin, jeg synes du kan kjøpe deg inn i felgene, så kan dere bytte på å ha RS eller Cookie-cutterne (Skylder ikke Jørgen deg minst en tank bensin etter du lånte Sciroccoen på Møller? Hehe)... Planen er å ha bilen klar til neste sommer. Da skal cookie-cuttersene på golfen! Kan ikke ha noe av at bror kjører rundt å herper den ekstremt billige og skjøre lakken på felgene Og jeg skylder ikke Martin for den tanken, for den har han faktisk fått tilbake for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet August 26, 2009 Har dere sveiseapparat (MIG) på VWærkste og lyst til å leie ut lokale, ei hjelpende hånd og sveiseapparatet ei helg iløpet av høsten/vinteren? Skulle fått sveist opp kanalen før februar er omme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet August 26, 2009 Det klarer vi sikkert å ordne Lasse Vi har MIG ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet August 26, 2009 Høres kanonbra ut! Får shoppe meg kanal og litt sånt snacks snart jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Desember 27, 2009 om noen mot all formodning har lyst på en Audi 90 2.3 turbo så er det bare å hyle ut. vurderer å selge da jeg ikke har fått gjort noe særlig med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Desember 27, 2009 Spørr Jan Henrik så får æ kanskje min 90 tebake Foresten, ka du tenke på av pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Desember 27, 2009 Er det noe mulighet til at jeg kan få lånt VWærkste en liten stund for å få på Senkesettet når jeg kjøper det ? og gjerne noen som kan hjelpe meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Desember 28, 2009 Spørr Jan Henrik så får æ kanskje min 90 tebake Foresten, ka du tenke på av pris? tenkte på 25 store indianere, eventuellt 3 rein Er det noe mulighet til at jeg kan få lånt VWærkste en liten stund for å få på Senkesettet når jeg kjøper det ? og gjerne noen som kan hjelpe meg! du bør sjekke om du har ALT, foringer, bolter, evt. andre deler. så bør du sjekke om du har alt, så kan du ringe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Desember 30, 2009 selger du 90`en som prosjekt eller er den"ferdigbygd"? er vel quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Desember 31, 2009 selger du 90`en som prosjekt eller er den"ferdigbygd"? er vel quattro? Selger den som den står, akkurat nå uten slavesylinder men det skal bestilles ny nå om ikke så lenge. Jeg jobber litt nå og da med den, men det begynner å bli sjeldent. Planen er å ha den oppe å gå til vintertreffet, har noen letta dører som skal på og kanskje jeg setter inn bøttestoler. Og når jeg ettervært har fått den EU godkjent så blir det vel hellakkering (om jeg har den så lenge da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Januar 14, 2010 du bør sjekke om du har ALT, foringer, bolter, evt. andre deler. så bør du sjekke om du har alt, så kan du ringe meg Da har jeg fått senkesettet i posten, så skal innom møller imårra å kjøpe fjærbeinslager, så kan hende jeg sender deg en mld imårra ettermiddag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Januar 15, 2010 Hyl på 97777532;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Januar 15, 2010 Hyl på 97777532;) har nr. ditt fra før, jeg som sender ut radavarsel møller hadde bare fjærbeinslager inne ikke nye pakkninger så bestilte heller fra Frode Kristoffersen her på forumet, regner med jeg får de i neste uke, så hyler ut da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Januar 22, 2010 Da går audien billig om noen skulle være interessert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...