#201 Skrevet Juli 5, 2019 Fortjener litt solskinn igjen den ja Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juli 9, 2019 Husker jeg satt på med Ole dit. Var et trivelig arrangement jeg angrer på at jeg ikke kjørte selv. De lurte på hvorfor i allverden Ole skulle kjøre, de hadde ikke fått med seg Koni Gewinde og framfelgene fulle av bremser (etter datidens mål) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mars 2, 2020 Ikke akkurat eget, men snublet over noe 90-talls klipp av Westside VW på vei til GTI int. Mye snadder ja. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mars 5, 2020 Mye snadder spesielt å se hvordan stilen har endret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mai 18, 2020 Snekret sammen en revidert versjon av Om klubben tekst. I den sammenheng lurer jeg på om noen har liggende litt alright bilde av denne jubileums 80en som ble loddet ut, eller VACN Caravellen ? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 4, 2020 Rudskogen 2000 Legg merke til rekka med C4 med grønne skilt.. :p Nazze og undertegnede.. 17" var helt innafor den gangen! En av 'hjelperne' til Tresko-Hans, han hadde samme innsug med doble injektorer som i sportquattroen, og karbonfiberflak til innersider på dørene. Lykke.. Hvem bodde i teltet på langstrekka? 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 9, 2020 @Andreas Westbyvelkommen tilbake! Du bør jo sette deg ned og klimpre litt om PL-Golfen her på forumet nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 9, 2020 Det har du rett i. Men valget faller nok på Audien i første omgang. Den er det minst jobb å få tatt i bruk igjen. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juli 6, 2021 Kom over denne i dag, mener den er sett ved tidligere aktiviteter i klubben? Hadde ikke spesielt bilinteresse sa eieren, en pensjonist-type, men var veldig godt vedlikeholdt... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet August 4, 2021 (endret) Første jeg tenker på er Sunrise-cabben til Hans Petter Nordbye, men den gikk vel dessverre på taket like etter at den var "ferdig".. dette er dog sikkert 10-15 år siden 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet August 4, 2021 Det så ut som litt av en bil🤩 var denne fwd?😅 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet August 5, 2021 Er vel fåtalls cab'er som er ombygget til quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet August 5, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 timer siden, Ola L Lereim skrev: Er vel fåtalls cab'er som er ombygget til quattro. Var nettopp det jeg tenkte på, må ha vært en utfordring å kjøre med den effekten det der ut som det er forran der🙈 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet August 10, 2021 Ja, den var fwd, slapp visst 'lett' i følge Petter selv.. Ble vel reddet av at tyngden er litt i forkant på disse, tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...