Anbefalte innlegg

Har vært å kjøpt et sett til med felger nå... Ble fornøyd og synes felga passet bra på bilen... Så da er det bare å finne fram poleringsutstyret og vannslipepapir og pusse til jeg ser en viss mann med ljå... :D Har håp om å få kanten skikkelig blank... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å kjøpt et sett til med felger nå... Ble fornøyd og synes felga passet bra på bilen... Så da er det bare å finne fram poleringsutstyret og vannslipepapir og pusse til jeg ser en viss mann med ljå... :D Har håp om å få kanten skikkelig blank... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bilde av hele bilen da med felgene :D

 

Ble nok bra dette her.

Kamerat hadde samme felger på sin lilla jetta før også faktisk.. meget pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bilde av hele bilen da med felgene :D

 

Ble nok bra dette her.

Kamerat hadde samme felger på sin lilla jetta før også faktisk.. meget pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Legg ut bilde av hele bilen da med felgene :D

 

Ble nok bra dette her.

Kamerat hadde samme felger på sin lilla jetta før også faktisk.. meget pent.

 

har ikke noe skikkelig bilde enda..... Har akkurat henta de i oslo serru... Skal prøve å få tatt noen bilder en dag... Har sett den lilla jetta'n ja... Den var rå den.. Skal pusse litt på de i morra tenkte jeg... Blir mye jobb men har håp om at det blir bra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Legg ut bilde av hele bilen da med felgene :D

 

Ble nok bra dette her.

Kamerat hadde samme felger på sin lilla jetta før også faktisk.. meget pent.

 

har ikke noe skikkelig bilde enda..... Har akkurat henta de i oslo serru... Skal prøve å få tatt noen bilder en dag... Har sett den lilla jetta'n ja... Den var rå den.. Skal pusse litt på de i morra tenkte jeg... Blir mye jobb men har håp om at det blir bra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

har ikke noe skikkelig bilde enda..... Har akkurat henta de i oslo serru... Skal prøve å få tatt noen bilder en dag... Har sett den lilla jetta'n ja... Den var rå den.. Skal pusse litt på de i morra tenkte jeg... Blir mye jobb men har håp om at det blir bra... :)

 

Blir bra med litt pussing.....har begynt med mine, nå har jeg kun en igjen..... :)

 

Sjekk her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=7247

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

har ikke noe skikkelig bilde enda..... Har akkurat henta de i oslo serru... Skal prøve å få tatt noen bilder en dag... Har sett den lilla jetta'n ja... Den var rå den.. Skal pusse litt på de i morra tenkte jeg... Blir mye jobb men har håp om at det blir bra... :)

 

Blir bra med litt pussing.....har begynt med mine, nå har jeg kun en igjen..... :)

 

Sjekk her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=7247

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pent! Men sleng da for all del et bilde av hele bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pent! Men sleng da for all del et bilde av hele bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

Meget pent! Men sleng da for all del et bilde av hele bilen.

 

Jo takk.. 3 igjen.. :D Skal ta noen bilder av hele bilen når jeg får polert opp alle... (kan ta sin tid.... Skal på "ferie" til uka... ) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

Meget pent! Men sleng da for all del et bilde av hele bilen.

 

Jo takk.. 3 igjen.. :D Skal ta noen bilder av hele bilen når jeg får polert opp alle... (kan ta sin tid.... Skal på "ferie" til uka... ) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg polert en til i dag.. :D Går fremover må jeg si... Litt stolt av den enorme arbeidslysta mi da..... :D :D Mulig jeg får tatt resten i morra faktisk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg polert en til i dag.. :D Går fremover må jeg si... Litt stolt av den enorme arbeidslysta mi da..... :D :D Mulig jeg får tatt resten i morra faktisk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble drit rått!!! Har ikke noe bilde av prosjektet ditt bak a? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble drit rått!!! Har ikke noe bilde av prosjektet ditt bak a? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Da fikk jeg polert en til i dag.. :D Går fremover må jeg si... Litt stolt av den enorme arbeidslysta mi da..... :D :D Mulig jeg får tatt resten i morra faktisk...

du har fælt av det om dagen:).. som regel når jeg for sånne anfall så bare går jeg i et hjørne å setter meg, så bare håper jeg arbeidlysta bare går over etterhvert.. akkurat som hode pine..:D

 

 

jarle: skaru være med til jessheim idag?? ring meg hvis du ser her inne før vi drar da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Da fikk jeg polert en til i dag.. :D Går fremover må jeg si... Litt stolt av den enorme arbeidslysta mi da..... :D :D Mulig jeg får tatt resten i morra faktisk...

du har fælt av det om dagen:).. som regel når jeg for sånne anfall så bare går jeg i et hjørne å setter meg, så bare håper jeg arbeidlysta bare går over etterhvert.. akkurat som hode pine..:D

 

 

jarle: skaru være med til jessheim idag?? ring meg hvis du ser her inne før vi drar da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

du har fælt av det om dagen:).. som regel når jeg for sånne anfall så bare går jeg i et hjørne å setter meg, så bare håper jeg arbeidlysta bare går over etterhvert.. akkurat som hode pine..:D

 

 

jarle: skaru være med til jessheim idag?? ring meg hvis du ser her inne før vi drar da...

 

Ja, var med dit... hehe, så det ikke før nu jeg :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

du har fælt av det om dagen:).. som regel når jeg for sånne anfall så bare går jeg i et hjørne å setter meg, så bare håper jeg arbeidlysta bare går over etterhvert.. akkurat som hode pine..:D

 

 

jarle: skaru være med til jessheim idag?? ring meg hvis du ser her inne før vi drar da...

 

Ja, var med dit... hehe, så det ikke før nu jeg :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Ja, var med dit... hehe, så det ikke før nu jeg :rolleyes:

hehe.. fort gjort..

 

hvordan går det med resterende av felga da håkon?

må opp til deg å spionere litt på hvordan du har gjort det.. fikk lyst til å kaste meg over felga mine selv:)

 

sorry, off topic..

 

jarle: grattis med ny bil. den var über rå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.