#176 Skrevet September 7, 2014 Her er litt informasjon om den: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=pc28553 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet September 7, 2014 Den blå med skiltet "my toy" var om jeg ikke husker feil "klistremerke-trimmet", men under panseret var den vanlig slapp 1,8 .. Eller var det en blå 80 avant (eller begge) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet September 7, 2014 Sikker på at disse bildene ikke er fra år 2000 ca Kristian? Den Gule S3`n var vel en 99mod etter det jeg kan huske MEGET bra standard på bilene da , mtp Audi 100 og S6 C4 , A4 B5 var ikke gamle bilene på den tiden , og disse er jo med den dag i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet September 9, 2014 Sikker på at disse bildene ikke er fra år 2000 ca Kristian? Den Gule S3`n var vel en 99mod etter det jeg kan huske MEGET bra standard på bilene da , mtp Audi 100 og S6 C4 , A4 B5 var ikke gamle bilene på den tiden , og disse er jo med den dag i dag Ble usikker nå. Ser jo flere 98-99 mod biler på bildene. Kanskje det er litt miks i årstall og bilder. Ok, la gå. :) I 1999 hadde jeg utenlandstjeneste i Forsvaret på denne tiden, så kunne ikke ha vært da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Oktober 18, 2014 Fant en del bilder fra Volksfest i Møllers Bildearkiv. Bare luftkjølt, naturligvis... Br4-1-009 by mollerarkivet, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Oktober 18, 2014 (endret) Gammel og gammel.. Fra NBS 2003! http://s217.photobucket.com/user/beernutsonline/slideshow/VACN/NBS%202003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Oktober 25, 2014 Var artig å se denne Ur'en igjen. Er ganske sikker på at det er disse felgene jeg har som vinterfelger på Passaten (8X16 Et 30 ABT). Bildene til Kristian må være fra 99 eller nyere. En ting er alle 99-modellene, men Kristian Rygge hadde ikke turbomotor så tidlig som i 97 (da hadde han ikke 16V sugis en gang)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Oktober 28, 2014 Ja dette var artig.. dette var min bil,sist jeg så bilder av denne sto den som et vrak i et uthus/låve ,dette er en av få norsksolgte quattroer. Håper den blir oppbygd igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet September 12, 2016 Opp igjen, noen flere som har gamle bilder de vil dele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet September 12, 2016 Noen fra BugCamp tildlig 90-tallet,Sveastranda Camping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet September 12, 2016 Noen flere; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Desember 17, 2016 Har scannet en del bilder fra et foto album jeg har lånt av Kim Haugbro i Askim. Tenkte å dele disse bildene med dere. Er ifra vacn treff på rudskogen i 97 og 98 og lier 98. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Desember 17, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Desember 17, 2016 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Desember 17, 2016 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Desember 17, 2016 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Desember 24, 2016 Takk Fredrik Scott Paller, fantastisk å grave i gamle bilder. Flere biler her jeg husker godt fra den tiden. TSW Venom felger var ivertfall in ser det ut til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Desember 27, 2016 Ikke vanskelig å se at lyktesenkere /bad-look var inn på den tiden vertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Desember 27, 2016 Veldig artig, må få se om jeg kan bidra litt her om jeg får rotet litt i arkiver: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Desember 29, 2016 Ja dette var artig.. dette var min bil,sist jeg så bilder av denne sto den som et vrak i et uthus/låve ,dette er en av få norsksolgte quattroer.Håper den blir oppbygd igjen... Ja, denne var jo innom meg, jeg kjøpte den nedplukket og jeg slipet ned til stål, var mye gamle reperasjoner og rust på den og innså tilslutt at det ble et alt for tidkrevende prosjekt for meg... jeg solgte prosjektet til tidligere eier nordfra. Håper den blir å se igjen Den var absolutt til å redde for en som kan bilplatearbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mai 26, 2017 Noen som egentlig har noe mer omkring den gamle ES sølv-Avanten? Er vel en stund siden Magnus Aarflot kjørte den også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 10, 2017 Fant noen bilder av denne caddyen som fortjener plass i tråden 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 11, 2017 Fant noen bilder av denne caddyen som fortjener plass i tråden Kult[emoji106] husker denne godt stå på akkurat samme plassen i Drammen. Da var ikke jeg gamle gutten[emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juli 1, 2019 Ikke så gammelt bilde egentlig, men en gammel kjenning fra NBS og Våler hvertfall...@Andreas Westby 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juli 3, 2019 Da så PL-Golfen stusselig ut, stakkar. Heldigvis står den inne igjen nå. Revansjerer med et bilde fra bedre tider jeg fant på spaceface-sida til NMK Grenland. Dette er tatt i oktober 2007, da Ole og jeg dro for å kjøre autoslalom på Rødmyr - som i praksis var bakkeløp for registrerte biler, siden de med ett unntak hadde satt kjeglene så de markerte idealsporet. 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...