Div. gamle vag-bilder som medlemmene har liggende!

Anbefalte innlegg

Det var den med G60 motor det ?? Den gikk iallfall her i Ålesund for maaange år siden.

 

Nei, den kjøpte Bigton.

 

Den som jeg hadde og som forfalt på fergekaia en del år seinere var en 1.8, men hadde ca samme farge som G60'en.

guljetta1.jpg

guljetta2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den kjøpte Bigton.

 

Den som jeg hadde og som forfalt på fergekaia en del år seinere var en 1.8, men hadde ca samme farge som G60'en.

 

hoho.. første bilen jeg byttet farge på, var vel bare 1,6 75hk i denne. Lakkerte 3 stk 2 dørs jettaer gule i løpet av et par år.

 

Ang Hifi Jettaen, så bytta jeg til meg den med han som kjøpte den av Hjalmar Vinje, Fikk hjelp på hifi klubben til å få skikk på stereo igjen, fikset annet småtteri og solgte den videre. Bilen var da allerede blitt blass i lakk, felgene flasset etc. Gikk ikke lang tid etter jeg solgte den før stereo var tatt ut. Er mange år siden jeg har sett den ute for salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho.. første bilen jeg byttet farge på, var vel bare 1,6 75hk i denne. Lakkerte 3 stk 2 dørs jettaer gule i løpet av et par år.

 

Ang Hifi Jettaen, så bytta jeg til meg den med han som kjøpte den av Hjalmar Vinje, Fikk hjelp på hifi klubben til å få skikk på stereo igjen, fikset annet småtteri og solgte den videre. Bilen var da allerede blitt blass i lakk, felgene flasset etc. Gikk ikke lang tid etter jeg solgte den før stereo var tatt ut. Er mange år siden jeg har sett den ute for salg.

 

Stemmer nok det, måtte vere i 94 eller 95? Husker det lå masse kvitteringer inni bilen. Når jeg kjøpte bilen hadde motor blitt bytta til 1.8 90hk.

 

Hifi jettaen var full i plast til slutt, og sølvlakkert grill med flytta emblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, ikke noe pent bilde av den gule Jettan der gitt, hvordan skjedde det at den havnet i sjøen?

 

Angående mine Jetta var det kun en 1.6liter , men jeg byttet motor til 1.8, han som kjøpte den av meg kostet på den 30 i lakk og proffsota rutene, lambdo dører og lakkerte den lilla perlemor, men 3 uker etter den var satt sammen igjen, var det en som ikke holdt vikeplikten sin og Jettan døde brått og brutalt... (endte sitt liv i Oslo området, mener det var Drammen...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Golfen var utrolig gjennomført.....synd hvis den ikke skulle være i live lenger :( Var vel 16V motor med Weber-gassere på en periode syns jeg å minnes

 

Den rustet visst bort i 2002-2003. En lignende (svart) GTD ble bygd opp igjen av endel av delene men om den har komt seg på vegen igjen etter Gøran solgte den vet jeg ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne Einseren var preget av fort og gæli-arbeid, ettersom den i utgangspunktet bare skulle være bruksbil. Dette kom gradvis til syne på et seinere tidspunkt. I tillegg hadde tidligere eiere reparert noen rustskader på en måte Gøran ikke var fornøyd med, men likevel ikke gadd å gjøre om igjen. Det var ikke snakk om at den rusta i filler, men heller at det så langsomt begynte å boble litt her og der under lakken;). At bærearmsinnfestingene og lengdevangene i gulvet var slitt løvtynne etter to års hverdagskjøring på elendige veier i Møre og Romsdal og Sør-Trøndelag beseglet egentlig skjebnen til dette karosseriet.

 

Noen av delene havnet hos meg, mens resten ble brukt på GTD'en. Den står fremdeles som et omfattende prosjekt, men det skjer noe med jevne mellomrom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt en nesten helt lik jetta, bare at den var mer pisstasj grønn med chroma 17" hjul, og G60 breddere lakkert i bilens farge med attsveiste dørhåndtak bak. Den ble bygd i Jessheim område i 96, var utstilt på Hellerudsletta rundt 96-98 skikkelig lav...

