#526 Skrevet Juni 21, 2010 Retards: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Juni 21, 2010 (endret) Strikes again:) underholdning i maaange timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Juni 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Juni 23, 2010 Dagens lille morro prosjekt. Black or white, by sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Juni 23, 2010 Så over til det litt seriøse. Sindre fjerna rust i bagasjerommet på GTi'en sin, la på 1K syregrunning og fyrte over svart matt lakk:) og jeg jobba litt med harley delene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Juni 25, 2010 Da va telefonen min ferdiglakkert helt OK resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Juni 25, 2010 som dere ser så synes ikke sindre at iphonen var "ubersmööör" nok i matt svart så den måtte få seg en runde med svart blank i dag jeg er vel så og si ferdig med skjermene nå, må vel innrømme at den baklykta er litt kul (ja den er der og jeg har faktisk tatt av maskeringen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Juni 25, 2010 Nå har ikke jeg lakkboks så det blir endel støv da sliper man bare ned med P1200 på en slik maskin så blir det seende slik ut når man har gjort det rubber man med 3M fast cut compound så er det bare å polere med 3M machine polish da er det bare å levere delene i et hattejafs før det blir noe swirls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Juni 28, 2010 tom, du tar ikkje et panser i førbifarta?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Juni 28, 2010 Joda men vet ikke hvordan bil jeg skal sette det på? nei tror et panser blir litt stort, men for all del om du ikke skal ha 100% så kan vi se på det... Hvordan farge er det? Metalic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Juli 1, 2010 Hehe, det er vulkansort met. -altså mørk mørk koksgrå. Endel sinkslipp, så panseret må oppakkes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Juli 1, 2010 Tom var litt forbanna igår fordi han hadde gått hele dagen å venta på at kvinnfolket skulle komme hjem så han fikk middag, noe han ikke fikk, så da dro han på Spar skulle kjøpe varmmat i disken men den var stengt, så da måtte han ty til noe annet, nemlig en SALAT! noe han ikke var så glad for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Juli 1, 2010 Har en B5 som trenger lakk! noen som sier seg frivillig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Juli 1, 2010 spør sindre, som du ser på iphone'nen hannes så er han en jævel på lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Juli 2, 2010 Hehe, her var det mye morsom lesing... må følge med her gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Juli 2, 2010 Hehe, her var det mye morsom lesing... må følge med her gitt! ja her er det å bare å følge med, har snart to nye fullverdige medlemmer av galskapen STAY TUNED 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Juli 2, 2010 spør sindre, som du ser på iphone'nen hannes så er han en jævel på lakk så jo ikke så dumt ut det nei! SIIINDREEEEE? KORR DU EEE?!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Juli 7, 2010 Ja som noen har fått med seg så er jeg ikke i byen denne uka. Har bytter ut mitt vanlige verktøy på værkste med noe litt uvanlig har byttet ut biler og bikes med noe litt unormalt... er på gamnes, ikke så lenge før hansnes i karlsøy kommune, å passer en gård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Juli 12, 2010 så jo ikke så dumt ut det nei! SIIINDREEEEE? KORR DU EEE?!! hehe, da kan likegodt Tom gjøre det da jeg må låne hannes utstyr og ha han som mentor med meg gjennom hele prosessen men for all del, hvis du ikke henger meg ved eventuelle (les: garanterte) feil, så kan vi sikkert fikse noe! blir nok ikke så pent men skal vel få litt farge på saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Juli 12, 2010 men tom, blei sykt bra resultat på skjerman! imponert.no photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Juli 12, 2010 nei er det noe jeg ikke kan så er det photoshop ! men det meste ordner seg med litt kunnskap og bra værktøy skulle nesten ha lakket skjermene på nytt, eller værtfall slipt dem ned for nå har jeg finnet den puta jeg skal ha mellom slipemaskinen og P1500 papiret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Juli 17, 2010 Mye man tenker man kunne gjort, men jeg mener nå d ble ganske bra =) btw, stille fra Tord for tia... jeg var jo steinklar for å lakkere bilen hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Juli 17, 2010 Ooooh... Havremoped! Moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Juli 20, 2010 HAHAHAHAHAHA, havremoped kan vel offentligjøre for almenheten at Sindre og Audun da er tatt inn i varmen hos oss på VWærkste:) sindre har startet med å gjøre golfen klar for salg, og i dag fikk han sendt den avgårde. mens audun har startet med å kjøpe seg et Tema skap å startet friskt med montering av værktøy sindre i full sving i går kveld/natt med siste innspurt før bilen skulle overleveres i dag kl 11 ellers hadde per halvar start på bobla i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Juli 22, 2010 må bare vise folket at jeg holder på å fikse "baren" i leiligheta, er ikke så sinnsykt lenge til en liten innflyttnings fest så måtte jeg bare gjøre det sånn helt offisiellt at Audun nå er med på værkste har fått tilbake OZ MSW felgene mine fra Sindre, så nå skal dem bare settes bort sånn at dem er klar til å bli pusset opp om 10 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...