Div. gamle vag-bilder som medlemmene har liggende!

Anbefalte innlegg

Artig å se igjen biler man liksom hadde glemt bort litt i årenes løp og artig å se forskjell på bilstiler og hva som var kult på den tiden i forhold til nå tiden. Artig å se felger og dim osv og hva folk gjordet med bilene sine for 10- 15 år siden. Gøy å kunne mimre litt med disse bildene da man kjenner igjen mange av bilene når man ser dem igjen her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første VAG-prosjektet mitt, tilbake i 1989.

 

Audi 100 5E med 200T look... :)

 

402664_x4b87a.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult å se tibake i tiden på bilen så var på treff for endel årsiden. Ska rota litt på den andre pcen å se ka eg kan finna av biler fra før i tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

morro å se igjen mye av de gamle bila, enda mere morro er det at noen av dem lever i beste velgående ennå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en passat jeg hadde i 2002, og en golf som jeg hadde i 2000ca tror jeg.:)

passat annonsebilde.jpg

Golf gti1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

One more... : vinke :

 

oj golfen min jo.. men hvilke felger er dette?? så litt råe ut: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fler bilder av denne einseren? I mine øyne er denne så riktig som man kan få det, så jeg kunne gjerne tenkt meg å sett mer av den :tilber:

Det hjelper hvis noen vet hvilket blad (og nummer) den var i også, kanskje jeg har det ;)

 

Hør med Arild Dyrkorn på forumet,er han som er fotografen så han husker sikkert hvilket nr den var i ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis ikke det finnes flere like av den Jetta'en vet jeg godt hvem som eide den sist. Endt live sitt hardt og brutalt i et tre..

 

Jeg har hatt en nesten helt lik jetta, bare at den var mer pisstasj grønn med chroma 17" hjul, og G60 breddere lakkert i bilens farge med attsveiste dørhåndtak bak. Den ble bygd i Jessheim område i 96, var utstilt på Hellerudsletta rundt 96-98 skikkelig lav...

Skal se om jeg finner igjen bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel bygd en ganske lik Jetta som sikkert Roger hadde. Den Hifi-klubb Jettaen ble iallfall solgt til Stranda som er her i Møre og Romsdal. Syns jeg så den igjen noen år etterpå,da hadde den fått karbon-dashbord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oxo tatt på treff til tusen mid 90-tall... Fin bil :)

 

Abt grill på den urquattro'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetta'en som Hjalmar bygget opp med anlegg fra Hifi-klubben hadde en Ford-farge som heter giftgrønn, ikke gul. Grom bil, veldig mye omtalt i inn- og utland på 90-tallet.

 

Var det jeg lurte på... For det er vel den bilen en kamerat av meg vraka.. Var ikke no annlegg i den, men den var sånn grønn med de felgene og G60 bredding... Planta den i et tre her i Røyken :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg lurte på... For det er vel den bilen en kamerat av meg vraka.. Var ikke no annlegg i den, men den var sånn grønn med de felgene og G60 bredding... Planta den i et tre her i Røyken :P

 

Dette begynner å bli lenge siden, men jeg husker jeg snakket med en kar fra hedmark som eide bilen på et Våler-treff, dette tipper jeg var rundt tusenårskiftet. Da var bilen sliten, men gjenkjennlig. Husker ikke om hifi-klubb-anlegget var inntakt da, tror ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel bygd en ganske lik Jetta som sikkert Roger hadde. Den Hifi-klubb Jettaen ble iallfall solgt til Stranda som er her i Møre og Romsdal. Syns jeg så den igjen noen år etterpå,da hadde den fått karbon-dashbord.

 

Eieren som puttet inn karbon dashbordet er forøvrig samme mann som laget karbon taket på R4R

 

edit: Var vel og en todørs hvis jeg husker rett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette begynner å bli lenge siden, men jeg husker jeg snakket med en kar fra hedmark som eide bilen på et Våler-treff, dette tipper jeg var rundt tusenårskiftet. Da var bilen sliten, men gjenkjennlig. Husker ikke om hifi-klubb-anlegget var inntakt da, tror ikke det.

 

Jeg så den sist i en hage i Rjukan sommeren 2002/03. Da Frode og jeg prøvekjørte ruta for cruisinga til Classic-gruppa for to år siden var den borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Jettan jeg hadde, bildet er fra Hellerudsletta i 98

Jettanfr982.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så den sist i en hage i Rjukan sommeren 2002/03. Da Frode og jeg prøvekjørte ruta for cruisinga til Classic-gruppa for to år siden var den borte.

 

Jeg mener at jeg så denne stående på fergekaja i ørsta for ca 2 år siden.

Så ikke bra ut da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at jeg så denne stående på fergekaja i ørsta for ca 2 år siden.

Så ikke bra ut da.

 

Nei, det va ikke Hifi bilen. Det var en gul som jeg eide for lenge siden, og som Gøran Krogh bygde opp tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du! Og takk for sist på campen på Rudskogen ;) Ja den RS2en der er PEN! Antar vedkommende skaffet seg noe

Porsche-felger pga 5x130 og BBS LeMans fantes vel ikke på den tiden? : klø :

 

Er forøvrig mine egne bilder fra NBS Åpen Dag 01, 02, og 03 der og (på VAGNER).

 

RS2en er jo Fridtjov sin med 19" BBS LeMans, lenge siden LeMans kom på markedet :)

 

Den grønne einseren der... Har den vært i noe blad? Bilsport eller lignende?

 

Husker bestemt en grønn ett eller annet med masse krom fra et blad en gang i tiden :P

Denne er i hvert fall HELT riktig :tilber:

 

Den var i Bilsport ja, pen bil da den fortsatt var i livet :)

 

attachment.php?attachmentid=2018&d=10780

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det va ikke Hifi bilen. Det var en gul som jeg eide for lenge siden, og som Gøran Krogh bygde opp tror jeg.
Det var den med G60 motor det ?? Den gikk iallfall her i Ålesund for maaange år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2en er jo Fridtjov sin med 19" BBS LeMans, lenge siden LeMans kom på markedet :)

 

 

 

Den var i Bilsport ja, pen bil da den fortsatt var i livet :)

 

attachment.php?attachmentid=2018&d=10780

Den Golfen var utrolig gjennomført.....synd hvis den ikke skulle være i live lenger :( Var vel 16V motor med Weber-gassere på en periode syns jeg å minnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forresten mange bilder ifra Rudskogen-treffet i 97 tror jeg det var. Men har ikke scanner desverre : rolleyes Digital-kamera kostet på den tiden litt mere enn jeg gadd å betale hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.