#601 Skrevet Oktober 14, 2010 Nån på værkste som har vagcom? Har en setevarmer som ikkje e i form... man kan vel finne sånne feil på vagcom? flott me litt quattroføre førrestn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Oktober 14, 2010 jørgen hagerup har:) gi han en pizza så får du tilgang:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Oktober 31, 2010 kan vel slenge ut litt om siste dagers hendelser! Clutch og svinghjulbytte på bilen min og i mangel på 2-fots bukk så endte Truls og jeg opp med å rive ut motoren og girkasse for å komme til. I samme slengen ble det skiftet startmotor, fjerna katalysator, bytta noen drivreimer og pakninger + annet småtjafs. =) Bensinpumpa ble også skiftet noen dager før. Er litt slapp å dokumentere, men her er da de bildene jeg fikk tatt. Akkurat skrudd ut motoren og Chris poserer fint mens Truls jobber i bakgrunnen: Et eneste stort tomrom fylte motorrommet : Del opp i 2 biter takk!: Sånn ja: Etter litt skruing og myye banning er da motoren på plass igjen. Med en knekt bolt inni svinghjulet ble det en del boring, hamring, skruing og kjefting før det ble levert inn til SHS der de har ordentlig utstyr til å rydde opp etter fuckups i astronomisk skala... Tom klarte til slutt ikke å holde fingra unna fatet og snek seg til å pusse litt oppsprukket lakk mens jeg var på dass og ante fred og ingen fare... Ble til en aldri så liten operasjon dette til slutt, men bra skal det bli!! Skal prøve å snekre sammen resten av skuta i morra så jeg kan rive den ut på det flotte vinterføret som sniker seg inn over det ganske land i disse tider!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet November 2, 2010 Grom garasje Kanskje nån av dåkker kan hjælpe meg nån forskjerma som skulle vært valsa ? a4 b5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet November 2, 2010 har ei valse liggende ja, du kan få låne den for 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet November 2, 2010 okei.. ska gjøre et førsøk på å lage meg ei valse, så får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet November 8, 2010 har dere dekkmaskin på værste som går ant å låne for en symbolsk sum eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet November 9, 2010 okei.. ska gjøre et førsøk på å lage meg ei valse, så får se. Tre en skiftnøkkel i hjulbuen å kjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet November 9, 2010 Tre en skiftnøkkel i hjulbuen å kjør husker denne metoden ble brukt på en Golf på treffet i bardufoss i sommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet November 10, 2010 uten effekt vel og merke hadde for lite rør! ghettovalsing er old skool da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet November 15, 2010 "salgstråd" for Audi S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet November 15, 2010 S3 med 1.6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet November 15, 2010 S3 med 1.6? er ikke det standard på S3 ? om noen vet om noen som er interessert i en Audi 90 med RS2 motor +++ så hyl ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet November 16, 2010 Hvilken 90 er dette? og prisklasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet November 16, 2010 Hvilken 90 er dette? og prisklasse? Hvis du er intressert så kan jeg sende deg en PM med noen bilder av bilen. Ønsket pris er ca75.000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet November 19, 2010 noen som skal ha noe fra Scandicshine.no eller chemicalguys.com ? blir å bestille i løpet av helga, så hyl ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Desember 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Desember 2, 2010 1,6 er jo stor motoren i s3, de fleste har bare 1,2 eventuelt visst dem er litt heldige 1.4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Desember 2, 2010 ja er man storkar så er man storkar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Desember 13, 2010 Ny uke nye muligheter !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Desember 14, 2010 1 x 8Z0 853 887 A - Spoiler (FSI winglets) 1 x 8Z0 853 888 A - Spoiler (FSI winglets) 6 x AN 906 513 02 - Screws £1.35 each 4 x 8Z0 807 300 - Rivet £0.53 each 1 x 8Z0 825 229 - Lining (centre tunnel cover) 1 x 8Z0 825 211 - Trim Panel (under slim spoiler) 3 x 8z0 825 267 - Rivet (plastic) med disse delene så skal den vist nok bli enda billigere i forbruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Desember 14, 2010 har du kjøpt dæ en A2 tom ? .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Desember 14, 2010 ja jeg og stesøsteren din skal skal stifte familie, så da måtte jeg ha en bil hvor det var plass til barnesete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Desember 14, 2010 ja jeg og stesøsteren din skal skal stifte familie, så da måtte jeg ha en bil hvor det var plass til barnesete Du sku jo uansett ha beholdt S3'a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Desember 15, 2010 Fantastisk kul A2!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...