#351 Skrevet April 13, 2007 Hadde selv lyst på de felgene, De er knall fine!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet April 13, 2007 Noen nye bilder av Mania Racing Vortex R 8.5x20 ET32 Oj, det blei faktisk MYE bedre en jeg trodde det ville bli! (jfr. tråden der de var photoshoppet). Kjempecombo av felg og bil! Åssen dekkdim og merke er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet April 13, 2007 Oj, det blei faktisk MYE bedre en jeg trodde det ville bli! (jfr. tråden der de var photoshoppet). Kjempecombo av felg og bil! Åssen dekkdim og merke er det? Det er Hankook Ventus S1 Evo K107 i 245/30-20. Bilen er også senket 20mm ekstra med VAG COM. Med luftfjæring tar dette bare 10 minutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet April 13, 2007 Noen nye bilder av Mania Racing Vortex R 8.5x20 ET32 Ble kanonpent med 20" Vortex R ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet April 13, 2007 Kjører fortsatt på kantkjørte Integral 16" med 215/40 da jeg ikke har klart å bestemme meg. Valget står mellom RS4 og Zito WP 840, i 17". RS4 da de er litt "tettere" (har org. skiver), men er svak for kombinasjonen på WP'en. Hva tycks? Har ikke sett de "på" kæbben ennå da jeg ikke har PS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet April 13, 2007 Noen nye bilder av Mania Racing Vortex R 8.5x20 ET32 Wow, det ble bra! Og det ble forresten den sølvgrå A4'en med sort-senter felger også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet April 13, 2007 Wow, det ble bra! Og det ble forresten den sølvgrå A4'en med sort-senter felger også! Synes det ser bra ut men er litt redd for forskjermen etter senk. Har ikke subbet noe enda men er redd for fullt rattutslag i dumper. Enig at sølvgrå A4 var knallfin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet April 13, 2007 Da kan forsåvidt jeg legge ut bilder av mine felger også.. Tok MYE lenger tid enn det skulle å få pulverlakkert de, men bedre sent enn aldri.. Skal forøvrig senke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet April 13, 2007 Synes det ser bra ut men er litt redd for forskjermen etter senk. Har ikke subbet noe enda men er redd for fullt rattutslag i dumper. Enig at sølvgrå A4 var knallfin. Jepp ET32 er jo litt lavt, men det er jo endel plass til hjul på A6 4F også. Har selv ET43 og litt bredere felg med Dunlop 245/30 20 på min nå og det har ikke subbet ennå. Senket 60-70mm foran. Så ikke vær for bekymret. Er det lov å spørre om ca pris man må betale for Mania Vortex R-felgene i 20 tom? Edit, fant det i en annen tråd, ca 24k med greie dekk, dvs ca 15k for bare felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet April 14, 2007 Jepp ET32 er jo litt lavt, men det er jo endel plass til hjul på A6 4F også. Har selv ET43 og litt bredere felg med Dunlop 245/30 20 på min nå og det har ikke subbet ennå. Senket 60-70mm foran. Så ikke vær for bekymret. Er det lov å spørre om ca pris man må betale for Mania Vortex R-felgene i 20 tom? Edit, fant det i en annen tråd, ca 24k med greie dekk, dvs ca 15k for bare felgene? Betalte kr 13.400.- for 4 stk hos http://www.Poleposition.no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet April 14, 2007 Bilen vår fikk seg nye "sommersko" her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet April 14, 2007 I år blir det forhåpentligvis 18 toms OZ Futura. Har leta mang en gang på Ebay etter Futura i 18 tom. Å her en dag ble det lagt ut et sett med 8 og 9x18 som jeg SKAL HA. 18 toms Futura i god stand og med greit innpress er ikke ofte det blir lagt ut på Ebay av. Mange 18 toms felger er ofte med lavt (Mercedes) innpress,så det settet jeg byr på nå er helt perfekt. HVIS jeg får de så blir det mest sannsynlig 9,5 eller 10 toms felg bak mens jeg beholder 8 toms bredde foran. Innpress på begge felger er 35 så de skal nok spaces litt ut når jeg får de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet April 14, 2007 Da har passaten endelig fått nye sommer sko!! Bellini Strada 8,5*19 med Pirelli P Zero Nero 235/35-19: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet April 14, 2007 Jammen i meg blitt poppis med svarte hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet April 14, 2007 Da var senkingen og felgene på plass RØD kant kommer.. lik farge som GTI-grillen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet April 14, 2007 Har nettopp hentet meg ny famile vogn Står 20" A8 på den, skal bruke de i år før nye litt mere "uvanlige" skal på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet April 14, 2007 På arbeids bilen skal disse på Schmidt Jack-Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet April 14, 2007 nye hjul til sommeren på meg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet April 14, 2007 Har nettopp hentet meg ny famile vognStår 20" A8 på den, skal bruke de i år før nye litt mere "uvanlige" skal på Hvis du skal selge neste sommer jeg int hvis de passer på min,synes 20" A8 er porr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet April 15, 2007 Her er mine BBS CH 8.5x19: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet April 15, 2007 Nydelig bil Terje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet April 15, 2007 Nydelig bil Terje! Takk takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet April 15, 2007 Sitter her å krysser fingrer å venter på en auksjon som slutter om under 20 minutter........ For tiden helt uten sommerdekk og felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet April 15, 2007 Nærmer seg Pål, ligger du godt ann:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet April 15, 2007 Nærmer seg Pål, ligger du godt ann:-) Ja du kan prøve å by over meg så skal jeg ta meg en tur til Bergen inatt å gi deg en springskalle med tilfart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...