#351 Skrevet Mai 15, 2007 Her er mine biler.... 1966 Boble Cabriolet http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=8489 1997 Passat http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6746 1996 A4 http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6747 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Mai 16, 2007 Hei jg er rune, blir 20år litt utpå høsten bor i skien og jobber som snekker lærling(foreløpig).Jg kjører vwgolf IV(1600) 99mod. Ikke for å være pirkete.. men jeg kan likegodt si i fra nå, slik at du ikke blir slaktet av de andre "haiene" der ute... Dropp "sms" språket Hei forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Mai 20, 2007 er det mulig å være så pirkete;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Mai 21, 2007 Ikke for å være pirkete.. men jeg kan likegodt si i fra nå, slik at du ikke blir slaktet av de andre "haiene" der ute... Dropp "sms" språket Hei forresten Ååååååååååååååååå jøss a gisle! men greit det vettu kjære;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Mai 21, 2007 åssen i helvete legger man ut bilder her ! skjønner det faen ikke jg ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Mai 21, 2007 Trykk på den med rød ring rund når du svarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Mai 21, 2007 åssen i helvete legger man ut bilder her ! skjønner det faen ikke jg ass Første du gjør etter at gutten med grevling golfen har komentert sms språket ditt er at du forsetter med sms språket ditt. makan. Her på forumet har vi en måte og skrive på. og den skal alle følge. Det er BOKMÅL. Lykke til med og laste bilder: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Mai 23, 2007 Trykk på den med rød ring rund når du svarer JIPPI!!! hehe. fikk det til gitt takker dette er de første bildene jg tok av golfen (fra i fjor høst) nye kommer senere, har ikke fått lagt de inn på hiddenn enda;) men dei kjem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Mai 23, 2007 Øy lars! legg merke til at vw-grillen er på her! hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Juni 8, 2007 Heisann alle har akkuratt meldt meg inn i klubben, kjenner en del av gutta her fra før av, å gleder meg til å bli kjent med resten Har kjøpt meg en ny bil.. en vw golf mk1 GTi 83 mod hadde en sånn som min første bil og savnet ble nå for stort fikk et godt tilbud å da måtte jeg bare kjøpe.. eneste ulempen er at jeg er inne til førstegangstjeneste å har fortsatt 9 måneder igjen... men må man så man her er vaffal et par bilder ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Juni 9, 2007 Oioi:) ikke dårlig jølle, velkommer da, hehe det er bra vettu, så fin ut den der da, når er du hjemme igjen neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Juni 9, 2007 takk takk lundis.. måtte bare kjøpe bil nå... kommer hjem om en tre-4 ukers tid en liten tur trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Juni 9, 2007 får gratulere deg igjen jølle med et nydelig eksemplar av en einzer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Juni 9, 2007 begynner å bli mange einsere i byen nå.. Men er for få som er skikkelig lave.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Juni 9, 2007 begynner å bli mange einsere i byen nå.. Men er for få som er skikkelig lave.. Det kommer det kommer... blir ikke mye å se av denne bilen før om en 9 månders tid uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Juni 9, 2007 det blir bra.. Føler meg litt aleine i grenland med interesse for laaave einsere.. Kjekt med flere i området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Juni 9, 2007 det stemmer... burde bli bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Juni 9, 2007 Masse fine biler i Telemark ser jeg..! Jeg kommer nedover i august jeg også, skal starte på skolen i porsgrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Juni 9, 2007 Masse fine biler i Telemark ser jeg..! Jeg kommer nedover i august jeg også, skal starte på skolen i porsgrunn.. Velkommen så mye skal du være Simen ! Håper og kunne bli bedre kjent med deg når du kommer nedover! Ser ut som en pen bil du har også ! Snakkas:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Juni 11, 2007 De nye bildene av golfen;) Nå er den -TIL SALGS- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Juni 20, 2007 Siden jeg har fått nye felger så legger jeg ut ett lite bilde:) Fler bilder i prosjekt tråden, følg linken i signaturen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Juni 20, 2007 Siden jeg har fått nye felger så legger jeg ut ett lite bilde:)Fler bilder i prosjekt tråden, følg linken i signaturen;) Pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Juni 20, 2007 Siden jeg har fått nye felger så legger jeg ut ett lite bilde:)Fler bilder i prosjekt tråden, følg linken i signaturen;) Dette ser utrolig pent ut Pål. Håper og kunne se denne i virkeligheten en dag. Dim på hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Juni 20, 2007 Dette ser utrolig pent ut Pål. Håper og kunne se denne i virkeligheten en dag. Dim på hjula? Det er 9x16. Venter bare på ett treff i Telemark jeg:) Pluss att jeg skal på klubb treffet på rudskogen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Juni 20, 2007 Det er 9x16.Venter bare på ett treff i Telemark jeg:) Pluss att jeg skal på klubb treffet på rudskogen:p Sykt strøken golf, ble veldig bra med de sorte detaljene. 9x16 er alltid en sikker vinner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...