Anbefalte innlegg

Takk takk Thommy=) Gleder meg til og få han på veien ja! Men som sagt så nå står han på bukker i garasjen. Men regner me og ha han på hjula iløpet av 1 uke! Og grunnen til det er at det er et sant marrerit og få tak i deler til han! Det er noe som har gått ut av sortimanget som jeg da må på hogger for og finne!

 

Fet bil du har Thommy! Ser han nesten hver dag når jeg kjører te skolen:P Liker den passaten din ass : rock :

 

Ja, jeg skal få lagt ut non bilder jeg! Så skal jeg få tatt av intr. idag når jeg skal ut og forsette og bygge på anlegget!

 

=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bildene er fra dagen etter jeg henta bilen.

Bilen henta jeg i Drammen. Den kom ned med AutoLINK fra Levanger. Kjøpte bilen på Sørlie Auto usett.

 

Jeg var på internett og så etter en 90q el. lign. så var jeg innom Hjemmesiden til Sørlie auto og der sto det en annonse: Vw Passat syncro 10000,- jaja tenkte jeg ! Får ringe og høre da! Fikk da beskjed om at bilen var sort;D At det var sportsintr. det var stv. det var doble takrails;D Det var GT utgaven:) Bilen iseg selv så bra ut sa selgeren så jeg sa da at jeg tar den for 9000,- usett også får du satt den på en bil-trailer med et tillegg:) Så det hele endte med da at jeg betalte 11000,- totalt for bilen:) Så noen dager etter hadde jeg den til EU godkjenning fordi den hadde ikke blitt EU Godkjent så da ville jeg vite hva som var galt! Så da det jeg fikk 2er på da var at håndbrekk fungerte kun på venstre side og mer enn 25% rust på skivene bak. Det var alt!

Så jeg vil nå si meg fornøyd med kjøpet mitt:)

Og denne bilen her kommer aldri til og selges!

 

Som dere kanskje ser så er bakluka en annen farge enn bilen.... Den har også rust nederst så det er på vei en "ny".

bilpassatfront.JPG

passatbak.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De dekka som er på bildene er vekk nå da! Er satt på de felgane som du ser på første bilde jeg lasta opp her!

bakpassat.JPG

passatfront.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger opp et bilde for en kompis her fra telemark (Porsgrunn)

Bilen til Venstre er til salgs! Ta kontakt vis du er intrs.!

 

Begge er audi 80 Cab. begge har 2.0 liter maskin

Den til høyre har da blitt bygd om til a4 front +++++ masse greier! Ta kontakt for mer info!

 

 

Gjerne komentarer:)

 

ÅÅÅÅ den er sååå jæææævli støken den "a4" cabben te Bjørn azz... den er NYYYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

den andre caben er jo ganske fin den oxo da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅÅ den er sååå jæææævli støken den "a4" cabben te Bjørn azz... den er NYYYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

den andre caben er jo ganske fin den oxo da :)

 

Ekke noe galt me de akuratt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig grom den bilen din altså 10 poeng fra meg også...når turboslangene henger på og ikke blåser av så går den jo ganske bra å hehe. På tide med et race snart nå vel : smil :

 

Takk for det Freddy:) Nå holder slangene seg på og jeg lader 1.6bar!

Med på race anytime, bare det er fint vær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksbil... original gti fra -87. original lakk,dig.instrumenter,hengerfeste og 4 nakkeputer... ap senkesett. Oz skrudde hjul fra -87.

Golf2gti.JPG

1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel hive inn et par av den nyeste bilen da... venter bare på et just.bart nå...

Bilde 047.jpg

Bilde 048.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel hive inn et par av den nyeste bilen da... venter bare på et just.bart nå...

Touran er så sykt deilig bil det:) Morsomt og se når justerbart kommer på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde jeg fikk det nå i helga men... Har liksom ikke dukket opp noe enda...

Er nesten som å være 4 år og vente på julenissen skal ramle inn pipa... er rart det der... må nesten få noe lakk helt ned også. tenkte på frontspoiler og litt stasj også men den var så sykt dyr at jeg venter litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde jeg fikk det nå i helga men... Har liksom ikke dukket opp noe enda...

Er nesten som å være 4 år og vente på julenissen skal ramle inn pipa... er rart det der... må nesten få noe lakk helt ned også. tenkte på frontspoiler og litt stasj også men den var så sykt dyr at jeg venter litt...

Ting koster penger gitt:P hehe! Ja, du har rett idet! Julenissen ja! Hehe! Nei det blir bra det med justerbart!! Ere H&R Coilovers eller KW?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... ja, håper det blir bra. Det er jo 19" hjul på den så det ble litt rart uten nok senk. Det er faktisk 40mm AP på den nå... Incedible! :)

Det just.bare er FK tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... ja, håper det blir bra. Det er jo 19" hjul på den så det ble litt rart uten nok senk. Det er faktisk 40mm AP på den nå... Incedible! :)

Det just.bare er FK tror jeg...

Oki! Ja, det måtte være no senkesett på ja! Fordi den er jo ikke så lav orginalt. Selv om du har 19" rims på så... Nei blir morsomt og følge med på denna. Liker Touran=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er drittfornøyd jeg... er så gratis å bruke også... går på 0,5 blandet med DSG kassa... Samboer`n kunne ikke skjønne vitsen med å bytte sånt som understell... "er ikke den lav nok a" "å har du bytta hjul" " er det de store sølvfarga der" "ser ikke forskjell jeg" Skjønner du... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er drittfornøyd jeg... er så gratis å bruke også... går på 0,5 blandet med DSG kassa... Samboer`n kunne ikke skjønne vitsen med å bytte sånt som understell... "er ikke den lav nok a" "å har du bytta hjul" " er det de store sølvfarga der" "ser ikke forskjell jeg" Skjønner du... : rock :

"ler" Ja det er ofte slik gitt:P Hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"ler" Ja det er ofte slik gitt:P Hehe!

er vell heller nesten alltid slik! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hei.... :fy:

Det er faktisk noen jenter som vet forskjell på felger og dekkdimensjoner altså : bråk :

Så ikke dra alle over en kam nå! : gråter :

 

:P;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... Neida, bare nesten alle... Eller veldig mange... Det er godt noen høner også har litt peil! :):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... Neida, bare nesten alle... Eller veldig mange... Det er godt noen høner også har litt peil! :):):)

Enig i det som sies ja! Faktisk noen jenter som kan litt bil:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble faktisk justerbart idag... måtte til Sande for å hente det da, men MÅ bare ha det , må bare ha det... Monteres i morgen... :):):):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hei.... :fy:

Det er faktisk noen jenter som vet forskjell på felger og dekkdimensjoner altså : bråk :

Så ikke dra alle over en kam nå! : gråter :

 

:P;)

unnskyld : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste modd på Passaten min.... Baklykter... 01 mod. (ser det ikke best når d er lyst ute.... tøft om kvelden.... min mening da... deres?

 

Kul bil!!! Men hvor fikk du tak i DE sinnsyke svarte lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brazil ?!?!?! .... kan jo hende, men sist jeg sjekka var det nok .de baknettsida jeg kjøpte dem på.... kanskje ebay.de ?? hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brazil ?!?!?! .... kan jo hende, men sist jeg sjekka var det nok .de baknettsida jeg kjøpte dem på.... kanskje ebay.de ?? hehe....

haha:P Blander lyktene dine med noen andre sine:P Sletta det jeg:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

unnskyld : gråter :

 

Okay da, så er du er tilgitt. : rolleyes: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.