Anbefalte innlegg

for lav? np kjørte nedover i fjor med 5 cm klarering og flere av oss for å si det sånn. hadde mere problemer å få snudd på gressplenen når vi først var der en selve turen ned ;)

 

Har vært nedover med lav bil vi også.

Måtte ha hjelp til å skyve bilen av plenen p.g.a. svak helling.

Bilen gikk nedi.

Satte oss også fast på vei hjem da de drev med veiarbeid og det var ingen som hadde satt opp varsel om 5cm høy kant. Ble bråstopp det: bh :

Måtte rygge av asfaltkanten med en diger Thaoe en halvmeter bak og lang kø da vi ikke kunne kjøre fortere en 25 kmt:)

Trodde det var full stopp med hull i bunnpanna, men det var bare litt riper i den. Hadde slått nedi på bærebrufestene.

 

Det var den blå Polo 6n Stian kjøpte av meg: rock :

Kappkjørte faktisk med Roar med den bilen på vei til Mantorp;) gikk nesten likt: vinke :

Han kjørte Porsche 911:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. mulig du hadde følelsen av å kappkjøre,men... Det har du vel ofte kanskje med en 1,4 med 60 hk... ;) Men hadde du ikke minst like store problemer da dere kjørte Ener´n til Gry Hege ..? Da var det vel mere oppakning og myke dempere som gjorde at det skrapet i buene mener jeg å huske... : rolleyes Den gang kjørte jeg Corrado tror jeg og slet faktisk med det samme selv, da vi var fire i den.... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kappkjørte vi ja:)

Husker du ikke da vi ringte og spurte hvor du var hen da vi skulle på Systembolaget i charlottenberg. Hvor var du?:)

Var vel ikke min skyld at bilen ikke gikk fortere: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke er i nordsjøen da, så blir det tur til Mantorp med polon!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det vi kjørte feil/omvei nesten til Stockholm mens dere kjørte direkte, ikke rart du måtte kjøre fort for å ta igjen noen som egentlig ikke var foran dere hehe... Vi kjørte jo en helt annen retning..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke er i nordsjøen da, så blir det tur til Mantorp med polon!:)

 

Da krysser vi fingrene for at du ikke på i Nordsjøen ;)

 

Baard: Det ble en suzuki bandit 600 =) Er helt med på tur til sommern:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon! Da kan vi ta en liten Wheelie konkurranse da... ;) Har tjuvtrent litt med KTM`n allerede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det vi kjørte feil/omvei nesten til Stockholm mens dere kjørte direkte, ikke rart du måtte kjøre fort for å ta igjen noen som egentlig ikke var foran dere hehe... Vi kjørte jo en helt annen retning..

 

Detaljer detaljer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar med nytt telt så lenge jeg får bytta bort helgevakta på jobben.

Du har å bli med i år Vidar!:)

image_072.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar med nytt telt så lenge jeg får bytta bort helgevakta på jobben.

Du har å bli med i år Vidar!:)

image_072.sized.jpg

 

ja håper og tror det blir tur på meg!:)

 

btw..hvor kjøpte du teltet??? ebay??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år håper jeg det blir tur på meg også :) Forhåpentligvis i ny bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja håper og tror det blir tur på meg!:)

 

btw..hvor kjøpte du teltet??? ebay??

 

Det er good!:) Kjøpt på ebay, så nå skal jeg slenge opp teltet på et par sekunder forhåpentligvis. Like kjapt som Mattis og Kriftian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er good!:) Kjøpt på ebay, så nå skal jeg slenge opp teltet på et par sekunder forhåpentligvis. Like kjapt som Mattis og Kriftian.

 

Sweet at jeg sov i teltet ditt sist vi var på treff da.. så kan biltemateltet mitt ligge hjemme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet at jeg sov i teltet ditt sist vi var på treff da.. så kan biltemateltet mitt ligge hjemme :P

 

Det var jo hyggelig at du stakk innom:p Det tok jo en halvtime å sette opp det teltet og ikke stod det støtt heller. Satser på at dette er enklere, 2 seconds og plass til 2;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo hyggelig at du stakk innom:p Det tok jo en halvtime å sette opp det teltet og ikke stod det støtt heller. Satser på at dette er enklere, 2 seconds og plass til 2;)

 

 

Hehe. champagne klokka 08:00 om morgenen på avreisedagen er vel noe vi kanskje ikke bør gjenta.. Men skulle likt å sett ansiket på Marius når han åpna teltet mitt og jeg ikke var der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. champagne klokka 08:00 om morgenen på avreisedagen er vel noe vi kanskje ikke bør gjenta.. Men skulle likt å sett ansiket på Marius når han åpna teltet mitt og jeg ikke var der :P

 

Det var vel ikke akkurat gjennomtenkt, våkna jo etter treffet var slutt..: bh :

Skulle hatt det på tape ja, han ble vel litt lang i maska..

Får satse på en aldri så liten fest i Camp Norwegen i år og! Vi får tømme bolaget i Årjäng for 'ronas igjen:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen i fra oppland som skal nedover? for da kunne jeg slått meg med noen nerover!:) kjører selv, men må ha noen å kjøre i følge med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg skal..Får håpe det blir ny bil til uka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kjører fra Drammen? Blir nok til å ta turen om jeg ikke skal jobbe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst men vet ikke om det blir noe, ingen oppante herihfra som skal så:P også er det jo så forbanna langt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst men vet ikke om det blir noe, ingen oppante herihfra som skal så:P også er det jo så forbanna langt;)

 

Ikke langt det da, bare en god kjøretur: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, var det da=) vet du om noen fra drammen omegn som skal da? har du vært der før?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, var det da=) vet du om noen fra drammen omegn som skal da? har du vært der før?:P

 

Vet ikke om fler som skal nei, men bør da dukke opp noen, eller?...: rolleyes

 

Har ikke hvert der før, men ang. det der å finne fram burde ikke være noe vanskelig, har gps. Må bare finne et kart som funker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det hørtes bra ut:P jeg har ihvertfall veldig lyst til å reise nedover men=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det hørtes bra ut:P jeg har ihvertfall veldig lyst til å reise nedover men=)

 

Jess, i lupen da?..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.