#151 Skrevet Februar 13, 2007 Godt valg... Brukte samma selv i fjor å blir nok de i år også..! Syns de er ganske snasene.. Dim skal du ha? Har tilogmed en 7x16" uten dekk stående på hylla til pynt! Blir 17'' på meg tenker jeg. Pluss litt senk etterhvert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Februar 13, 2007 Tror det blir disse på R32`n til våren. Oz Superleggera 8,5x19 Er ikke noen som har bilde av de på en golf 4 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Februar 13, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42179&highlight=Oz+Superleggera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Februar 14, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42179&highlight=Oz+Superleggera Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 20, 2007 Jeg håper på disse: ASA AR 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 21, 2007 Schmidt TH-line 10 og 9x14" med 225-40 gummi. På bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 21, 2007 dem må være de mest skamfeite felgene avbilda her!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 21, 2007 Oi, ikke rent lite skryt heller. Hyggelig å høre, og takk for det, du:) Er ihvertfall favorittfelgene mine (ikke bare for at jeg har de selv, men fordi sånne har jeg siklet på lenge). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Februar 21, 2007 Jeg sitter å lurer på hva jeg skal handle selv. De TSW'ene mine er som en åttekant. Smørfelger som bare er nyttig som moring. Tenkte litt på OZ Racing Superturismo GT i 17", med Conti Sportcontact 3 i 225/45-17 kom det på 16 og noe ferdig på bilen. Hvilket jeg egentlig synes var svindyrt. Jeg må ringe litt rundt tror jeg. Alternativt er å få kjøpt noen strøkne bolero-felger. Sansen for de, nogenlunde tidsriktige også. Bilde av de. Synes de er grisefete selv da. Jeg har bilder av de gamle i signaturlinken min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 21, 2007 Schmidt TH-line 10 og 9x14" med 225-40 gummi. På bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 21, 2007 Hyggelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Februar 24, 2007 Ender vel kanskje opp på 19" RS4 II i år også. Tiden vil vise: klø : Tror det blir disse istede jeg:) BBS CH 8.5x18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Februar 24, 2007 Blir vel disse i år oxo.. BBS rs 861. To delte, orginale audi a6 hjul 8,5x19 et 48 Goodyear eagel f1 gsd3 225 35 19:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Februar 24, 2007 Er veldig usikker på hva slags felger som skal på bilen til sommeren, står mellom 4stk: de jeg har nå (orginale s8), oz superleggera 3, bbs lm eller bbs rc hva passer best?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Februar 24, 2007 Er veldig usikker på hva slags felger som skal på bilen til sommeren, står mellom 4stk: de jeg har nå (orginale s8), oz superleggera 3, bbs lm eller bbs rc hva passer best?? le mans!! uten tvil! men 4 sett felger, for lite å bruke pengene på eller: klø : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Februar 24, 2007 Har bare ett sett nå, s8 felgene, men skal kjøpe noen nye på varparten hadde jeg tenkt, men usikker på hva je gskal ha. Bbs lemans felgene passet veldig bra på bilen min så de er en sterk kandidat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Februar 24, 2007 Frank, BBS lemans er jo dritfete, men OZ Superleggera 3'ne e jo hakket råere syntes jeg. Dessuten er det ikke på langt nær så mange som har oz'ne som BBS'ne. Noen fete bremser bak disse hjula, og du har en skamfeit bil! Kjør OZ og få riktig ET på de sånn at du får den lepppa (hvis det er disse`på bildet?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Februar 24, 2007 Frank, BBS lemans er jo dritfete, men OZ Superleggera 3'ne e jo hakket råere syntes jeg. Dessuten er det ikke på langt nær så mange som har oz'ne som BBS'ne. Noen fete bremser bak disse hjula, og du har en skamfeit bil! Kjør OZ og få riktig ET på de sånn at du får den lepppa (hvis det er disse`på bildet?) Enig med deg. Jeg sikla på BBS LM når jeg hadde S2 coupe, og de sitter som ett skudd på bilen ingen tvil om det Men nå ser jeg at BigWheels kjører et kjempetilbud på OZ-felgene, dette må være en knallpris?! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9451547&sid=9aSgZ5JhR998118&pos=72&tot=1518&page=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Februar 24, 2007 Jeg sikler sikkelig på den pakka til BigWheels, men må nesten kjøre med mine vanlige felger denne sesongen også... Men de er da greie nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Februar 24, 2007 Var akkurat den pakka jeg tenkte på, men blir vel litt liten leppe med 8,5"? Dessuten var det ikke sånn superbillig heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Februar 24, 2007 Var akkurat den pakka jeg tenkte på, men blir vel litt liten leppe med 8,5"? Dessuten var det ikke sånn superbillig heller jo det er superbillig for den pakka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Februar 24, 2007 vel, det er det ikke listepris er ca 30k på felgene og jeg får 50% av hafnor, de dekkene som er med i den pakken er bare søppel. Dessuten tror jeg superleggera 3 er en utgående modell da pleier man som regel å få de enda billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Februar 24, 2007 vel, det er det ikke listepris er ca 30k på felgene og jeg får 50% av hafnor, de dekkene som er med i den pakken er bare søppel. Dessuten tror jeg superleggera 3 er en utgående modell da pleier man som regel å få de enda billigere Superleggera III står i årets katalog, og er dermed ikke utgående modell regner jeg med.. Sjekka den siste prisen pr.01.02.07 og 8,5x18" koster veil 11.800,- + mva pr.felg !!! Så prisen på 20K m/dekk er laaangt under min innkjøpspris iallefall Løp og kjøp, sier jeg bare... Rå felger!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Februar 24, 2007 Hmm, nå ble jeg usikker på hva jeg fikk pris på jeg da, da var det billig allikevel. Nå ble jeg enda mer usikker på hva jeg skal ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Februar 25, 2007 Passaten min blir å se med disse felgene i sommer:) 8,5x20 TSW Catalunya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...