Sommeren 2007! (Hvilke felger til sommern?)

Anbefalte innlegg

Godt valg... ;) Brukte samma selv i fjor å blir nok de i år også..! : rock : Syns de er ganske snasene.. Dim skal du ha?

 

Har tilogmed en 7x16" uten dekk stående på hylla til pynt! : smil ::rolleye:

 

Blir 17'' på meg tenker jeg. Pluss litt senk etterhvert;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir disse på R32`n til våren.

Oz Superleggera 8,5x19

 

superleggera.jpg

 

Er ikke noen som har bilde av de på en golf 4 vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper på disse: ASA AR 1

 

asa_ar1_ci3_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schmidt TH-line 10 og 9x14" med 225-40 gummi.

 

S4300230-4.jpg

 

På bilen:

S4300226-1-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem må være de mest skamfeite felgene avbilda her!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, ikke rent lite skryt heller. Hyggelig å høre, og takk for det, du:) Er ihvertfall favorittfelgene mine (ikke bare for at jeg har de selv, men fordi sånne har jeg siklet på lenge).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter å lurer på hva jeg skal handle selv. De TSW'ene mine er som en åttekant. Smørfelger som bare er nyttig som moring.

 

Tenkte litt på OZ Racing Superturismo GT i 17", med Conti Sportcontact 3 i 225/45-17 kom det på 16 og noe ferdig på bilen. Hvilket jeg egentlig synes var svindyrt. Jeg må ringe litt rundt tror jeg. Alternativt er å få kjøpt noen strøkne bolero-felger. Sansen for de, nogenlunde tidsriktige også.

 

Bilde av de. Synes de er grisefete selv da.

 

OZ_Supert_GT_500x500.jpg

 

Jeg har bilder av de gamle i signaturlinken min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schmidt TH-line 10 og 9x14" med 225-40 gummi.

 

S4300230-4.jpg

 

På bilen:

S4300226-1-1.jpg

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender vel kanskje opp på 19" RS4 II i år også. Tiden vil vise: klø : :P

skitten.JPG

 

Tror det blir disse istede jeg:) BBS CH 8.5x18

 

s43.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel disse i år oxo..

 

BBS rs 861. To delte, orginale audi a6 hjul

 

8,5x19 et 48

 

Goodyear eagel f1 gsd3 225 35 19:)

 

IMG_3171.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig usikker på hva slags felger som skal på bilen til sommeren, står mellom 4stk: de jeg har nå (orginale s8), oz superleggera 3, bbs lm eller bbs rc

 

hva passer best??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig usikker på hva slags felger som skal på bilen til sommeren, står mellom 4stk: de jeg har nå (orginale s8), oz superleggera 3, bbs lm eller bbs rc

 

hva passer best??

 

le mans!! uten tvil! men 4 sett felger, for lite å bruke pengene på eller: klø : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare ett sett nå, s8 felgene, men skal kjøpe noen nye på varparten hadde jeg tenkt, men usikker på hva je gskal ha. Bbs lemans felgene passet veldig bra på bilen min så de er en sterk kandidat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank,

 

BBS lemans er jo dritfete, men OZ Superleggera 3'ne e jo hakket råere syntes jeg. Dessuten er det ikke på langt nær så mange som har oz'ne som BBS'ne.

Noen fete bremser bak disse hjula, og du har en skamfeit bil!

Kjør OZ og få riktig ET på de sånn at du får den lepppa : ja :

 

(hvis det er disse`på bildet?)

ozsuperleggera35slx.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank,

 

BBS lemans er jo dritfete, men OZ Superleggera 3'ne e jo hakket råere syntes jeg. Dessuten er det ikke på langt nær så mange som har oz'ne som BBS'ne.

Noen fete bremser bak disse hjula, og du har en skamfeit bil!

Kjør OZ og få riktig ET på de sånn at du får den lepppa : ja :

 

(hvis det er disse`på bildet?)

 

 

Enig med deg.

Jeg sikla på BBS LM når jeg hadde S2 coupe, og de sitter som ett skudd på bilen ingen tvil om det :)

Men nå ser jeg at BigWheels kjører et kjempetilbud på OZ-felgene, dette må være en knallpris?! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9451547&sid=9aSgZ5JhR998118&pos=72&tot=1518&page=3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sikler sikkelig på den pakka til BigWheels, men må nesten kjøre med mine vanlige felger denne sesongen også... Men de er da greie nok:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat den pakka jeg tenkte på, men blir vel litt liten leppe med 8,5"? Dessuten var det ikke sånn superbillig heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat den pakka jeg tenkte på, men blir vel litt liten leppe med 8,5"? Dessuten var det ikke sånn superbillig heller

 

jo det er superbillig for den pakka..: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, det er det ikke listepris er ca 30k på felgene og jeg får 50% av hafnor, de dekkene som er med i den pakken er bare søppel. Dessuten tror jeg superleggera 3 er en utgående modell da pleier man som regel å få de enda billigere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, det er det ikke listepris er ca 30k på felgene og jeg får 50% av hafnor, de dekkene som er med i den pakken er bare søppel. Dessuten tror jeg superleggera 3 er en utgående modell da pleier man som regel å få de enda billigere

Superleggera III står i årets katalog, og er dermed ikke utgående modell regner jeg med.. ;)

Sjekka den siste prisen pr.01.02.07 og 8,5x18" koster veil 11.800,- + mva pr.felg !!! Så prisen på 20K m/dekk er laaangt under min innkjøpspris iallefall ;)

Løp og kjøp, sier jeg bare... Rå felger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, nå ble jeg usikker på hva jeg fikk pris på jeg da, da var det billig allikevel. Nå ble jeg enda mer usikker på hva jeg skal ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten min blir å se med disse felgene i sommer:)

8,5x20 TSW Catalunya

SANY0275.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.