Anbefalte innlegg

atter en gang fikk jeg opp feilmelding når jeg prøvde å legge den ut.

Jeg skal prøve å redigere den så den blir litt kortere, så kanskje det går..

 

Hva med å evt. laste den opp på youtube?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å evt. laste den opp på youtube?

 

Fordi det er der jeg prøver å laste den opp, men har fått feilmelding begge gangene...

 

Jeg skal se om jeg får tid til det i morgen ettermiddag. Den skal uansett komme ut i løpet av uken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi det er der jeg prøver å laste den opp, men har fått feilmelding begge gangene...

 

Jeg skal se om jeg får tid til det i morgen ettermiddag. Den skal uansett komme ut i løpet av uken :)

 

All videos uploaded to YouTube have a 100MB file size limit. The longer the video is, the more compression will be required to fit it into that size. For that reason, most videos on YouTube are under five minutes long.

 

In addition, there is a 10-minute length limit for all videos unless you have a 10+ Minute account. If you have a 10+ Minute account, the length limit is lifted, but the file size limit stays at 100MB.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er 5 minutt og 38Mb,,,,

 

Hvilken format er den i?

 

Mulig det kan være noen begrensninger der: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er i wmf.. skal konvertere den til AVI i natt, så da blir det sikkert ornings :)

 

Jeg fant ut feilen.. dumme meg prøvde jo å legge ut den uredigerte på 14 minutter :P

 

Men NÅ er den ute:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart bra den:)dumt det ikke var lyst så man har sett bedre men det ser arti ut å kjøre der: smil : Hvordan var det egentlig å kjøre der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var GLATT!!! hehe

Banen en lagt opp med en S-formasjon ganske tidlig, etterfulgt av en u sving. Så kommer det en rettstrekke med en pitteliten knekk før man kommer inn i 2 krappe svinger og inn på rettstrekke/pitlane. :)

 

Eieren skulle kjøre den litt lengre, og da skulle han ta med GPS så vi får et kart å legge ut her. .

Vi skal utover igjen snart og se hvordan det blir, og da kjører vi utover litt tidligere for å få litt mer lys :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var GLATT!!! hehe

Banen en lagt opp med en S-formasjon ganske tidlig, etterfulgt av en u sving. Så kommer det en rettetrekke med en pitteliten knekk før man kommer inn i 2 krappe svinger og inn på rettstrekke/pitlane. :)

 

Eieren skulle kjøre den litt lengre, og da skulle han ta med GPS så vi får et kart å legge ut her. .

Vi skal utover igjen snart og se hvordan det blir, og da kjører vi utover litt tidligere for å få litt mer lys :)

 

Høres ut som en arti bane: smil : gleda me!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen folkens.

Alt er fixet og ordnet og i boks, med mindre det er noe jeg har glemt..: klø :

 

Bjørn: får du ordnet med banner som vi kan stille bilene under?

og så skulle jeg gjerne hatt telefonnummeret til Tor.. har visst klart å miste det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: får du ordnet med banner som vi kan stille bilene under?

og så skulle jeg gjerne hatt telefonnummeret til Tor.. har visst klart å miste det..

 

Jepp:) Det skal vi nok få til ja;)

 

Tor kan nås på 970 97 070:)

 

Du har forresten pm;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Da har jeg pratet med Tor, og det ser jo ut som det meste ordner seg fremover nå, så da er det bare å krysse fingrene og håpe på at kulda holder bare en liiiten stund til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen her som lurer på hvor mange som har meldt seg på, så kan jeg opplyse om at første innlegget mitt blir oppdatert fortløpende når jeg får en ny påmelding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stiller jeg opp. Får se hvordan det blir med bilkjøring.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi lage et program for dagen, eller satser vi på kjøring og atter kjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt på det, og hadde vært det beste med et program ja.

Jeg kommer til å ha hendene fulle den uka her med forskjellige ting som må ordnes før treffet, så om en av dere hadde kunnet hjelpe meg litt med å sette opp et program så ville jeg vært veeeldig takknemlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt på det, og hadde vært det beste med et program ja.

Jeg kommer til å ha hendene fulle den uka her med forskjellige ting som må ordnes før treffet, så om en av dere hadde kunnet hjelpe meg litt med å sette opp et program så ville jeg vært veeeldig takknemlig :)

 

Har eksamen på fredag, men kan sikkert ta i et tak ja:)

Når har du planlagt at vi skal begynne og avslutte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet så skulle jeg åpne banen kl 12, men jeg blir å åpne når det kommer folk. Skal også ha samkjøring for de som vil med STCN i spiss, og han som skal lede dem utover er ikke akkurat verdens letteste å få opp om morran, men regner med de starter rundt 9-10 tiden fra byen.

 

Vi holder på så lenge det er mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet så skulle jeg åpne banen kl 12, men jeg blir å åpne når det kommer folk. Skal også ha samkjøring for de som vil med STCN i spiss, og han som skal lede dem utover er ikke akkurat verdens letteste å få opp om morran, men regner med de starter rundt 9-10 tiden fra byen.

 

Vi holder på så lenge det er mulig..

 

STCN?

 

Så hvis programmet starter kl.12 så har vi en plan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saab Turbo Club Norge ;)

 

jepp. Kan fint ha fri kjøring og informasjon frem til 12.00.

 

Er det forresten noen som har mulighet til å få laget et par "skilt" (pappskilt på bukker f.eks) som vi kan markere veien ut til bana med?

Og så skulle jeg hatt tak i flagg til flaggpostene ettersom det kan se ut som salten motorsport ikke vil være med allikevel.. Jeg har en plass jeg kan høre om å få låne flagg og muligens hjelmer til utleie... men det er litt usikkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saab Turbo Club Norge ;)

 

jepp. Kan fint ha fri kjøring og informasjon frem til 12.00.

 

Er det forresten noen som har mulighet til å få laget et par "skilt" (pappskilt på bukker f.eks) som vi kan markere veien ut til bana med?

Og så skulle jeg hatt tak i flagg til flaggpostene ettersom det kan se ut som salten motorsport ikke vil være med allikevel.. Jeg har en plass jeg kan høre om å få låne flagg og muligens hjelmer til utleie... men det er litt usikkert

 

Jeg kan lage noen skilt.Blir i tilfellet i papir som kan stiftes på en palle etc. Kan jo tildekke det med blank plast.:) Har vel noen papirruller på 1000 x 45000 mm: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan lage noen skilt.Blir i tilfellet i papir som kan stiftes på en palle etc. Kan jo tildekke det med blank plast.:) Har vel noen papirruller på 1000 x 45000 mm: smil :

 

Perfekt.. trenger 2-3 stk.. burde holde :)

45 meter burde jo t.o.m holde til bestemora i baksetet som ikke ser så fryktelig godt uten kikkert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt.. trenger 2-3 stk.. burde holde :)

45 meter burde jo t.o.m holde til bestemora i baksetet som ikke ser så fryktelig godt uten kikkert :P

 

Ok,men det skal la seg ordne.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott.

Får du ordnet med paller, eller skal jeg få tak i? Tror vi har ett par stående på jobb som jeg kan ta med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott.

Får du ordnet med paller, eller skal jeg få tak i? Tror vi har ett par stående på jobb som jeg kan ta med...

 

Har du noen som kan hente de så har jeg 2.stk liggende i kjelleren hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.