#301 Skrevet Mars 31, 2007 Ble disse 19" på meg.. 235/35 R19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet April 1, 2007 Har solgt AEZ 18" hjulene mine, og har bestilt nye hjul som kommer rett over påsken. Skal legge ut et bilde når jeg får dem på bilen. Går opp til 8,5 x 19" nå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet April 1, 2007 Da var mine sommerhjul på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet April 1, 2007 Blir vel dessa på meg tru e: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet April 1, 2007 oz racing f1. noen andre som har disse felgene? jeg har disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet April 2, 2007 Da var mine sommerhjul på! Blitt Polo på deg nå altså! Ble det 1,9 Tdi? Frekkt med Parabol forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet April 2, 2007 Da er de montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet April 2, 2007 Det ble nice Tommy .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet April 3, 2007 Legger ut for brodern jeg ( siden jeg ikke har noe VAG for øyeblikket selv ) ... Han fikk sandblåst, pulverlakkert og lagt på nye dekk på sine felger idag. De skal egentlig være vinterfelger, men får leve en sesong som sommerfelger nå. Og så må jeg vel passe på å si at senterdekslene er til lakkering, så derfor de ikke er montert på bildet ( blir vel rabalder om jeg ikke presiserer det ). 8.5x17 AZEV felger : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet April 3, 2007 her er mine sommerfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet April 4, 2007 Ikkje verdens beste bilde, men ser i allfall slik ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet April 4, 2007 her er mine sommerfelger ey gamlebilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet April 4, 2007 Blir disse på den ene bilen i år hvertfall, og sansynligvis di gamle AEZ'ene på den andre. Hvilken bil som får hva slags felger har jeg ikke bestemt meg for ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet April 5, 2007 Disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet April 5, 2007 Grattis med nye felger, Even.. Så bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet April 5, 2007 Samboern gav sin aksept, hun angrer nå for å si det sånn Hun har visstnok aldri følt seg så beglodd av vårkåte fjortisser før når hun ruller inn på lokale bensinstasjon Zito Welin 504 Chrome, med Vredestein Sessanta 235/35-19! Tror i allefall jeg skal kjøre på disse......de er jo "litt" kult da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet April 5, 2007 Småkult, kan ikke si at jeg har sett så mange av de settene i klubben?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet April 5, 2007 Småkult, kan ikke si at jeg har sett så mange av de settene i klubben?? Tror Ove Bjerknes har slike også, i samme dimensjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet April 5, 2007 Da har endelig jeg gså fått på mine nye sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet April 5, 2007 Da har endelig jeg gså fått på mine nye sommerhjul Hmmmm, ser ut til at jeg må en tur ned i garasjen og sjekke ut litt ja. Ser veldig bra ut på bildet i hverfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet April 7, 2007 Da var sommerhjula på! Litt usikker på om det blir 18" rs4, eller 19" Dezent F. 18" fram til jeg får senket i alle fall! Og Dezent felga er litt for åpne etter min mening, med tanke på dissa ufo bremsene! Vi får se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet April 7, 2007 Slenge med bilder av de to andre bila også når jeg først er i gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet April 8, 2007 Da var jeg nede hos Jon`s dekk og felg på tirsdag og fikk på noen nye hjul. Det ble RS6 8 x 19 ET 35, 225/35-19 Dunlop Skulle hatt litt breier felger men dette var det eneste sett som var igjen og prisen ble bra Er litt dårlige bilder og bilen trenger en vask og senking til sommermodus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet April 8, 2007 Og sånn ble de ferdig montert på bilen. ATS Cup 7"x15" et20 og Yokohama S-drive 195-45-15 dekk. Synes selv det ble meget bra: smil : (Litt høy, men senk er på vei;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet April 10, 2007 Schmidt VN-Line 9.5 X 19" RADINOX er spesialbestilt med svart senter til min RS4. Høyglanspolerte stålfelger med radinoxbehandlet kant som vist skal tåle hva som helst. Vi får se hvor lenge de holder når bilen min er ferdig bygget i mai-juni... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...