#251 Skrevet Mai 29, 2007 Det har også kommet en forespørsel om T-shirt i XS så fint om du sjekker ut Fredrik Den til meg mener du? heheheheheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mai 29, 2007 blir lenge å ensomt i bil aleine altså!! hehe, men kan hende jeg gjør det for det!! hehe, for har så lyst til å dra! For å si det slik... du kommer GARANTERT ikke til å kjøre alene nedover!! Selv om du er alene i bilen så er det nok av underholdning å kjøre samlet nedover. Bare vent til du ser den lange ormen med skamsenkede biler begynner å kjøre slalom mellom alle hull og telehiv rundt Laxå og Gullspång Wooohooooo PS! Nevnte jeg at jeg gleder meg noe så inni helvede???!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mai 29, 2007 Bare vent til du ser den lange ormen med skamsenkede biler begynner å kjøre slalom mellom alle hull og telehiv rundt Laxå og Gullspång Wooohooooo Jeg står for gnistene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mai 29, 2007 haha, da får jeg passe på felg kantene mine jeg da, siden de er rimelige ubeskyttet, å sårbare, hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mai 29, 2007 haha, da får jeg passe på felg kantene mine jeg da, siden de er rimelige ubeskyttet, å sårbare, hihi C'mon.. her er et bilde fra fjor... går så bra så.. her er årets ride 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mai 29, 2007 Fyyy faen gutter,jeg gleder meg så villt til dette! Blir årets treff dette,uten tvil! PS: La den hvite stå i ro Joachim!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mai 29, 2007 PS: La den hvite stå i ro Joachim!! Ka bil? Ka stå i ro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mai 29, 2007 Ka Joachim Næss? Ka lik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mai 29, 2007 blir lenge å ensomt i bil aleine altså!! hehe, men kan hende jeg gjør det for det!! hehe, for har så lyst til å dra! Jeg kjørte hele turen nedover til Bug Run i fjor Alene. angrer ikke et sekund på det. jeg var ikke med på noen kollone sørover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mai 29, 2007 Gleder meg noe sjukt nå. men blir ikke egen bil nedover. så da får man drekki enda mere Opptellinga er nå ferdig 22 stk i medium 16 i large 3 i small 2 i xlarge 1 i xsmall og en 1 størst mulig 30 stickers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mai 29, 2007 Jeg står for gnistene Skulle til å skrive "..og jeg står for røyken", men med min bil`s historie med tanke på motorbrann så gjør jeg ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mai 29, 2007 Gleder meg utrolig til årets feteste sverige tur! Ikke lenge igjen nå.. Får bare håpe at det ikke blir min bil som konker i år:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mai 29, 2007 BANK I BORDET!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mai 30, 2007 Gleder meg utrolig til årets feteste sverige tur! Ikke lenge igjen nå.. Får bare håpe at det ikke blir min bil som konker i år:p meninga er at det er en nymanns tur nå... må sende stafettpinnen videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Mai 30, 2007 Anse stafettpinnen som videresendt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mai 30, 2007 Ja, faen.. vi må ringe og sørge for at de har nok 'ronas!!! f*ck the ronas,så lenge de har captain morgan så går det helt fint.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg tar båten fra Danmark til Sverige ( Gjøteborg ) lørdag 9.juni. Så lurer på om jeg muligens dukker opp også. Hvis jeg ser leiren deres hilser jeg muligens på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mai 30, 2007 Hvis du ikke ser den så er du nok blind for alle trærne(bilene) se øverst i svingen mot bana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mai 30, 2007 Kom ikke her og si at vi skal fryse på BR ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mai 30, 2007 Kom ikke her og si at vi skal fryse på BR ihvertfall.. Fryse du liksom... det der er jo drikkevarene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mai 30, 2007 meninga er at det er en nymanns tur nå... må sende stafettpinnen videre Blir vel meg det da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mai 30, 2007 Kom ikke her og si at vi skal fryse på BR ihvertfall.. Et under at vogna fortsatt lever etter helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mai 30, 2007 Må vel mer varme til for å drive ut all fukta Espen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mai 30, 2007 Blir vel meg det da..... erfaringsmessig er einsere lette å taue Et under at vogna fortsatt lever etter helga! Ja, var rimelig varm den veggen. men fikk jo tørka den litt da Forresten stor takk for lån av sengeplass i vogna og takk for at dere gadd å rydde etter alle andre stakk fra søpla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mai 30, 2007 Fryse du liksom... det der er jo drikkevarene dine Faen, tok jeg så feil av Corona og tändvätska da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...