Skal se om jeg finner igjen bildet.

 

Å jasså, det var Jetta'n din det ja?! Som sto ved Møller iblant? Husker jeg så på den ja! Har ratt bilde av den jeg å tror jeg.. Hmm, må sjekkes når jeg kommer hjem :D

 

Veldig moro å se på gamle bilder! Mye bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jasså, det var Jetta'n din det ja?! Som sto ved Møller iblant? Husker jeg så på den ja! Har ratt bilde av den jeg å tror jeg.. Hmm, må sjekkes når jeg kommer hjem :D

 

Veldig moro å se på gamle bilder! Mye bra :)

 

Jepp, den var min vettu :) hehe, sto en del ved Auto, ble veldig bra til slutt, fantes ingen mangler på den teknisk, var et lite prosjekt før jeg solgte den. Helt enig, artig med gamle bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder fra meg. Bilder fra Liertoppen 2003. Ikke den beste kvaliteten for tatt på et gammalt digitalt kamera. Håper det går seg te. :)

CamPic15.jpg

CamPic16.jpg

 

 

CamPic17.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen te.

CamPic43.jpg

CamPic47.jpg

CamPic48.jpg

CamPic49.jpg

 

Her var min favoritt bil på treffet.

CamPic52.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder fra meg. Bilder fra Liertoppen 2003. Ikke den beste kvaliteten for tatt på et gammalt digitalt kamera. Håper det går seg te. :)

CamPic15.jpg

CamPic16.jpg

 

 

CamPic17.jpg

 

Den blå golfen så bra ut der gitt, den er absolutt ikke bra nå lengere. var å så på denne nå i høst. Rusthau og mye dårlig jobb: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror bilde er fra 2001. Golfen var i mitt eie da bilde ble tatt, mens Bora'n var nybilen til Håkon Vinge som har vært eier av begge bilene.

Bora og Golf97.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlebilen til PH Tærud dette. 97 Passat highline 1,8T med 18 toms Work felger.

 

Den har gått her siste 4 åra.

Var på Rudskogen treffet i fjor høst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut noen bilder jeg hadde liggende av Roger sin gamle Grønne Jetta! :D

 

DSCF0429.jpg

DSCF0430.jpg

DSCF0432.jpg

DSCF0433.jpg

DSCF0435.jpg

DSCF0436.jpg

DSCF0566.jpg

 

Dæmn, ble noen bilder å gitt.. Ikke plass på en post : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...resten av bildene av den meget så Grønne Jetta'n til Roger ;)

 

DSCF0567.jpg

DSCF0568.jpg

DSCF0569.jpg

DSCF0570.jpg

IMG_5616.jpg

775366-bilde1-jettahell.jpg

 

Sånn, sikkert nok Grønn Jetta for de fleste nu :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen bilder jeg fant :) mest fra 06..

Bilde_132_.jpg

Recovered_JPEG Digital Camera_2623.jpg

Recovered_JPEG Digital Camera_2518.jpg

Recovered_JPEG Digital Camera_2875.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder fra et lokalt klubbtreff på gamle møller i Trondheim 2002.

 

IM000204.sized.jpg

IM000205.sized.jpg

IM000206.sized.jpg

IM000207.sized.jpg

IM000208.sized.jpg

IM000210.sized.jpg

IM000211.sized.jpg

IM000212.sized.jpg

IM000215.sized.jpg

IM000213.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IM000232.sized.jpg

IM000233.sized.jpg

IM000234.sized.jpg

IM000235.sized.jpg

IM000236.sized.jpg

 

Fant ut jeg hadde bilder av tricolor bilen til Hans som jeg kjøpte:p (før den ble lakkert)

IM000237.sized.jpg

IM000238.sized.jpg

IM000239.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Club treff på rudskogen 15/8-2004 :

1234.jpg

Bilde 001.jpg

Bilde 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder av ett eldre prosjekt

 

Den er lenge siden jeg har sett... Ole Sørli sin i sin tid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine bilder fra 97 rudskogen:)

 

 

Nei se der, Polo`n min og på dette bilde gikk bilen.. men er en stund siden den var stratos blå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.