Bestilling CF panser S6 (c4)

Pansertype  

26 stemmer

  1. 1. Pansertype

    • CF panser MED hull til spylerdyser
    • CF panser UTEN hull til spylerdyser


Anbefalte innlegg

He he. Ja men det blir liksom ikke det samme å dra 4x4 sladder med den som det er med Audien. Selv om TRO meg det går det også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er panseret mitt levert. Men hvis det skal bli noe panser på resten av dere må dere få ut fingern. Jeg har fått info fra

Christian Bjerga

Jørgen Hagerup

Jan Nielsen

Tom Erik Theodorsen

Trond Gundersen

 

Så med meg har jeg info om 6 stk. Da mangler jeg fra 4. Få ræva i gear nå så vi får sett å bli ferdig med dette her.

 

Han skulle foresten begyne på formen med en gang og jeg kunne hente både CF panseret og org panseret mitt til onsdag førstkommende. Og da blir dem produsert på løpende bånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge, vi gleder oss. Flott at du ofrer deg for fellesskapet Knut-Erik ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler nå info fra Tore Brattebø Vormeland og Kenneth Nyheim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg nå har s4, holder det å bare bytte lykteglass eller må jeg skifte hele lykta for at dette skal passe?

Vet at det ikke stemmer helt mot blinkers men det får bare være så lenge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder å bytte lykteglass visstnok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da blir dem produsert på løpende bånd.

 

Hvordan blir fordelingen her. Ringer han rundt etter tur eller har du laget en liste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt han all info om dere på mail så han ringer rundt etter hvert som dem blir ferdige. Hvem rekkefølge han ringer til vet jeg ingenting om. Men såvidt jeg fikk med meg lager han ca 3 i uka og mitt som han skulle lage først skulle være ferdig i morra. Så da tar han vel kontakt med resten av dere iløpet av 1-3 uker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Husk å legg ut bilde når du for montert det på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig andre får montert det før meg:) Selv om det er ferdig i morra så jobber jeg fult hele denne uka. Og skal vist bort til helgen så rekker ikke hente det før til mandag har jeg funnet ut. Men det skal på bilen umiddelbart etter jeg har hentet det på mandag:) Tro meg. Men bare som prøvemontering. CF panseret blir sommer panser. Kommer til å bruke org panser på vinteren grundet steinsprut etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike, gikk det så fort :) / :( i den andre tråden snakket du jo om ca 4 mndèr... Hmm, lengre blakk enn forventet da altså : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du var vant til S bil jeg. Da må du jo skjønne at det går fort unna:)

Ja jeg var litt på og maste om lang levering så fikk ordnet så alle skulle ha panserene sine innen snøen ble borte. Regnet ikke med at dere hadde noe imot å unngå å vente til i mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, det går jo fort nok ja :P

 

Helt i orden, somsagt så blir jeg bare fattig litt lenger, men så er det jo mitt og da..

 

Hvor i landet er det panserene produseres? Så jeg kan høre med evt. lastebilsjåfør som er innover om transport liksom? (står sikkert en vei, men det har jeg ikke sett :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir laget i fredrikstad! Men jeg vet at han også til tider er i Mandal og jobber, Så skulle vel være muligheter for levering strekning Fredrikstad - Mandal!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir laget i fredrikstad! Men jeg vet at han også til tider er i Mandal og jobber, Så skulle vel være muligheter for levering strekning Fredrikstad - Mandal!!

 

Det hadde jo vært supert.. Skal jeg bare snakke direkte med han da eller Knut Erik? Bor like ved E 18 og, så det blir ikke noe ekstra vei liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han tar kontakt med deg når ditt panser er ferdig. Så da kan hver enkelt av dere komme til en enighet om hvordan frakt/transport dere vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10/4...

 

Da venter jeg spent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge igjen til vi for se bilder Knut-Erik????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig andre får montert det før meg:) Selv om det er ferdig i morra så jobber jeg fult hele denne uka. Og skal vist bort til helgen så rekker ikke hente det før til mandag har jeg funnet ut. Men det skal på bilen umiddelbart etter jeg har hentet det på mandag:) Tro meg. Men bare som prøvemontering. CF panseret blir sommer panser. Kommer til å bruke org panser på vinteren grundet steinsprut etc.

 

Tåler ikke disse mye da? Trodde carbon panser tålte litt steinsprut og forblir rustfrie...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK sånn ligger vi ann nå. Pål måtte på en jobb i Molde eller hvor det var i 3 uker. Han er ikke ferdig men noen panser ennå og beklager dette så mye. Men jobben hans kommer tross alt førs og det får vi bare respektere. Disse panserene er jo noe han lager ved siden av får å være snill og seff tjene kr på det. Panseret mitt (det første) er ferdig men han rakk bare å legge 1 lag klarlakk før han dro. (skal legges 2 lag klarlakk pr panser). Så sånn som ståa er nå så er det full produksjons stopp i 3 uker. Men han fortsetter så fort han er hjemme igjen. Jeg var der nede å hentet org panseret mitt i sta og tittet på støpe formen etc. Utfra det jeg så blir dette kjempe bra. Men fåreløpig må jeg bare beklage og det gjorde Pål også. Så vi må nok bare smøre oss med litt tålmodighet til.

 

Angående spørsmålet til Tore. Jo disse tåler mye men med tanke på masse grus på veiene på vinterstid har hvertfall ikke jeg lyst på masse steinsprut i klar lakken. Men det blir jo opp til hver enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge jeg slipper rust, er jeg fornøyd:) hater rust. Helt ok for meg at han blir litt forsinket, så blir økonomien litt bedre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel ikke klage på en forsinkelse enda:) jeg har god tid i allefall.. blir sommerpanser for min del og.. så får heller det panseret som står på (som vi har danset tango på i fylla: eek : ) duge om vinteren tross i bulker av enorme dimensjoner:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det var jo først snakk om 4 måneder levering så skal ikke klage på at han blir forsinket i 3 uker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok bare sommer panser på meg oxo! pansret tåler sikkert vintern men blir jo mye fortere slitt tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn til opplysning hvis noen er intereserte:

 

Org panser (hvertfall mitt) veier 21 kg.

 

CF panseret vil veie ett sted mellom 6 og 7 kg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.