Anbefalte innlegg

hiver meg på gjengen som skal på bug run jeg!!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra drammen/buskerud som har tenkt seg nedover eller?

 

en fra drammen her ja: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk det da, når man bestiller telt til 1500, pr stk, så kunne man spart 1100,-...Bæsj

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får teste mitt 2 sec telt fra Jysk til helga. det ble handla i dag i hvertfall. så får man se hvor lenge det holder. forrige teltet har vært med i 13 år. ;)

 

Btw. Vil sette en deadline for t-shirt påmelding og denne blir BINDENDE. så om man plutselig ikke får vært med eller noe sånt skjer så må man fortsatt betale for shirten.

 

Liste blir laget i morgen regner jeg med. og også prøve få sjekka hvilken farge det blir i år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk det da, når man bestiller telt til 1500, pr stk, så kunne man spart 1100,-...Bæsj

 

Hmmm.... Var vel en grunn for vi kjøpte de telta og ikke de billigere.... ;)

Du sa selv du ville ha et sånn et... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang t-skjorter kan vi stort sett få akkurat den fargen vi vil.. prisen er ca 100,- pr t-skjorte.. sticker må jeg sjekke nærmere senere i dag, men den koster ikke mange kronene.. men hvilken farge ønsker folket på t-skjorten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for beige / lysere blå i år. greit å ha noe som ikke blir like varmt som de svarte i fjor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for beige / lysere blå i år. greit å ha noe som ikke blir like varmt som de svarte i fjor ;)

 

Blir man varm så har man alltids noe å kjøle seg ned med.... sort er greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når tenker man å dra:confused: , no felles møtested i oslo området:confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det INGEN andre som har tanker rundt farge på t-shirt? eller vil alle bare gladelig betale 100kr for noe dere ikke vet hvordan kommer til å se ut enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var greit med sort jeg, passa bra.. Men, blir det like varmt i år da tror dere?

Det været vi hadde i fjor var jo helt sjukt bra da. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mørkebrun? Har hørt at brun er "the new black".. Sikkert noen fra vestkanten som kunne tenkt seg rosa skjorter:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mørkebrun? Har hørt at brun er "the new black".. Sikkert noen fra vestkanten som kunne tenkt seg rosa skjorter:p

 

HEI_!!!!!

 

Men, Beige med sort trykk er jo en sikker vinner...

 

(også matcher det bilen min :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beige med sort trykk. rødt med hvit trykk eller samme som i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå, rød eller svart. Er vel kjekt litt litt mørk i tilfelle man skal bruke den hele helga. :rolleye:

Dumt å ha en lys en da.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med rød t-skjorte og sølv skrift??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med rød t-skjorte og sølv skrift??

Det hørtes ikke dumt ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ikke dumt ut....

 

tror sølvskrift er dyrt.. men kan sjekke det opp... jeg personlig synes rød/hvit er en finere kombinasjon enn rød/sølv... (på klær riktignok)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror sølvskrift er dyrt.. men kan sjekke det opp... jeg personlig synes rød/hvit er en finere kombinasjon enn rød/sølv... (på klær riktignok)

 

do the sjekking of the price. hvit / sølv er samme for meg. men kontrasten blir nok bedre med hvit ;)

 

Så setter man tidsfrist på bestilling av shirt til Fredag. send meg PM med størrelse dere skal ha på shirt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med rød t-skjorte og sølv skrift??

 

Samme som Schafflund-skjortene våres, synes de ble bra jeg! Sølv var litt dyrere i .de, blir sikkert

det her og..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mørkebrun? Har hørt at brun er "the new black".. Sikkert noen fra vestkanten som kunne tenkt seg rosa skjorter:p

 

Det har jeg også tenkt. Brun skjorte med beige trykk: ja :. Og ikke noe flagg og slikt. Da kan vi like gjerne bruke vikinghjelm også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på den, Andreas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brun med beige høres da ikke dumt ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel også enig med Andreas!!

Får vel også henge meg med på T-skjorte og stickers!! Hvis jeg får i år da, siden jeg kommer i boble.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får så lenge du skal campe med camp norwegen ;) men rød med hvit er et alternativ. fredrik kan sikkert sjekke brun / beige i morra og prismessig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.