Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Ja, var med dit... hehe, så det ikke før nu jeg :rolleyes:

hehe.. fort gjort..

 

hvordan går det med resterende av felga da håkon?

må opp til deg å spionere litt på hvordan du har gjort det.. fikk lyst til å kaste meg over felga mine selv:)

 

sorry, off topic..

 

jarle: grattis med ny bil. den var über rå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Det ble drit rått!!! Har ikke noe bilde av prosjektet ditt bak a? :tilber:

 

Hehe... Er ferdig med alle 4 felga nå... Den siste felgen gikk på en time! :D Prosjektet med de lyktene har jeg utsatt litt.. De passa ikke helt 100% så det må litt justeringer til.. :) Mulig jeg skal ha lyktene litt mørkere oxo.. Blei litt for knall-røde lissom... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Det ble drit rått!!! Har ikke noe bilde av prosjektet ditt bak a? :tilber:

 

Hehe... Er ferdig med alle 4 felga nå... Den siste felgen gikk på en time! :D Prosjektet med de lyktene har jeg utsatt litt.. De passa ikke helt 100% så det må litt justeringer til.. :) Mulig jeg skal ha lyktene litt mørkere oxo.. Blei litt for knall-røde lissom... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

hehe.. fort gjort..

 

hvordan går det med resterende av felga da håkon?

må opp til deg å spionere litt på hvordan du har gjort det.. fikk lyst til å kaste meg over felga mine selv:)

 

sorry, off topic..

 

jarle: grattis med ny bil. den var über rå:)

 

Hehe.. Har man arbeidslyst er det muligheter.. :D Fant ut at man kunne spare MYE tid på pussinga ved å "dreie" ned et sånt plastiklag før man begynte å slipe med papir... Den første felgen gikk unna på 4-5 timer og den siste jeg gjorde i dag gikk unna på en time... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

hehe.. fort gjort..

 

hvordan går det med resterende av felga da håkon?

må opp til deg å spionere litt på hvordan du har gjort det.. fikk lyst til å kaste meg over felga mine selv:)

 

sorry, off topic..

 

jarle: grattis med ny bil. den var über rå:)

 

Hehe.. Har man arbeidslyst er det muligheter.. :D Fant ut at man kunne spare MYE tid på pussinga ved å "dreie" ned et sånt plastiklag før man begynte å slipe med papir... Den første felgen gikk unna på 4-5 timer og den siste jeg gjorde i dag gikk unna på en time... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Hehe.. Har man arbeidslyst er det muligheter.. :D Fant ut at man kunne spare MYE tid på pussinga ved å "dreie" ned et sånt plastiklag før man begynte å slipe med papir... Den første felgen gikk unna på 4-5 timer og den siste jeg gjorde i dag gikk unna på en time... :)

 

Dreie ned et sånt plastikklag???

 

Bruker du vanlig papir for hånd eller har du brukt maskin? Hvor lenge ca holder kantene seg pene etter polering? Og hvor mye mindre pent blir det dersom en tar ett park lakk med klarlakk oppå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Hehe.. Har man arbeidslyst er det muligheter.. :D Fant ut at man kunne spare MYE tid på pussinga ved å "dreie" ned et sånt plastiklag før man begynte å slipe med papir... Den første felgen gikk unna på 4-5 timer og den siste jeg gjorde i dag gikk unna på en time... :)

 

Dreie ned et sånt plastikklag???

 

Bruker du vanlig papir for hånd eller har du brukt maskin? Hvor lenge ca holder kantene seg pene etter polering? Og hvor mye mindre pent blir det dersom en tar ett park lakk med klarlakk oppå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Dreie ned et sånt plastikklag???

 

Bruker du vanlig papir for hånd eller har du brukt maskin? Hvor lenge ca holder kantene seg pene etter polering? Og hvor mye mindre pent blir det dersom en tar ett park lakk med klarlakk oppå?

 

Jepp.. Det lå et lag med noe slags plastikk på kanten.. Dreier man ned det slipper man å slipe så mye for hånd.. Bruker ikke maskin.. Bare en gammal polo som jeg ha jekka opp på den ene sia.. Starter opp og setter den i gir, og vips så har man utstyr... :D Veit ikke hvor lenge det holder.. Men litt oppfrisking i blandt må man vel regne med.....? Og veit ikke åssen det går med klarlakk... kommer tilbake om holdbarhet osv når jeg har fått prøvd litt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Dreie ned et sånt plastikklag???

 

Bruker du vanlig papir for hånd eller har du brukt maskin? Hvor lenge ca holder kantene seg pene etter polering? Og hvor mye mindre pent blir det dersom en tar ett park lakk med klarlakk oppå?

 

Jepp.. Det lå et lag med noe slags plastikk på kanten.. Dreier man ned det slipper man å slipe så mye for hånd.. Bruker ikke maskin.. Bare en gammal polo som jeg ha jekka opp på den ene sia.. Starter opp og setter den i gir, og vips så har man utstyr... :D Veit ikke hvor lenge det holder.. Men litt oppfrisking i blandt må man vel regne med.....? Og veit ikke åssen det går med klarlakk... kommer tilbake om holdbarhet osv når jeg har fått prøvd litt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det her!

 

 

BTW:Ikke alltid det går like bra.....

 

En kamerat måtte sy 30 sting i går kveld etter å ha drevet med det her..... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det her!

 

 

BTW:Ikke alltid det går like bra.....

 

En kamerat måtte sy 30 sting i går kveld etter å ha drevet med det her..... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic; Er det den lilla Jettaen som er å se i Hønefoss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic; Er det den lilla Jettaen som er å se i Hønefoss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Litt offtopic; Er det den lilla Jettaen som er å se i Hønefoss?

 

Ja er vel en liten stund siden jeg har vært der med den nå... Jobber i hønefoss men har kjøpt jobbil som jeg har brukt siden i fjor... :)

 

Kjetil måtte visst sy 17 (!) sting i tommelen og resten av de 30 i hånda... Ekstremsport det her altså.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Litt offtopic; Er det den lilla Jettaen som er å se i Hønefoss?

 

Ja er vel en liten stund siden jeg har vært der med den nå... Jobber i hønefoss men har kjøpt jobbil som jeg har brukt siden i fjor... :)

 

Kjetil måtte visst sy 17 (!) sting i tommelen og resten av de 30 i hånda... Ekstremsport det her altså.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg den friheten og kopierte inn ett bilde jeg fant på bilforumet.net

 

PEN jetta!

 

DSC01525.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.