Bestilling CF panser S6 (c4)

Pansertype  

26 stemmer

1. 1. Pansertype

• CF panser MED hull til spylerdyser
    • CF panser UTEN hull til spylerdyser

Anbefalte innlegg

si du har levert fangerne inn for lakkering - og ha skiltet på dashen, så går det nok bra. karbon passer til det meste. blir mest diskrè på min da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

si du har levert fangerne inn for lakkering - og ha skiltet på dashen, så går det nok bra. karbon passer til det meste. blir mest diskrè på min da.

hvordan har du planer om og få hentet pansere ditt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått vært der nede og testet panser. Han har støpt inn sånne spreng hylser så låsemekanismen og utløser og panser fester er bare å skru rett over. Fra bilen min sto med org panser til CF panser var på bilen tror jeg ikke vi brukte mere enn 10 min. Legger ved 2 bilder av hvordan det ble selv om helhets intrykket kan bli litt vanskelig da bilen min som kjent ser ut som en dass. Eneste han ga beskjed om var at spreng hylsene til styre pinnen er 5mm og org er det 4mm bolter der. Så folk må spandere på seg 2 stk 5mm bolter for å få festet den.

En ting til som vi også fant ut. Siden det ligger klar lakk på så synes alle fingeravtrykk på panseret kjempe bra. Så dere må regne med mye pussing før utstilling folkens: haha :

18022007084.jpg

18022007085.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må legge til en beklagelig nyhet til noen her inne også. Ser på statestikken at det er 16 som har meldt seg på. Jeg har bare mottatt info fra 10 personer så de som ikke har sendt meg info nå får desverre ikke. Pål har sakt stopp for denne gang og hvis det er flere som skal ha må de kontakte han direkte. Det er stopp av leveranse med CF så han får ikke inn mere før i 2008. Så da går prisene opp deretter. Vi 10 som har bestilt får til avtalt pris men dere andre får ringe og avtale hva event ny pris blir direkte med Pål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som det hva bra passform!: rock :

Du for ha takk for alt arbeidet du har gjort Knut-Erik!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo "nesten" bare hyggelig: rolleyes Tar meg 1 time og 15 min å kjøre hver vei og nå har jeg vært der nede 3 ganger og må kansje ned 1 gang til. Så det har gått med ganske mange km og liter på å fikse dette. Men når enden er god får vi håpe alt er bra:evil:

Ja pass formen var strøken. Alt var bolt on og hvis noen har planer om å lakke panseret i bilens farge er det ikke mulig å se forskjeld fra dette til org i fasongen. Pål har virkelig gjort en bra jobb. All ære til han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men no var jo rammeverket til ditt gamle panser allerede limt over til cf-panseret vel?

Så veldig bra ut hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rammeverket sitter på org panseret mitt. CF panseret er bygget opp med eget rammeverk i CF. Dytter da ikke stål på et CF panser. Det veier jo:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett bilde av panserets bakside med CF ramme/stiving

S6,3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da er jeg med, så bare på bildene av oppbyggingen på hjemmesiden hans og fikk da inntrykk av at rammen ble til gjenbruk. men det var vel tilpassinger ja. konge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KA TID ER D PANSERA KLAR ?? NOEN SOM HAR SÅNN CA MND PÅ DETTE??

ELLER ER DET BARE OG VENTE OG GLEDE SEG HHEHE :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste melding fra Pål er rundt + - påske. Men såvidt jeg vet skulle han til Oslo nå iløpet av de første ukene og da skulle de som hadde bestilt i Oslo området få sine pansere. Var vel 3 stk såvidt jeg husker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste melding fra Pål er rundt + - påske. Men såvidt jeg vet skulle han til Oslo nå iløpet av de første ukene og da skulle de som hadde bestilt i Oslo området få sine pansere. Var vel 3 stk såvidt jeg husker.

ok kjempe greier det:) trodde ikke vi sku få di så fort :) men men ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med jeg er one of them:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore, Jan og Andre var vist de 3 første som skulle få hvis jeg husker riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge! Gjett om jeg gleder meg som en unge:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glede meg til sommern jeg da, så jeg får satt det på bilen hehe: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da var pansret i hus da: smil :

noen fler som har fått??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så legg ut bilde da din nisse.

Og kansje viktigst av alt.... BLE DU FORNØYD?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fler som har fått??

Ble du kontaktet via mail eller tlf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fler som har fått??

Hallo! Bilder?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biler er litt uvisst åssen man legger ut!

syns det blei veldig bra, skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder:)

men det blir kun av panser, og ikke på bilen, siden det skal på om sommern, hehe.

Han ringte meg, så møte jeg han på TS-Racing å henta det der. pansert fikk faktisk plass bak i den nye caddyen hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biler er litt uvisst åssen man legger ut!

syns det blei veldig bra, skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder:)

men det blir kun av panser, og ikke på bilen, siden det skal på om sommern, hehe.

Han ringte meg, så møte jeg han på TS-Racing å henta det der. pansert fikk faktisk plass bak i den nye caddyen hehe

Høres bra ut at det går bak i caddy, siden jeg har tenkt å hente det med slik bil selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk at det ikke kan være noen form for hyller i den, siden det er såvidt det går inn hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da sliter jeg med Touranen?: rolleyes

får kjøre S6'n opp dit uten panser ellerno da når det er min tur: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.