Bestilling CF panser S6 (c4)

Pansertype  

26 stemmer

  1. 1. Pansertype

    • CF panser MED hull til spylerdyser
    • CF panser UTEN hull til spylerdyser


Anbefalte innlegg

OK.

 

Da er det denne tråden som gjelder... frist settes til onsdag 10.01.07 kl 00

 

Da er vi enige om:

 

-Carbon panser med midtdel av glassfiber

-Originale fester i for og bakkant

-Original grill kan brukes

-Hull til spylerdyser for de som ønsker det

-Pris 6250 inkl mva

 

Stem på det panseret du vil ha (med uten dyser)

 

For å se hvem som har stemt hva trykk på antallet stemmer som er avgitt.

 

Gammel undersøkelse stenges og alle som avga stemme der får tilsendt pm.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er noen som skal ha UTEN spylerdyser, har dere en plan på hvordan dere skal gjøre det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er noen som skal ha UTEN spylerdyser, har dere en plan på hvordan dere skal gjøre det?

 

for min del blir det å lage til noe f.eks fra Touran som har de festet under panseret hvis jeg ikke tar feil..:) og skulle ikke det fungere på noen som helst måte så lager jeg hull selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt PM til Ørjan Andreassen og spurt om han kan ta bilde av dysene på sin bil da jeg vet han har skjulte dyser på sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt PM til Ørjan Andreassen og spurt om han kan ta bilde av dysene på sin bil da jeg vet han har skjulte dyser på sin.

 

Fint! Er usikker på hvordan det blir, ønsker ikke noe jalla jalla:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på det blir jalla da ALLE nyere touraner er levert med dette systemet. Men vi kan event ta den diskusjonen i den andre tråden og ikke her da denne er kun til bestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke diskutere videre men skal bare si at hvordan det er er ikke Jalla, siktet mer til mine egne evner til å lage samme system:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt PM til Ørjan Andreassen og spurt om han kan ta bilde av dysene på sin bil da jeg vet han har skjulte dyser på sin.

 

Etter ønske fra Knut-Erik slenger jeg inn noen bilder av hvordan spylerdysene til touran ser ut og hvorda de er montert.

Bilde 422-2.jpg

Bilde 419-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et siste bildet sett fra "utsiden"

Håper dette kan gi dere noen tips og ideer på hvordan dere løser problemet med ikke å ha spylerdysene på oversiden av panseret, men godt bortgjemt på undersiden.

Bilde 410-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ombestemmer meg, å vil gjerne ha med HULL. Så visst noen kan skifte over min stemme hadde det vært supert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Djiises.. er dere jenter eller? : smil : makan til frem og tilbake asså:)

 

Kan ikke endre hvem som har stemt, men da er det som følger

 

Med hull: Tore Vormeland og Jørgen Hagerup

 

Uten hull. de 6 andre som står der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hopper jeg straks i seng og bumper denne en siste gang. Bestilling blir sendt når jeg vokner i morra så de som ikke har meldt seg på innen da får takke seg selv. Men hva skjedde med hull og ikke? Er det 2 med og 6 uten eller er det 3 med og 5 uten? Ble litt rot her for meg når Jørgen vingler mere enn en flaggermus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ombestemmer meg, å vil gjerne ha med HULL. Så visst noen kan skifte over min stemme hadde det vært supert:)

 

Jørgen og Tore Vormeland skal ha med hull:)

 

Det er 6 stemmer på uten hull men det er 7 personer der, det er pga Jørgen hører med på den MED hull... det var ikke mulig å fjerne hvem som har stemt, kun selve resultatet.

 

Så:

 

Med hull:

-Tore Vormeland

-Jørgen Hageruo

 

Uten hull (mannfolka:D)

-Christian Bjerga

-Jan Nielsen

-Andrè Strøm Olsen

-Kenneth Nyheim

-Knt-Erik Jacobsen

-Tom Erik Theodorsen

 

Det skulle være korrekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bestilling sendt og jeg drar ned iløpet av førstkommende helg og leverer mitt panser til mal. Så da er det bare å krysse fingerene og håpe alle blir fornøyde med produktet de har bestilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bestilling sendt og jeg drar ned iløpet av førstkommende helg og leverer mitt panser til mal. Så da er det bare å krysse fingerene og håpe alle blir fornøyde med produktet de har bestilt.

 

 

Konge! var godt at vi fikk tak i denne saken igjen og ikke bare lar det gå over i tompreik.

All cred til Knut-Erik og Jan: rock :

 

gleder meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i all verdens navn. Jeg har gått glipp av denne tråden.

Er det for sent å slenge seg på bestillingen?

Skulle gjerne hatt et panser uten dysehull :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke for sent nei. Kan gi beskjed om +1 uten hull når jeg leverer panseret mitt til helgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic:

 

Hva med å montere dysene på viskerarmen? Mener å ha sett det på en bil engang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Doge og Chevrolet har dysene på viskerne. Har tenkt på dette også. Men nå har jeg bestilt uten dyser så får jeg bare bestemme meg når den tid kommer. Var vel også noen som ikke ville ha dyser i det hele tatt. Så det blir opp til hver enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det neste steg som følger. Jeg trenger da

 

Fult navn.

Adresse

TLF nr

Mail adresse

 

til alle som har bestilt. Pål ville ha dette med på bestillingen så han fikk gitt beskjed og sendt panserene når de er ferdig produsert. Så da trenger jeg 9 pm fra de påmeldte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i all verdens navn. Jeg har gått glipp av denne tråden.

Er det for sent å slenge seg på bestillingen?

Skulle gjerne hatt et panser uten dysehull :)

 

du fikk PM din nepe: rolleyes

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det neste steg som følger. Jeg trenger da

 

Fult navn.

Adresse

TLF nr

Mail adresse

 

til alle som har bestilt. Pål ville ha dette med på bestillingen så han fikk gitt beskjed og sendt panserene når de er ferdig produsert. Så da trenger jeg 9 pm fra de påmeldte:)

Bump. Mangler fortsatt endel personlig info her.

Fått av noen men mangler fra mange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdatering på gang.

Nå håper jeg faen meg dere er klar over hva jeg ofrer pga dette her. Da er mitt panser plokket av og klar til levering for mal. Også kom første snøen i går og nå står jeg her uten bil i en uke: bh : Dere er meg faen så evig takknemlige ass.

panser 1.JPG

panser 2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde 1: Bilen er rygget inn i garasjen og jeg er herved erklert bil løs: gråter :

Bilde 2: Kan med dette erklære at org panseret er JÆVLIG tungt. Gidder ikke begyne med badevekt men tipper på rundt 25-30 kg

panser 3.JPG

panser 4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Vi elsker deg alle sammen:)

 

Du har vel en Tahoe du kan råne rundt i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.