#151 Skrevet Februar 21, 2009 Står vel GAMLE bilder i overskrift for denne tråden... Er 2003 -2006 feks. gamle bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Februar 21, 2009 Noen div. gamle bilder : Første bilde fra Humbug midt 90-tall. Andre bilde fra bugcamp begynnelse 90-tall Tredje bilde Golf 1 Gti med jetta-front og 90´fangere. Heller sjeldent i 11994 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Februar 21, 2009 Audi 90 med 20v-motor, bilde tatt på Humbug en gang midt 90-tall Bilde nr 2 tatt på Mantorp oxo en gang midt 90-tall Bilde nr. 3 tatt på Mantorp samme år tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Februar 21, 2009 Og her en velkjent S1 og da første gang den ble vist frem i Norge tror jeg. Bilde er tatt på vårmønstringa til sportsvognklubben første gang dette var på Øvrevoll og ikke på Bogstad Camping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 21, 2009 Nei, den kjøpte Bigton. Den som jeg hadde og som forfalt på fergekaia en del år seinere var en 1.8, men hadde ca samme farge som G60'en. Står denne fortsatt atmed den nedlagte kiosken på kaia? Såg den der for mange år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 21, 2009 Står denne fortsatt atmed den nedlagte kiosken på kaia?Såg den der for mange år siden Hehe, nei du ser vel på bildet hvor den havna? Blei sikkert taua i land og laga spiker av etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 25, 2009 (endret) " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 26, 2009 Den 3-fargede bilen nedenfor er tatt bilde av på Mantrop og bygges nå opp igjen som prosjekt av bla. herremannen sidenav bobla nedenfor iført hvit genser og tidsriktig hockey-sveis Motoren i denne ble solgt til Kjetil Lampl som skulle bruke den i en Caddy, men fikk ublidt besøk i sin garasje og motoren dukket opp igjen i en annen showbil en god stund senere... (ikke smart å stjele en så sjelden motor.. ) Hey der er jo golfen min som jeg lagde en kjempe artig motor i...oettinger 16v,den gikk ordentlig godt på den tiden...dette vae artige bilder å se igjen......... Angrer den dag i dag på at jeg solgte den motoren/bilen..motorem benket 167 hk på driven hos SIMCO i Fredrikstad,men der var det muligheter for mer med annen tenning og sprut :-)))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Februar 26, 2009 Nei, dette var ikke en orig. Oettinger, det var en Rabitt med orig. oettinger 16v 1,8 motor. Den gikk godt (da den gikk). Motoren ble som sagt solgt,stjelt og dukket opp igjen i en showbil.. Morten Bjørkvoll (pompel) og pilt har store planer om å få denne bilen på veien igjen med div. snaks.. , for dem har allerede handlet en del deler, men saken er at ting gjør seg ikke selv.. Kjenner til en orig. 16S, men skjebnen på den vet jeg ikke nå, men det har jeg lyst på å finne ut av da Søskenbarnet mitt hadde denne en gang sent 80-tall.. Eneste jeg husker er at den var hvit og at den gikk godt Det var jeg som byggde den opp fra grunden av med balasert veiv,smidde mahle stempel,alt var vekt justert og balansert,kjøpte også den org.2 liters veiva som hørte til men den ble aldri satt inn pga at den måtte repareres etter et motor ras..Simen på SIMCO sa at den motoren der fint klarte 10000 rpm hvis jeg satte inn den veiva som jeg hadde...men det ble desverre aldri noe av gode minner fra den tiden...Solgte den til en kar på gjøvik sia den gang,vet ikke hvor den er blitt av,har ikke sett motor eller bil siden den gang..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 26, 2009 Det var jeg som byggde den opp fra grunden av med balasert veiv,smidde mahle stempel,alt var vekt justert og balansert,kjøpte også den org.2 liters veiva som hørte til men den ble aldri satt inn pga at den måtte repareres etter et motor ras..Simen på SIMCO sa at den motoren der fint klarte 10000 rpm hvis jeg satte inn den veiva som jeg hadde...men det ble desverre aldri noe av gode minner fra den tiden...Solgte den til en kar på gjøvik sia den gang,vet ikke hvor den er blitt av,har ikke sett motor eller bil siden den gang..... Er faktisk samme eier (delvis ) på bilen nå igjen.. Bilen var bare innom broren til medeier i bilen, som BRUKTE bilen desverre.. Bilen står nå, men er planlagt restaurert. Han som kjøpte bilen av deg solgte motoren til Kjetil Lampl (jobber ? / jobbet på NBS) som bygget Golf Caddy for ca. 10 år siden. Motoren ble stjålet fra Kjetil sin garasje, men ble visstnok sett i en