#26 Skrevet Februar 12, 2007 Etter å ha prøvd å få tak i rette vedkommende på fauske lensmannkontor i flere dager nå har jeg endelig gitt opp å ringe dem. Har sendt en mail til den personen som de mente var rette vedkommende, så da er det bare å vente på svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 13, 2007 Vi setter dato til 24 mars foreløpig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 13, 2007 det høres greit ut!! da er det berre å begynne å reklamere om vintertreff 24mars!! kanskje man sku ha laga en tråd på treff sia om at det blir treff i salten den 24mars:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 13, 2007 det høres greit ut!! da er det berre å begynne å reklamere om vintertreff 24mars!! kanskje man sku ha laga en tråd på treff sia om at det blir treff i salten den 24mars:) De fleste i saltenområdet er vel inne på denne delen av forumet.. men kan vel ikke skade å legge en til inn der for å opplyse tilreisende om at det skjer noe her oppe når det kommer til å reklamere for vintertreffet så har jeg hatt hendene fulle med å rope det ut til alle jeg kjenner i bilmiljøet her i byen Er jo ikke uten grunn at vi allerede har over 20 påmeldte Tenkte også jeg skulle prøve å få trykket opp noen postere og henge opp der bilfolk ferdes.. EDIT: Jeg venter med å legge ut tråd på treffsiden til jeg får svar fra Fauske om vi får kjøre på isen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 13, 2007 Vi setter dato til 24 mars foreløpig. Faen da er jeg på jobb:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 13, 2007 får du ikke ordnet deg fri da? Jeg skal egentlig jobbe den helga jeg og, men håper på fri den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 13, 2007 får du ikke ordnet deg fri da? Jeg skal egentlig jobbe den helga jeg og, men håper på fri den dagen Blir midt i turen min på sjøen, så det blir nok litt vannskelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 13, 2007 ah.. da blir det vel litt verre ja... Bedre lykke neste treff da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 14, 2007 med på den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 14, 2007 med på den!! Tar det som en påmelding til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 14, 2007 BT eller Bjørn: kan dere få sendt ut en sms til medlemmene i lokallaget så de som ikke har tilgang til forumet også får info om dette? Hvis noen har spm eller tips å komme med så kan de nå meg på: mail: per.jensen@gmail.com TLF: 480 234 03 ( etter 18.00 siden jeg jobber natt) MSN: pchrj@hotmail.com Vi trenger også noen frivillige vakter som kan stå rundt banen i tilfelle det skulle skje noe... Kan få ordnet en gruppemld jeg. Fastsatt den 24.mars? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 14, 2007 Kjempebra. Datoen er satt til 24 mars ,med mindre det skulle skje noe drastiskt som gjør at vi må endre dato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 15, 2007 jørn arve norbergsen i audi s4 01 er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 15, 2007 notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 17, 2007 Etter å ha snakket litt med politiet på fauske har vi innført et par regler: Alle som skal kjøre på bane MÅ bruke hjelm!!! Alle skal selvfølgelig bruke bilbelte også til enhver tid mens de er på banen. Det er lov å ha med seg en passasjer i passasjersete. Denne må også bruke hjelm og belte. Det er selvfølgelig ikke lov å nyte alkohol når man skal kjøre på banen. Øvelseskjøring på banen kommer vi tilbake til etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 24, 2007 Da har jeg et lite spørsmål.. Hvor kan man få tak i hjelm? Spør sikkert dumt nå, men... Har ikke holdt på med banekjøring og sånn tidligere, men nå når jeg har skikkelig bil må jeg jo få testa den ut litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 24, 2007 Du har vel bare to valg, låne deg en eller kjøpe.. Er vel noen blant slekt og venner som har en motosykkel eller alpinthjelm liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 24, 2007 Har vært på banen og testet litt i dag og avtalt små forbedringer med eieren. Kan forklare det veldig enkelt: SINNSYYYYYKT MORO : rock : Det var allerede mørkt når vi kom utover, så det ble lite bilder.. derimot så har vi film Legger ut filmen i kveld eller i morgen, så får dere se hvordan det er der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 24, 2007 e kommer nok... men blir det på naf bana eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 24, 2007 e kommer nok... men blir det på naf bana eller? Valnesfjordvannet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 24, 2007 e kommer nok... men blir det på naf bana eller? Som Harald sier her så blir det på Valnesfjordvannet. For de som ikke vet hvor det er så skal jeg prøve å ordne med at vi kjører ilag utover. Det er mulig jeg må utover litt tidligere for å ordne et par ting (og selvfølgelig få sjangsen til å prøve banen litt før dere ), men vi skal nok alltids klare å få dere utover på rett sted for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 25, 2007 Har vært på banen og testet litt i dag og avtalt små forbedringer med eieren. Kan forklare det veldig enkelt: SINNSYYYYYKT MORO : rock : Det var allerede mørkt når vi kom utover, så det ble lite bilder.. derimot så har vi film Legger ut filmen i kveld eller i morgen, så får dere se hvordan det er der Vil se film!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 25, 2007 prøvde å legge ut filmen i går, men fikk det ikke til. skal prøve igjen i kveld etter møtet på peppes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 25, 2007 Supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 26, 2007 atter en gang fikk jeg opp feilmelding når jeg prøvde å legge den ut. Jeg skal prøve å redigere den så den blir litt kortere, så kanskje det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...