Anbefalte innlegg

.....

 

Hihihi! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan stickers og t shirts kommer til å se ut eller? hehe

 

Som ifjor.. men tshirts er da brune med beige trykk.

 

Stickersa er sølv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....

 

hehe.. var og kikka under min etter turen til Våler.. har frisert diverse rammevanger og eksosanlegg "litt" kan du si ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kos å kjøre lav bil..ehm, høy bil..lav bil..høy bil..lav bil..litt lav..litt høy :D

 

clublupo.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn over til noe helt anna. Partytelt ? hvem tar med? og erfaringsmessig holder det ikke med 3x3 burde ha et på 3x6. selv om vi skal ha sol hele helga så er det greit med noe skygge også. styggt å si det. men i fjor ble det for varmt. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. var og kikka under min etter turen til Våler.. har frisert diverse rammevanger og eksosanlegg "litt" kan du si ;)

 

Det regnet jeg nesten med!

 

Det gnistret ganske godt av deg ett par ganger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn over til noe helt anna. Partytelt ? hvem tar med? og erfaringsmessig holder det ikke med 3x3 burde ha et på 3x6. selv om vi skal ha sol hele helga så er det greit med noe skygge også. styggt å si det. men i fjor ble det for varmt. hehe.

 

Spleiselag på biltema?

 

Forresten selger de nyrebelter der også? Ellers er nok ikke nyrene i funksjon før langt utpå lørdagsmorgenen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spleiselag går ann. men noen må fortsatt frakte det ;)

 

Nyrebelter? :P klarte meg fint tur retur Bugrun i golfen jeg. og drit da i nyrene :P trenger da ikke bry seg om de når man alikevel skal slenge nedpå alt for mye alkoholer ca rett etter man har parkert på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brodern og jeg har plass baki bilen eller på hengeren ;)

men jeg har ikke mulighet for å kjøpe det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spleiselag går ann. men noen må fortsatt frakte det ;)

 

Nyrebelter? :P klarte meg fint tur retur Bugrun i golfen jeg. og drit da i nyrene :P trenger da ikke bry seg om de når man alikevel skal slenge nedpå alt for mye alkoholer ca rett etter man har parkert på fredag.

 

Sier pysa som skal sitte på i comfy golf 3 istedet for nyreristeren til Hans :nana:

Fikk da med ett til Våler så vi klarer sikkert å få med ett til BR også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dere har bruk for nyrene etter BægRæn uansett..... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dere har bruk for nyrene etter BægRæn uansett..... :D

 

insinuerer du nokka? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kadada? :D Har dere som er førstereisgutter skaffet dere verge ennå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vel ikke verge.. trenger vel berging? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier pysa som skal sitte på i comfy golf 3 istedet for nyreristeren til Hans :nana:

Fikk da med ett til Våler så vi klarer sikkert å få med ett til BR også.

 

Nyreristeren til Hans.... Jeg skal sitte på med Hans he he: rolleyes Men det gikk da bra med oss opp og ned i fjor så, regner ikke med at Hans sin golf er så sinnsykt mye stivere enn min var så da blir det vel noe av det samme som i fjor....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er nok stivere en gamle cabben din Martin.

 

Men grunnen til at jeg skal sitte på med treiser. (og den er ikke så mye mere comfy) så er det fordi jeg skal ha med en stor pappeske med t-shirts og anna shit nedover. Men, tilbake til noe anna. hvem legger ut for telt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er nok stivere en gamle cabben din Martin.

 

Men grunnen til at jeg skal sitte på med treiser. (og den er ikke så mye mere comfy) så er det fordi jeg skal ha med en stor pappeske med t-shirts og anna shit nedover. Men, tilbake til noe anna. hvem legger ut for telt?

 

Ta telefonen du nå, di bælle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt spørsmål, brune t-skjorter er ikke på lager.. skal jeg sjekke opp røde med hvitt trykk? eller skal vi gå for en annen farge? aner ikke hvilke de har på lager..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er nok stivere en gamle cabben din Martin.

 

Men grunnen til at jeg skal sitte på med treiser. (og den er ikke så mye mere comfy) så er det fordi jeg skal ha med en stor pappeske med t-shirts og anna shit nedover. Men, tilbake til noe anna. hvem legger ut for telt?

 

Oi då...kanskje ikke nyrebelte er så dumt da he he:p

 

Er med på røde skjorter med hvitt trykk jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt spørsmål, brune t-skjorter er ikke på lager.. skal jeg sjekke opp røde med hvitt trykk? eller skal vi gå for en annen farge? aner ikke hvilke de har på lager..

 

Rødt går greit for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rødt blir bra mot den fine rødstekte fargen Rudi kommer til å få :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rødt blir bra mot den fine rødstekte fargen Rudi kommer til å få :rolleye:

 

Den kommer nok til å matche de fleste :P Ble røde t-skjorter med hvitt trykk.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta tlf er ikke så lett når den ligger hjemme. samt nøklene til leiligheta. kjekt å låse seg ute i dag :P feriemodusen slo inn litt for tidlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta tlf er ikke så lett når den ligger hjemme. samt nøklene til leiligheta. kjekt å låse seg ute i dag :P feriemodusen slo inn litt for tidlig.

 

hurra for deg... :P værste i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rødt blir bra mot den fine rødstekte fargen Rudi kommer til å få :rolleye:

 

Vi andre som var på hovedtreffet unnagjorde den første solbrentheten da så det er vel du som blir "hummeren" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.