Anbefalte innlegg

Er med i år og.. blir vag, men om det er trekkvogn og henger aner jeg ikke.. : bråk :

er jeg heldig så får jeg kjøre vw atter en gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med i år og.. blir vag, men om det er trekkvogn og henger aner jeg ikke.. : bråk :

er jeg heldig så får jeg kjøre vw atter en gang..

 

Jeg tror faktisk jeg skal klare å lure meg med også....

men hva man kjører er enda uvisst gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med i år også regner jeg med.... Om jeg kjører vannkjølt eller luftkjølt er litt uvist. Men regner med at det blir golfen nedover;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer helt sikkert ikke, men vet det er andre fra Vaerste som skal.

 

God tur : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme her:) fri fredagen : smil :

 

kanskje jeg må ta meg fri jeg også da;) hehe, mulighet for å henge seg på dere nedover eller?=) sånn hengepå fra drammen eller.no, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg må ta meg fri jeg også da;) hehe, mulighet for å henge seg på dere nedover eller?=) sånn hengepå fra drammen eller.no, hehe

 

her er det bare henge på:) er vel 3stk fra Hønefoss vet jeg.. om han ene blir klar med bilen sin da... MARIUS...FÅ R.....A I GIR: vinke : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, tøft, bilen min er vel sånn nesten klar:P hehe, trenger bare ny reg.reim vannpumpe og felger;) men da tar jeg å setter meg opp på fri fredagen, så får jeg se hva som skjer;)

 

Edit: msn adr. din a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal da på Bug Run i år også...! Får prøve å se om bobla kommer lengere enn Strømstad denne gangen... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror faktisk jeg skal klare å lure meg med også....

men hva man kjører er enda uvisst gitt

 

Har kanskje en bil du kan disponere..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal da på Bug Run i år også...! Får prøve å se om bobla kommer lengere enn Strømstad denne gangen... : rolleyes

 

hehe, det var jo ikke akkurat lengst;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal iår jeg å. var ifjor og dette ble allerede plottet inn i kalenderen for neste år når jeg kom hjem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det var jo ikke akkurat lengst;)

 

Nei var ikke det!! Kom meg hjem igjen og Kjørte med Vento'n, måtte jo til Mantorp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei var ikke det!! Kom meg hjem igjen og Kjørte med Vento'n, måtte jo til Mantorp...

 

hehe, stemmer, hvor langt unna strømstad ligger mantorp? eller hvor langt unna svinesund? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte vel ca 5,5t fra strømstad med en masse stopp (noen fikk i seg litt mye som måtte ut);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, stemmer;) 5,5timer overlever man, men folka fra oslo/drammen osv, tar de også båten over? eller er det bare de vestfold og lengere unna? tror ikke bilen min liker seg så godt på båt:P =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, stemmer;) 5,5timer overlever man, men folka fra oslo/drammen osv, tar de også båten over? eller er det bare de vestfold og lengere unna? tror ikke bilen min liker seg så godt på båt:P =)

 

ikke min heller tror jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjørte hele veien.

 

Møttes vel først på Esso på Ryen, også på en shellstasjon lenger ned på veien for å plukke opp follofolket.

 

Nå ser jeg ingen grunn til å ta båt, men av nysgjerrighet, hvorfor liker ikke bilen deres seg på båt? Hvordan skal dere ellers få vært med til schafflund senere i år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjørte hele veien.

 

Nå ser jeg ingen grunn til å ta båt, men av nysgjerrighet, hvorfor liker ikke bilen deres seg på båt? Hvordan skal dere ellers få vært med til schafflund senere i år ;)

 

Da gjør man som jeg gjorde sist jeg var i Schafflund for snart to år siden: Kjører hele veien:).

 

For folk som kommer vestfra (lenger enn Vestfold) er det sikkert greit å benytte seg av "snarveien til Sverige". Men det må da være mye kjappere å kjøre Bastøferga fra Horten, ettersom denne har langt høyere frekvens enn "fargelinja" fra Sandefjord. Dessuten er det ikke så lange biten fra Moss til Strømstad, men det er en del lengre over fra Sandefjord til Strømstad enn fra Moss til Horten (som tar 30min).

 

Den eneste fordelen jeg kan se med "snarveien til Sverige" er at man kan handle tollfritt, og man slipper unna folkis-problematikken, som man opplever i enhver dagligvarebutikk i vårt nærmeste utland når man skal handle (det man tror er) pils.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilene tåler ikke båt pga høyden på bilene vel? kjørte cossyn min på bastøferga en gang.. han skulle absolut ha meg ned.. ende med at denne måtte jekkes og drit får å kunne få den opp.. fangeren bare klappet nedi.. blei laaaaang forsinkelse på bastøfosen denna degen.. idioter.. jeg sa til dem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilene tåler ikke båt pga høyden på bilene vel? kjørte cossyn min på bastøferga en gang.. han skulle absolut ha meg ned.. ende med at denne måtte jekkes og drit får å kunne få den opp.. fangeren bare klappet nedi.. blei laaaaang forsinkelse på bastøfosen denna degen.. idioter.. jeg sa til dem..

 

 

det går akkurat på danskebåten.

vi hadde med en del planker og jekk, vi kjørte rolig over alle sammen, og det gikk så vidt uten å ta bunnpanner.. (og vi har selvsagt en ekstra panne med på slike turer om man skulle være uheldig ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, da har jeg til og med ordnet meg fri på fredagen hvis det skulle bli noe tur på meg:P grunnen til at jeg ikke liker båter er fordi at det er så bratte "bakker" og humper som det ikke er så lett komme seg over;) men hvis man får ordnet plass på dekket som er midt i båten så går det jo altids greit=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være med... Uansett. Med eller uten bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen virker det jaggu som at jeg skal klare å få blitt med også...: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger opp noen bilder fra Camp Norwegen i fjor.... Fikk en grei rekke etterhvert. Blir lengre i år??: smil :

Picture006.jpg

Picture003.jpg

Picture004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal på bli med i år jeg og.. Men må finne meg en å sitte på med først ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.