Nord-Trøndelag: nytt tidspunkt for lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

Jepp. Jeg og Rune Ringen kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dødt som i graven. Jeg drar nedover til Rudskogen på treff i helga. Flere som har tenkt seg nedover.

Må vel finne seg ny bil etterhvert også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å reise nedover. Men skal jobbe, så det blir litt vanskelig. Får vel satse på det til neste år istede:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst å ta et lokallagstreff snart da? nesten synd å ikke ha flere treff etter et så bra treff som det var på Gråmyra sist. Sjelden det er så bra oppmøte som det var der. da må vi vel snart 1.5 år tilbake i tid.

 

Aktiviteten i sommer har jo vært heller laber... kan vel oppsummere den til tilnærmet lik 0...

 

Hadde jo ellers en fortreffelig våt helg på ACR i helgen med mye bra kjøring..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så absolutt tid for nytt lokallagsmøte. Grunnen til laber aktivitet i sommer,kommer vel av utallige festivaler,martnaer og diverse som har holdt oss opptatt hver for oss.

Gråmyra må vi prøve igjen. Forrige gang var det godt oppmøte,og vi må bare fortsette å prøve å få til slikt hver gang vi møtes. Mye hyggeligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ta et treff lørdag 8 september på Gråmyra? da skulle en tru folk har nok med tid på seg også: klø : eller kanskje det er for lang tid for andre igjen: haha :

 

For det andre er det veldig lite liv her på lokallagsforumet... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag 8.september kan vi godt si. 1.5 uke må jo holde for de fleste :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når bruker møtene å være da? Jobber frem til 16 på lørdag jeg. Hadde egentlig planer om gatebil. Men bli dømt av denne gangen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker å møtes i 19 tiden som regel... eller kan vel ikke si regel når det er så lenge mellom gangene at en glemmer når det siste var nesten: eek : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Lørdag 8.september. 1900 på Gråmyra. It's a deal!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : : gråter : : gråter : Skal til Oslo den helga : gråter : : gråter : : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : : gråter : : gråter : Skal til Oslo den helga : gråter : : gråter : : gråter :

 

er ikke annet enn å avlyse det da:rolleye: .... osloturen altså: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Lørdag 8.september. 1900 på Gråmyra. It's a deal!

 

Sorry folkens... Reiser til Berlin førstkommende mandag og blir borte i ca 10 dager, så jeg får ikke til å komme da...

 

Men dere får ha et forTREFFelig treff... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke annet enn å avlyse det da:rolleye: .... osloturen altså: haha :

 

Skulle gjerne gjort det! Kanskje jeg skal prøve å få flyttet konfirmasjonen jeg skal på til helga etter... Hmm... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ska prøve å komme ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe audi 100 ræser`n blir frisk og rask til da,... bremsene henger litt enda :D

Men nå er den iallefall eu-godkjent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det først skjer noe her i distriktet så skal iallefall jeg møte opp: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra tr.heim som tar turen eller??

 

 

N-trøndelags beste burger selges, bare 30sek gå tur unna:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

værd å møte opp bare for det : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen skal jeg og ha meg burger,fikk jo ikke tid til det sist,selv om dere ble ferdige med å spise før jeg dro uansett :P

 

Men, Bård Even. Kan jeg få sitte på utover,hvis det ikke er så fint vær at jeg kjører sykkel? ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dæven! ny fotoboks i trondheim!: eek :: bråk : pass på... trur forresten ikke den virka ikveld:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dæven! ny fotoboks i trondheim!: eek :: bråk : pass på... trur forresten ikke den virka ikveld:rolleye:

 

NB: Les dagens Adresseavis. Der står det at de ikke blir igang før ut i september en gang. Den blinker visstnok allerede, men den er ikke helt operativ ennå.... Tror jeg....:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB: Les dagens Adresseavis. Der står det at de ikke blir igang før ut i september en gang. Den blinker visstnok allerede, men den er ikke helt operativ ennå.... Tror jeg....:confused:

 

Den blinka ikke i går kveld ihvertfall:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.