showbil noen få år senere. Skikkelig smart å stjele en så "vanlig" motor Husker godt at denne golfen gikk bra ja, men helt driftsikker var den vel ikke bestandig. Var glad i å ha nye plugger den motoren i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 26, 2009 Husker ikke at jeg hadde noe særlig problemer med den,men det satt jo org. k-jet på den med større dyser,så det kan jo hende at det ikke var noe særlig spesielt hvis du sto på tomgang over tid husker jeg..det var også et spes. fordelerlokk på den som jeg kjøpet av OSKARSON i frdrikstad som hadde agenturet på oettinger i norge på den tiden,det ga jeg 1550 kr,trodde jeg hadde fått med nye pluggkabler +++,så jeg ble ganske overrasket når det bare var 1 stk fordelerlokk i asken,det kommer jeg aldri til å glemme..:-((Oskarson var en luuuring....tok med bosch nr på lokket å fikk vite at jeg kunne kjøpt det på jahre motor på hamar 236 kr ink moms.. hahahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 30, 2009 Føler for og bompe denne. Siden det er moro og se gammle vag bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Oktober 31, 2009 Noen med flere bilder her à? Eller er det bare ungdommen inne her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Oktober 31, 2009 Fant et eldre utgave av bilen min på Tjøme i 99, med Freddy Resberg i bakrund, ien passat sedan. Jeg kan en dag gå igjennom et arkiv jeg har etter at jeg i gammle dager laget klubbavisen. Men er litt usikker på hvor de ligger akkurat nå. Vil evt komme tilbake med mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg så den sist i en hage i Rjukan sommeren 2002/03. Da Frode og jeg prøvekjørte ruta for cruisinga til Classic-gruppa for to år siden var den borte. Kompis av meg som hadde den på Rjukan, men dette var en todørs. Noen som har bilde av den? Med gule rallye lamper og like 17" chrom felger som Roger hadde på sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet November 29, 2009 Noen som var på åpen dag hos NBS i -99 da? (Tror det var da....) Var vel etter hva jeg kan huske en god del tøffe biler der også, iallefall etter datidens "mote":p Jeg var der med min bortimot standard passat... Som den den dag i dag blir brukt som 2`er bil i vårt hjem... Altså at jeg bruker den, og fruen kjører den nye og fine:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet November 29, 2009 (endret) Gatebil Våler 2003 Morrro med gamle bilder den corradon me "camelon lakk" kjørte jeg til det treffet, en kompis som akuratt hadde bygd den.. skal tro om den lever enda? edit: har du flere bilder av den corradon Kenth? (kompisen min som lurer da han glømte å ta bilder av den før den ble solgt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet November 29, 2009 Morrro med gamle bilder den corradon me "camelon lakk" kjørte jeg til det treffet, en kompis som akuratt hadde bygd den.. skal tro om den lever enda? edit: har du flere bilder av den corradon Kenth? (kompisen min som lurer da han glømte å ta bilder av den før den ble solgt) Har ikke flere bilder av den desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet September 7, 2014 Begynte vel å dra på Vacn treff rundt 1995. Lite med bilder.. Men kom over noen gamle bilder jeg tok med engangs kamera. Vw/Audi treff Våler 1997. Vinner bilene fra 97 treffet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet September 7, 2014 Våler 1997 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet September 7, 2014 Våler 1997 Kent Roar Grøtting sin mk1 16v. Gikk godt husker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet September 7, 2014 Våler 1997 Moro med gamle bilder, men jeg tror du husker feil årstall. Bora kom ikke før i 1999 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet September 7, 2014 Noen små bilder fra Våler 2001... Breddet c4 faktisk. Er det flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet September 7, 2014 Breddet c4 faktisk. Er det flere bilder av den? Den er ganske "berømt", den bilen der. Google "1994 MTM RS6" så finner du mere. Tar jeg ikke helt feil så er det fremdeles klubbmedlem som eier den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet September 7, 2014 (endret) Den MTM c4 står visst å støver ned i en garasje noen hundre meter fra der jeg bor. Lenge siden jeg har snakket med eier, men siste gang for et år siden var det vertfall planer om å få den på veien igjen etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...