#1 Skrevet Januar 23, 2007 Satt å kikka gjennom litt gamle norske bilbilder som jeg tilfeldigvis har liggende på hiddenen. Sikkert mange som kjenner igjen ting? Legg ut om dere har noe å dele! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 om noen vil ha noe fjernet så gi meg et vink 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 er litt gøy med slike gamle bilder.. Kan jo mimre litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 tror det er noen "medlemsbiler" her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2007 mye fint her ja:) legg ut mer:D gøy å se hva folk har fått til her før min tid i klubben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 Den Audi Quattron der kunna jeg tenkt meg Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Drev å bladde i noen gamle bilder her en dag......treff på Rudskogen i 1996 Har desverre ikke scanner men her er et bilde av gode gamle Jettaen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2007 husker den bilen der ja men 1996 kan vel ikke stemme, skimter en golf IV baki der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2007 Den Audi Quattron der kunna jeg tenkt meg Mvh Den er jo til salgs her på forumet nå! dessverre så er det litt rep før den ser ut som i gamledager! dritkul var den! Jon A: Artig tråd! mye gode gamle biler! har du flere bilder av den gule jettan? Noen som vet hvordan det går med Christian Rygge sin golf? Skulle den ikke bygges opp ENDA finere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2007 tror det er noen "medlemsbiler" her gamlegolfen min jo, første bilen min(bn15560) husker den var ferdigbygd på 18års dagen min, passe stolt da ja: haha : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65596 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2007 husker den bilen der ja men 1996 kan vel ikke stemme, skimter en golf IV baki der Hehe nei det bildet er vel ifra 2001 tror jeg ? Pluss at det er på Våler også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2007 Den Audi Quattron der kunna jeg tenkt meg Mvh Kjøpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2007 Kjøpa? Hadda jeg hatt pengane eller du skulla hatt mindre for den så ja Er på utkikk etter en slik bil, men har satt ei grense på ca 20k Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 28, 2007 Et par bilder av ett eldre prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2007 Våler 2004. Går denne A3 (S3?) på Lillehammer eller noe sånt nå...? Møtte en med lik lakk for et par uker siden der nede... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2007 Ett til Våler 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 8, 2007 Den camelon a3`en går i haugesund nå. Blei solgt hertil i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 8, 2007 Kjenner til 3 av eierene til denne bilen. Den første jeg kjenner byggde bilen.. Den andre "brukte" bilen dvs. gass av/på-prinsippet Den tredje kjørte den veldig pent.. Og legger ved et bilde av den ene av eierene med bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 8, 2007 Og her et bilde av en Corrado som jeg hadde for 10-12 år siden. Den gang hendte det at folk kom bort til meg og spurte hva slags bil det var, var ikke så vanlig med Corrado den gang, i hvertfall ikke med 208 hk på drivhjula... i 1997.. Den gikk godt den bilen. Noen som vet hvor denne bilen er nå.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 8, 2007 Og her et bilde av en Corrado som jeg hadde for 10-12 år siden. Den gang hendte det at folk kom bort til meg og spurte hva slags bil det var, var ikke så vanlig med Corrado den gang, i hvertfall ikke med 208 hk på drivhjula... i 1997.. Den gikk godt den bilen. Noen som vet hvor denne bilen er nå.. ? Avregistrert. Sist godkjent 30.12.2004 og siste registrerte eier befinner seg i Sør-Trøndelag. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 14, 2007 ingen fler som har bilder av den gule jettan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg har liggende ting fra NorskBildelsenter Åpen Dag 2001 - 2004, og 1 Mai mønstringen som Drammen lokallag hadde i 2004(?). Samt at jeg kopierte vel den galleridelen NBS hadde liggende på sine sider, det lurer jeg på om var 2000. Skal se hva jeg får gjort med disse etterhvert, om dere har interesse for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 14, 2007 sleng ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 14, 2007 ingen fler som har bilder av den gule jettan? ligger et her (om du ikke har sett det før:)) http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=395645&postcount=24 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...