Anbefalte innlegg

Det kan helt sikkert ordnes.

Må bare høre om noen har stor nok bil til å få de inn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har sikkert stor nok bil om det er noen plakater bare. Yaris verso. Spørs bare når de skal fraktes? Tror det blir fuktig på fredag, så er ikke gira på å kjøre før kl tolv.. Kan jo kjøre dem på fredag evt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel snakk om 2-3 paller med plakater spikret på..

 

Ifølge værmeldingen over valnesfjordvannet blir det visst opphold torsdag og fredag.. men snø på tirsdagskvelden

 

Ny edit: er litt trøtt etter nattevakta så tok ikke den med fuktig så fort..hehe :P

 

Været valnesfjordvannet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være greit å få opp plakatene på fredag ettersom noen kanskje kommer litt idlig. Skal oppover på torsdag sammen med en kompis. Mulig han har plass i bilen, men hvis ikke så kontakter jeg deg på pm torsdags kveld, så kan vi avtale noe da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laget 5 enkle plakater i A2 format (595x424mm). Tenkte jeg skulle laminere dem også da det er kjapt gjort. Kan hentes imorgen.:)

 

p.s: pallene må hentes innen torsdag da jeg blir opptatt fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Kan stikke innom når vi er på vei innover på onsdag eller torsdag :)

 

Hvordan ser plakatene ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Kan stikke innom når vi er på vei innover på onsdag eller torsdag :)

 

Hvordan ser plakatene ut?

 

Høres jo bra ut. Har ikke laget noe "fansy" greier altså.:) Tenkte kun noe enkelt jeg.:P

VACN.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så perfekt ut det der :)

Var akkurat slik jeg tenkte meg. Og ikke for å være kravstor eller noe, men har du med pil andre veien og? Kan bli litt vnskelig å se den der på venstresiden av veien når de skal inn til venstre stort sett hele veien ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så perfekt ut det der :)

Var akkurat slik jeg tenkte meg. Og ikke for å være kravstor eller noe, men har du med pil andre veien og? Kan bli litt vnskelig å se den der på venstresiden av veien når de skal inn til venstre stort sett hele veien ;)

 

: bh :

 

Ja kan ordne det. Hvor mange til venstre og høyre trengs?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 til venstre ihvertfall. 1 til innkjøringen ved burgersjappa, og en ned til vannet. Resten er egentlig akkurat det samme ettersom de skal stå langs veien og peke hvor langt det er igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 til venstre ihvertfall. 1 til innkjøringen ved burgersjappa, og en ned til vannet. Resten er egentlig akkurat det samme ettersom de skal stå langs veien og peke hvor langt det er igjen :)

 

Ok. Det skal gå bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00008.jpg

DSC00009-1.jpg

 

 

Så, ikke noe klaging nå, har begrensede sveisekunnskaper:p

Jeg fant ikke noe strekkmetall så jeg vet ikke hvordan vi skal fikse rist til å legge pølsene på: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra ståpåvilje Bjørn:) Høres ut som at du har lyst til å sveise eksos imorgen.: smil :

 

Kan hende vi har rist på jobb,ligger alltid noe som skal kastes. Kan se etter imorgen jeg.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, ikke noe klaging nå, har begrensede sveisekunnskaper:p

Jeg fant ikke noe strekkmetall så jeg vet ikke hvordan vi skal fikse rist til å legge pølsene på: klø :

 

Syns du har vært flink jeg :) nå kan vi jo leke amerikansk uteligger og gode greier.. perfekt :D

 

Kan hende vi har rist på jobb,ligger alltid noe som skal kastes. Kan se etter imorgen jeg

Si fra hvis du ikke finner noe, så skal jeg se hva jeg klarer å ordne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med en par vedsekker utover så vi har noe å brenne nedi der også, så slipper vi å massakrere skauen rundt bana ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være greit å få opp plakatene på fredag ettersom noen kanskje kommer litt idlig. Skal oppover på torsdag sammen med en kompis. Mulig han har plass i bilen, men hvis ikke så kontakter jeg deg på pm torsdags kveld, så kan vi avtale noe da :)

 

Kan kanskje heller ringe meg, ikke sikkert jeg får sjekket pm`en på torsdag kveld. Om det ikke blir noe av før fredag funker en pm :) Tlf er i alle fall 99649607

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke til å laminere A2,men det finnes vel blank plast å få kjøpt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går sikkert fint.

Var og sjekket banen i dag, og det ser ut som at frosten har gjort sitt for at vi skal få kjøre der, men må sjekke tykkelsen på isen i kveld eller i morgen tidlig for å være helt sikker. Vil nødig slippe folk utpå der om den ikke er 100% trygg.

Jeg tar en avgjørelse på hva vi skal gjøre i morgen tidlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga at isen ikke var helt 100% enkelte plasser Blir vi desverre nødt til å avlyse treffet.

Var og sjekket bana i dag, og ved første øyekast så den helt fin ut, men etter å ha gått en runde og sjekket så viste det seg at det øverste laget i isen var veldig sprøtt, og sannsynligvis vil gi etter om man kjører på den.

 

Jeg har pratet med grunneier, og han vil gi beskjed på kort varsel hvis isen blir bedre senere, og da vil det være mulighet å komme utover og kjøre.

Hvis ikke, så kommer vi sterkere tilbake neste år og prøver på et nytt treff.

 

Mvh Per Jensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info'en.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.