Sommeren 2007! (Hvilke felger til sommern?)

Anbefalte innlegg

Et35 (30 forran da jeg må ha en spacer der). Står på 225/30 nå, men det blir 235/30 når de kommer til uka.

 

Har du 225/30 på 10x20?? Hvordan dekkmerke? har du noen nærbilder av dekkstrekket? Trodde nesten ikke dette gikk jeg serru... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 225/30 på 10x20?? Hvordan dekkmerke? har du noen nærbilder av dekkstrekket? Trodde nesten ikke dette gikk jeg serru... :)

 

Tipper Nexen N3000 jeg eller Roadstone som det også heter! De er rimelig breie i forhold til dimensjonen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 225/30 på 10x20?? Hvordan dekkmerke? har du noen nærbilder av dekkstrekket? Trodde nesten ikke dette gikk jeg serru... :)

 

Foreløbig så står det Anthyre på i 225/35 kun for prøvemontering. Men jeg skal ha 235/30, kan jo ikke kjøre rundt med et slikt strekk, raserer felgen med en gang da:)

 

DSC00152.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått på sommer skoa også, ble 10"x20" hele veien rundt i år:D

 

Raymond001-2.jpg?t=1174843812

 

Må bare si det, der der ble litt "små-rått"!!!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" Skrudde ATP felger med lakka senter:D 235/35-19

DSC00240.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløbig så står det Anthyre på i 225/35 kun for prøvemontering. Men jeg skal ha 235/30, kan jo ikke kjøre rundt med et slikt strekk, raserer felgen med en gang da:)

 

Ok 35 profil hjelper jo litt fordi man har mer dekkside å dra ut. Tviler på at f.eks Nankang eller BF Goodrich 225/30 20 kan brukes på 10x20 hvis målet er å ha luft i hjulet.

 

235/30 blir rimelig strekt det også, så man må fortsatt være meget forsiktig med kanter og hull. Men litt bedre enn 225 selvsagt.

 

Tøffe hjul! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte de i midten jeg. :)

 

Hei

 

De polerte i midten er konge!!!

 

Er det Art Racing på Gjøvik som har disse? Har prøvd å ringe dem/sende mail men ikke noe svar. Tror telefonen er ødelagt.

 

Øystein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en kvalitets sjekk så viser det seg at alle felgene er skeive, sharif dritten. Så da er nye felger bestilt, Dotz Mugello 19x8,5 ET35, Fk justerbart kommer nok også snart....

 

Den dotz felgen er utrolig fet! Kommer ikke i 5x100 :( :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dotz felgen er utrolig fet! Kommer ikke i 5x100 :( :(

 

Nei, få tilgjengelige dimensjoner å innpress. Men har troa på de sammen med justerbart langt nede blir porr på bruksbilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er min bil med sommerhjula på! den skal bli enda litt lavere!

Bilde033.jpg?t=1174920666

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, få tilgjengelige dimensjoner å innpress. Men har troa på de sammen med justerbart langt nede blir porr på bruksbilen...

 

Jepp. Blir nok dødsfete! Hadde tenkt meg dem på A3'n men blir nok ikke å finne i 5x100 iår ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år som i fjor blir det disse; ASA SH1 8x18"

 

 

 

Forskjellen er at i år er bilen lavere : rolleyes

IMG_1458.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg fikk opp øynene av både hjula til Simon Haugvik og Magnus haugen her.. bøllete hjul på "gamle" audier. Skamtøft!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si det, der der ble litt "små-rått"!!!! : smil :

 

Hva heter felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig funnet noen nye felger jeg kan slå meg til ro med. Det ble ikke akkurat de jeg ville ha siden så og si INGEN passer til bilen så da måtte jeg finne noen andre alternativer.

Valget falt iallefall på RH AW Crossline 8,5*19

 

bildholen3.aspx?id=46

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg triller sommeren i møte med disse. Ikke noe særlig dimm på disse...straight up reps pulverlakkert med BF Goodrich G-Force Profiler

venstreferdighjul.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med RS4-2 i 18" med Yokohama S-drive i dimensjonen 225-40-18 på "nye" familiebilen.

IMG_2246-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløbig så står det Anthyre på i 225/35 kun for prøvemontering. Men jeg skal ha 235/30, kan jo ikke kjøre rundt med et slikt strekk, raserer felgen med en gang da:)

 

]

 

Håper du ska bytte dekkmerke også.. fultgte med nye slike dekk på bimmeren min, ble degradert til børnedekk med en gang... maken til dritdekk har jeg aldri prøvd.. bilen satt bedre på piggdekk i samme dimensjon på tørr asfalt: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

De polerte i midten er konge!!!

 

Er det Art Racing på Gjøvik som har disse? Har prøvd å ringe dem/sende mail men ikke noe svar. Tror telefonen er ødelagt.

 

Øystein

 

 

Bestilte de mørke jeg ja (de i midten) : smil :

Oettinger i Tyskland som har dem, men fikk tilbudet gjennom Art Racing på Gjøvik ja. Felgene ble sendt fra Tyskland tirsdan..

Er demofelger, så dem måtte ha bestilling i løpet av forrige helg hvis rabatten skulle gjelde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.. da har også jeg hatt på sommerfelga.. Må bare beklage at den er så møkkete, og for den dårlige kvaliteten på bildet.: gråter :: rolleyes

 

sjekk også ut vinterdekkene etter sesongen: haha :

 

 

2rge69f.jpg

2iqn76q.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eta Beta Tettsut silver 9*20... har ikke bil enda men..:o

 

avbestillt, grunnet kjøp av for liten bil :)

2216_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig mye fete felger i klubben,artig å se at det er en del "uvanlige" felgvalg også,det hjelper nok på treffene det at ikke alle har like hjul:)

 

 

Jeg kjører med BBS CH 8,5x19 i år også

HPIM0985.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig sommerfelger & dekk på bilen!

DSC02206 (Large).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.